En dan moet je opstaan om de zaak te verlaten en zagen ze niet alsnog dat je een tent in je broek had (of het is een heeeeeeel klein tentje, dat kan natuurlijk)quote:Ondanks mijn protesten dat ik gewoon jeuk had en aan het krabben was, werd ik dringend verzocht de zaak te verlaten.
nah, dan was ze mee gaan doen ofzoquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:26 schreef PalmRoyale het volgende:
1 woord.....KNEUS! Als het teminste echt gebeurd is, dit klinkt nogal als een "Dear Penthouse" verhaal
right.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:37 schreef hamkaastosti het volgende:
mijn vriendin is kapster en voor haar is dit soort meuk niets nieuws
oh noes.. iemand die ik niet ken gelooft me niet op het internet....quote:
Ze kon je zeker zien onder dat zwarte lakenquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:19 schreef Mini.Cooper het volgende:
[..]
Ik kreeg zo'n zwart laken om tegen het vallende haar.
[..]
Toen ze even wegliep, sloeg ik de hand aan mezelf. Ik dacht niet zichtbaar maar toen ik opkeek in de spiegel, keek ik recht in haar gezicht en haar blik was niet meer die van dat aardige kapsturstje.
oh noes.. iemand die ik niet geloof internet me niet op het ken....quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:40 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
oh noes.. iemand die ik niet ken gelooft me niet op het internet....
oh noes.. ik moest lachen maar ben dan ook een ongelofelijke idiootquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:42 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
oh noes.. iemand die ik niet geloof internet me niet op het ken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |