SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
Ik vind een netbook eigenlijk wel handig, ik kan namelijk niet én snel én netjes aantekeningen maken met pen en papier. Op mijn netbook lukt dat wel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:43 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb ook een laptop en neem hem bijna dagelijks mee. Maar idd terechte klacht. De helft van de studenten hier klapt bij aanvang van het college hun Macbook open om daar vervolgens aantekeningen op te maken. Of ze gaan een film kijken.
Ik maak gewoon aantekeningen op papier. Laptop gebruik ik alleen voor programma's omdat de pc's vaak bezet zijn.
Welke heb jij pietquote:
Há! Dat kan toch ook gewoon op je smartphone!quote:Tuurlijk, vaak zullen ze de agenda, notulen of oude aantekeningen bekijken. Maar net zo vaak zitten ze achter Hyves of MSN.
Typen gaat idd wel iets sneller. Maar ik doe het ook uit bescherming voor mezelf, want als ik een laptop meeneem zit ik alleen maar te internetten en mis ik het hele collegequote:Op dinsdag 22 september 2009 16:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vind een netbook eigenlijk wel handig, ik kan namelijk niet én snel én netjes aantekeningen maken met pen en papier. Op mijn netbook lukt dat wel.
Tering, kom ik aan met mijn compaqquote:
Dan blijf je toch tot 17.30 op je werk zitten? Ik zie mezelf als zitten in de auto om 5 uur, terwijl ik tot half 7 werk.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:50 schreef Sulletjes het volgende:
Nou daar zit ik dan, in de trein met mn laptop te werken.
Waarom? Omdat het moet van de baas, en ik tot 17.30 dienst heb!
Waarom ik tussendoor op FOK kijk?
Omdat ik een mailing aan t uitsturen ben, en de teller nog 7 minuten aangeeft voor die uitgestuurd is.
Je doet net of dat heel normaal is, maar wees gewoon eerlijk en zeg dat je geen printer kan betalen!quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:59 schreef Matthijs- het volgende:
Is juist handig. Ik heb liever mijn aantekeningen in een bestandje dan in een vaag verkreukeld schrift. Moest laatst ook 24 pagina's uitprinten om mee te nemen naar een practicum, terwijl het gewoon in pdf op mijn laptop stond... ja, dan gaat ie mee!
hihi ik zag je wel hoor, snel je posts editten!!quote:
Dat dus. Al die zure "aantekeningen hoort men op papier te doenquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:21 schreef Smolderbeard het volgende:
Welkom in 2009.
Tijdens een college luister je naar je docent, dan stuur je geen mailtjesquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:47 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Dat dus. Al die zure "aantekeningen hoort men op papier te doen" zeikerds
Niet iedereen is in 1992 blijven hangen, als je je aantekeningen digitaal hebt is dat 1000x handiger. En het is makkelijker als je de powerpoint op je laptop hebtEn het is ook makkelijker als je een e-mail moet versturen oid, dat gaat met een laptop toch wel een stuk beter dan met je telefoon
Hehe. Komt zo achterlijk over als ik daar serieus op in was gegaan.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:04 schreef deepart het volgende:
[..]
hihi ik zag je wel hoor, snel je posts editten!!
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:01 schreef Matthijs- het volgende:
[..]
Hehe. Komt zo achterlijk over als ik daar serieus op in was gegaan.
1000x? Dat is wel heel veel hoor!quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:47 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Niet iedereen is in 1992 blijven hangen, als je je aantekeningen digitaal hebt is dat 1000x handiger.
Je weet hoe dat gaat, groepsopdrachten zijn vaak first come first serve, dus het is beter om tijdens de les gelijk een mail te versturenquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:58 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Tijdens een college luister je naar je docent, dan stuur je geen mailtjes
Met electronische aantekeningen kan je de docent bijhouden, dingen aanpassen, en als je later je tentamen wil voorbereiden of met je assignment aan de slag gaat, kan je ze terugvinden en makkelijk lezenquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:07 schreef Ensaf het volgende:
[..]
1000x? Dat is wel heel veel hoor!
Voordeel van handgeschreven aantekeningen:
-Je kunt minder snel schrijven, dus probeert onbewust om echt alleen het allerbelangrijkste op te schrijven.
-Je irriteert anderen niet met je getyp en je verstopte hoofd.
-Je leert de stof beter als je deze opschrijft.
-Je hoeft de aantekeningen bij het leren niet meer uit te printen
óf
-Je hoeft bij het leren niet achter een beeldscherm je aantekeningen te lezen
Een printer heeft ensaf nog nooit van gehoord?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:07 schreef Ensaf het volgende:
[..]
1000x? Dat is wel heel veel hoor!
Voordeel van handgeschreven aantekeningen:
-Je kunt minder snel schrijven, dus probeert onbewust om echt alleen het allerbelangrijkste op te schrijven.
-Je irriteert anderen niet met je getyp en je verstopte hoofd.
-Je leert de stof beter als je deze opschrijft.
-Je hoeft de aantekeningen bij het leren niet meer uit te printen
óf
-Je hoeft bij het leren niet achter een beeldscherm je aantekeningen te lezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |