Ik schaam me rot. Ik was vanmiddag vroeg klaar met werk en ik besloot om even langs de kapper te gaan. Gelukkig hoef je bij de Brainwash geen afspraak te maken. Het was er wel vrij druk.
Geen probleem want er liep echt een heel lekker kapsturtje rond. Klein, lang donker haar en een soepel figuurtje. Terwijl ik daar dus op mijn beurt (hihi, ik zei beurt) aan het wachten was heb ik nauwelijks een letter gelezen in het blad wat ik had gepakt. Elke beweging die zij maakte, volgde ik met veel aandacht.
Dus toen ik ook nog eens door haar geholpen werd was dat natuurlijk te gek. Of ik mijn haar gewassen wilde hebben. Normaal doe ik dat niet, maar ik wilde haar fijne vingertjes overal voelen, dus deze keer vond ik dat een prima idee van haar.
Dus lekker wijf, haar fijne vingers door mijn haar, ik kreeg het er warm van.
Daarna het knippen. Ik kreeg zo'n zwart laken om tegen het vallende haar. Toen zij aan het knippen was voelde ik haar lichaam tegen het mijne, ik voelde haar buik en haar borsten overal. En toen hield ik het niet meer. Toen ze even wegliep, sloeg ik de hand aan mezelf. Ik dacht niet zichtbaar maar toen ik opkeek in de spiegel, keek ik recht in haar gezicht en haar blik was niet meer die van dat aardige kapsturstje.
Ondanks mijn protesten dat ik gewoon jeuk had en aan het krabben was, werd ik dringend verzocht de zaak te verlaten.
Klacht: Kapsel niet af!
Antiklacht: Fysiek contact met een vrouw