Klopt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:25 schreef Bowlingbal het volgende:
Stiglitz, je bent behoorlijk serieus voor KLB.
Maar, wat ik bedoel:
Je bent in Nederland. Lid van de Tweede Kamer. En dan heb je een vlag van, niet Nederland, maar, Israël op je kamer.
Dan denk ik: WTF.
Vergelijking.
Je bent werkzaam voor Ajax. In Amsterdam. Topmanager (slechte vergelijking met Hero, weer). En dan heb je een vlag van Feyenoord op je kamer.
Dan denk ik: WTF.
Die WTF is nagenoeg hetzelfde.
Wat heeft het conflict tussen Israël en Palestina te maken met een Israëlische vlag? Volgens mij weet Hero niet eens dat Israël en Palestina een conflict hebben.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:35 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Klopt.
Met deze vergelijking kan ik je weer volgen. Toch ben ik het er niet mee eens. Zoals ik al zei is er tussen Ajax en Feyenoord rivaliteit en willen zij punten halen, ten koste van elkaar. Dit kan ik niet doortrekken naar de rol van Nederland in het conflict tussen Israël en Palestina.
Ja, je wilt toch niet zeggen dat je onderhandelingen tussen politieke partijen als een gezellig praatje ziet waarin men elkaar van het eigen gelijk probeert te overtuigen? Dat is gewoon koehandel, jij krijgt dit en dan krijg ik dat. Mooiste Nederlandse voorbeeld is toch wel het algemeen stemrecht.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:21 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Dat is een aanname die nergens op gebaseerd is. Als je dit zo stelt, ben je dan ook voor afschaffing van onderhandelingen? Of vind je onderhandelingen slechts een manier om de schade voor beide kanten te beperken?
Uh, wat moet Aboutaleb met een Turkse vlag?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:01 schreef IHVK het volgende:
Was het niet de PVV die een enorme heisa maakte over de zogenaamde dubbele loyaliteit van Albayrak en Aboutaleb?
Ik heb hun nog niet gezien met Turkse vlaggen op hun bureau..
Bronquote:PVV'er Hero Brinkman heeft een barman van Nieuwspoort geslagen omdat hij geen drank meer kreeg. De medewerker weigerde hem een bestelling, meldt De Telegraaf.
Zero Drinkman?quote:
quote:Zo nu is het demoniseren dan toch echt begonnen?
Ik houd van de Telegraafquote:ahhhhhh hier komt het offensief tegen de PVV.
Echt hequote:
Inderdaad, net zoals de nederlandse christelijke staat, wat een stelletje dommerts niet?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:11 schreef Penisbaard het volgende:
Het idee van een joodse staat op een plek waar mensen met allerlei geloven wonen is gewoon belachelijk.
quote:
Wat is het verschil tussen Hero Appelsap en Hero Brinkman?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |