Onlangs één gekocht met een cijferslot.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:29 schreef Jodocus1 het volgende:
Zelf bij de Lidl en de Aldi hebben ze regelmatig kluisjes.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:28 schreef BrandX het volgende:
bij de betere bouwmarkten kan je ze zo kopen. Afhankelijk van de eisen die je stelt zijn ze evenredig duurder (brandwerend of branddicht enz).
Thx, dat is inderdaad precies wat ik zoek, zal binnenkort even kijken.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:32 schreef Biogarde het volgende:
http://www.kijkshop.nl/pr(...)izen/besthome-kluis/
Die dingen zijn supermakkelijk te kraken. Was een keer bij een vriend van me thuis die er eentje had. Toen ie ff pissen was heb ik zijn kluis opengemaakt en alles netjes uitgestald op tafel. Kerel helemaal over de rooiequote:Op maandag 5 oktober 2009 00:32 schreef Biogarde het volgende:
http://www.kijkshop.nl/pr(...)izen/besthome-kluis/
Hm ok ik heb m net besteldquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:06 schreef FinancialBubble het volgende:
[..]
Die dingen zijn supermakkelijk te kraken. Was een keer bij een vriend van me thuis die er eentje had. Toen ie ff pissen was heb ik zijn kluis opengemaakt en alles netjes uitgestald op tafel. Kerel helemaal over de rooie
Ja dat weet hij natuurlijk niet meer.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:06 schreef FinancialBubble het volgende:
[..]
Die dingen zijn supermakkelijk te kraken. Was een keer bij een vriend van me thuis die er eentje had. Toen ie ff pissen was heb ik zijn kluis opengemaakt en alles netjes uitgestald op tafel. Kerel helemaal over de rooie
Zou je ons een tipje van de sluier kunnen geven hoe je dat gedaan hebt?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:06 schreef FinancialBubble het volgende:
[..]
Translation: Ik wist de cijfercode.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:53 schreef FinancialBubble het volgende:
Het punt is dat elk kluisje een fundamentele zwakte heeft . Elke kluis moet namelijk toegankelijk zijn voor een slotenmaker of autoriteit voor het geval er een malfunction optreedt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |