Laat ik voorop stellen. Ook ik heb een laptop. Maar ik schaam mij bijna als ik ermee over straat moet.
Hoe dat?
Ik denk dat ik een hekel heb aan mensen die bij een vergadering, bespreking of les een laptop meenemen. Erg vervelend als je er tegenover zit. De ogen zijn steeds op het scherm gericht. Zelfs als iemand anders of de laptop bezitter zelf aan het woord is.
Tuurlijk, vaak zullen ze de agenda, notulen of oude aantekeningen bekijken. Maar net zo vaak zitten ze achter Hyves of MSN. Als je je zo verveelt, maak dan gewoon tekeningetjes in de kantlijn. Dat leidt tenminste niet zo af.
En los van de verstopte gezichten, is er natuurlijk niets vervelender dan dat vervelende getik dat constant te horen is.
Om terug te komen op mijn openingsregel: Ik vind die mensen zo vervelend dat ik bang ben dat mensen mij op straat voor één van hun zal aanzien. Daarom ga ik niet graag over straat met mijn laptop. En zo erg is dat ook weer niet. Want in alle bedrijven en op alle scholen zijn wel computers beschikbaar.
Klacht: Mensen die zich verstoppen achter een laptop. Neem toch gewoon een pen en een papier.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ