Trainingspak wel aan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik niet natuurlijk, maar ik ben er wel.
Nog helemaal geen bier gehad vandaag trouwens!!
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:13 schreef Joene het volgende:
Dat neukertje is gister ook al 25 geworden , dus die zal a binnenkort wel inruilen voor 1 van 17 ofzo.
Ja klopt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, ook niet.
Ik krijg net door dat je bijna wegmoet trouwens, T.
verrek.. /vbl vereist privé-toegang. Het was me nog niet opgevallenquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:42 schreef Joene het volgende:
Je zal toch gvd gemist hebben dat kleuter danny voeballuh heb gesloten.
Ben jij stiekem Marco Borsato?quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ben jij stiekem Marco Borsato?
Dan snap ik wel dat je na vandaag weer tijd hebt om te posten.
Ik weet al dat mijn nieuwe password werkt, J.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:49 schreef Jarno het volgende:
*test*
Whehehe. Voor je het weet heet je 'empty6' of zoquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:49 schreef Jarno het volgende:
Whew, ik ben er nog.
Bij ons heten ze dan No User.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:04 schreef Metatron het volgende:
[..]
Whehehe. Voor je het weet heet je 'empty6' of zo.
/dev/null. of NULL. Maar dat snapt dan weer niet iedereenquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:28 schreef Metatron het volgende:
[..]
/dev/null. of NULL. Maar dat snapt dan weer niet iedereen
Echt, wat je met een ochtendje introductie crisis management hier zou kunnen bereiken.quote:
He?quote:Op woensdag 23 september 2009 07:36 schreef Joene het volgende:
Gecondoleerd mensenik zal hem even eren vanavond
Tis een Trieste Dag J .quote:
zittende? Heb er toch maar 1 geplaktquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:25 schreef n00cL30n het volgende:
tvp!
Kekke plaatjes Taly, vooral die zittende was nais!
Ik hoop t wel. Ben ontzettend geil.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:37 schreef Joene het volgende:
Neuken we nog ?
Wij? Nee toch?quote:
Als in jij en ik ?quote:
Nee toch?quote:
Ook geen spray?quote:Op woensdag 23 september 2009 08:41 schreef Tally het volgende:
HOMO'S.
Niet dat ik er iets tegen heb trouwens.
quote:Op woensdag 23 september 2009 08:44 schreef Joene het volgende:
LOL Dries Roelvink is now following you on twitter
Het zal toch niet ?quote:
Waarom ik nou weer ?quote:
nee geen spray, stick of weet ik veel.quote:
ik doe het toch ook en ondertussen tweet ik met Dries.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:37 schreef Jarno het volgende:
Ik kan niet overal tegelijk zijn he mensen. DOEN JULLIE OOK EENS WAT!.
Met je homie Dries!quote:Op woensdag 23 september 2009 09:39 schreef Joene het volgende:
[..]
ik doe het toch ook en ondertussen tweet ik met Dries.
Mijn maat Dries idd ! Hij vind hazes ook een koningquote:
Doe rustig aan he. Op een overspannen WW-er zit niemand te wachten!quote:Op woensdag 23 september 2009 10:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja. Ik kon na iets voor 9u niet meer slapen.
Dus eerst maar ontbeten en koggie gedronken.
Neh, de Aldi is te ver fietsen.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:13 schreef Joene het volgende:
ZIt je nu aan de schultenbrau ?
Okay. Bedankt voor de tip en het medeleven.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:13 schreef Jarno het volgende:
Doe rustig aan he. Op een overspannen WW-er zit niemand te wachten!
Ken je de collega werkeloos niet vragen een paar blikjes danwel kratjes mee te nemen ?quote:Op woensdag 23 september 2009 10:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neh, de Aldi is te ver fietsen.
Kijk, goede tip.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:17 schreef Joene het volgende:
Ken je de collega werkeloos niet vragen een paar blikjes danwel kratjes mee te nemen ?
ik ga gewoon ff naar de powerzone.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:24 schreef Jarno het volgende:
Vanavond met goedkoop bier en koude knakworsten op de bank naar Hazes kijken. Dan ben je wel koning pauper idd..
Uiteraard getooid in Rucanor-broek, vunzig wit Hema hemd, witte sportsokken (met lichtblauwe streepjes) en Dutchy slippers.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:24 schreef Jarno het volgende:
Vanavond met goedkoop bier en koude knakworsten op de bank naar Hazes kijken. Dan ben je wel koning pauper idd..
Mits ondiep genoeg: geen probleem.quote:
In dat soort varianten moet je wel denk ja.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of over een pasgedweilde vloer bijvoorbeeld.
Lijkt me.
Dat zou eventueel een mooi topic kunnen zijn idd!quote:Op woensdag 23 september 2009 11:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mooi topic, dat eventuele laminaat-topic.
K*t. Te laat!quote:Op woensdag 23 september 2009 11:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, nog één.
Overdrachtsbelasting voor rijksmonumenten onwettig
Nergens voor nodig, die opschudding was gisteren, vandaag is alles weer normaal.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je vrees gebanaand te worden, A?
Lief.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:02 schreef Adelante het volgende:
Nergens voor nodig, die opschudding was gisteren, vandaag is alles weer normaal.
Precies of iets als stuk smegma oid.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:05 schreef Jarno het volgende:
Vandaag mogen we elkaar weer gewoon voor nazi uitmaken..
Dat mocht toch al?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Precies of iets als stuk smegma oid.
Ja dat volg ik effe niet zo. De één mag je wel openlijk schofferen, maar bij de ander moet je weer oppassen met wat je zegt.quote:
USERBASH! BAN BAN BAN!!quote:
Let je wel op met je eigen mening?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja dat volg ik effe niet zo. De één mag je wel openlijk schofferen, maar bij de ander moet je weer oppassen met wat je zegt.
Dit is op het randje van bashen, J.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:12 schreef Jarno het volgende:
Let je wel op met je eigen mening?
Jij hebt echt alle tijd nu zeker om die nieuwe toffe films te bekijken?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wh00t, Brad Pitt met zijn netzie's.
Ja, ik krijg zelfs geld toe omdat ik zo zielig ben.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:13 schreef Adelante het volgende:
Jij hebt echt alle tijd nu zeker om die nieuwe toffe films te bekijken?
Dat is nou het grote voordeel van een groot collectief: zo'n eigen mening hoef je niet meer te vormenquote:Op woensdag 23 september 2009 13:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Let je wel op met je eigen mening?
Gisteren was er een pakketje maar er was - goh - niemand thuis. Maar gelukkig gaan ze het vandaag weer proberen (wanneer er, verrassing, weer niemand thuis zal zijn!).quote:
Meningen zijn maar lastig idd.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat is nou het grote voordeel van een groot collectief: zo'n eigen mening hoef je niet meer te vormen.
Je hoort ook op de bank te zitten met een pot bier. GEK!quote:Op woensdag 23 september 2009 13:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gisteren was er een pakketje maar er was - goh - niemand thuis. Maar gelukkig gaan ze het vandaag weer proberen (wanneer er, verrassing, weer niemand thuis zal zijn!).
Me dunkt.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:24 schreef Armageddon het volgende:
Je hoort ook op de bank te zitten met een pot bier. GEK!
Dat wel, natuurlijk.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je hoort ook op de bank te zitten met een pot bier. GEK!
Heb ik dat....quote:
Volgens mij bestaan pakketdiensten voornamelijk uit fanatieke CU & SGP aanhangers. Alleenstaanden die werken, tweeverdieners: Schuim der aarde. De verloedering slaat toe! De hoeksteen verbrokkelt!quote:Op woensdag 23 september 2009 13:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gisteren was er een pakketje maar er was - goh - niemand thuis. Maar gelukkig gaan ze het vandaag weer proberen (wanneer er, verrassing, weer niemand thuis zal zijn!).
Nou eh..... nee.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Sjieke term voor "scharrel", J.
Doe je goed.
Zal vast de HD niet zijn, die is gister pas verstuurdquote:Op woensdag 23 september 2009 13:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Had A. geen last van toen hij (2 jaar geleden) aan zijn buurvrouw dachtquote:Op woensdag 23 september 2009 14:05 schreef Jarno het volgende:
Als ik er te lang aan denk word ik impotent vrees ik.
Nee, hij ging spontaan omhoog staan.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:26 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Had A. geen last van toen hij (2 jaar geleden) aan zijn buurvrouw dacht
Wat niet weet wat niet deertquote:Op woensdag 23 september 2009 14:37 schreef Tally het volgende:
Ik mag niet aan mijn buurman denken van mijn man
Och ik flirt openlijk met de overbuurman.. We drinken ook wel eens een biertje,.quote:
Mja zo leuk vind ik hem niet hoorquote:Op woensdag 23 september 2009 14:50 schreef Foxy-lady het volgende:
Ja maar flirten met de buurman of aan hem denken zijn ook twee verschillende dingen he
Nee wij hebben echt geen buurman of buurvrouw die ik zou doenquote:Op woensdag 23 september 2009 15:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De buurvrouw daarentegen!.
Ik ben al thuis!quote:Op woensdag 23 september 2009 15:50 schreef Joene het volgende:
Goed ik ga zo maar eensch naar huis ! Vanavond dus naar de powderzone
Maar je weet wel welke ik bedoel.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:35 schreef Tally het volgende:
[..]
zittende? Heb er toch maar 1 geplakt
Open dirquote:Op woensdag 23 september 2009 21:40 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Maar je weet wel welke ik bedoel.
En nu heerlijk werkenquote:
Ja goed! Neuken?quote:Op donderdag 24 september 2009 15:56 schreef Houzer het volgende:
Hoe gaat het met jullie?
Met mij gaat het goed.
Oja!quote:
Wel hoor. Hoe meer (goede) seks hoe beter.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:56 schreef Jarno het volgende:
Met ons wil je weer níet neuken zeker.
Ja jij blij natuurlijk.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:59 schreef Jarno het volgende:
Whew.
Dan neukt die me toch lekker in mijn kont joh.quote:
Volgens mij had -ie ook een heel klein piemeltje.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan neukt die me toch lekker in mijn kont joh.
Ja en?quote:Op donderdag 24 september 2009 18:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgens mij had -ie ook een heel klein piemeltje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Alles goed liefje?quote:
Ik ben er nog steeds niet helemaal vanaf.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ja beetje grieperig maar niets bijzonder
lucky you!quote:Op donderdag 24 september 2009 18:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet helemaal vanaf.
Ik heb gister brief binnen gekregen dat ik de griepprikken mag komen ophalen
Nou ik ben er ook reuze blij meequote:
wanneer?quote:Op donderdag 24 september 2009 18:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ik ben er ook reuze blij mee
Dat word weer een aantal dagen ziek zijn
Ga je met me mee naar de kermis?
*zucht*quote:Op donderdag 24 september 2009 18:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
tuurlijk maar eerst zo naar de sportschool
Daar mogen er een hoop meer van zijn en komen, hoor.quote:
Ja beetje dom was ikquote:Op donderdag 24 september 2009 19:51 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Daar mogen er een hoop meer van zijn en komen, hoor.
Niet eens n00b! Niet eensquote:Op donderdag 24 september 2009 20:02 schreef n00cL30n het volgende:
Oh, ik dacht dat je ons aan het teasen was?
Lekker dan maar weer Tal, ik maar denken..quote:
Hey jij!quote:
Bijna weekje vrij!!!quote:
Ehhhhhhhm, maandag naar de befteling, dinsdag dagje alleen thuis en vrijdag heb ik afgesproken met een oude vriend van m'n HBO tijd, ook best wel zin in om die weer eens te zien. Verder lekker rustig aan doen en een beetje nixen (hopelijk)!quote:
Pfff dat zijn ook wel weer genoeg plannen voor een weekquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ehhhhhhhm, maandag naar de befteling, dinsdag dagje alleen thuis en vrijdag heb ik afgesproken met een oude vriend van m'n HBO tijd, ook best wel zin in om die weer eens te zien. Verder lekker rustig aan doen en een beetje nixen (hopelijk)!
ik hou dr zo van !quote:
Hij zit nog in z'n dooske.quote:
Dat wel, natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:35 schreef Joene het volgende:
Je hangt dat ding er gewoon an, plukt ome nol eraf en je stuurt hem door
Hoezo?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:37 schreef YPPY het volgende:
Uhm.. J. Was jij bezig met een biologisch experiment?
wat ligt er in de koelkast ?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:37 schreef YPPY het volgende:
Uhm.. J. Was jij bezig met een biologisch experiment?
Die serie mag er ook op uiteraardquote:
Heb ik nog niet kunnen vinden Japieooo!quote:
Die dag dat er geen groene vlekjes in de kan zaten denk ikquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:56 schreef YPPY het volgende:
Wanneer heb je voor het laatste koffie gezet?
Ik weet niet. Wanneer heb JIJ voor het laatst je moeder op visite gehad?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:56 schreef YPPY het volgende:
Wanneer heb je voor het laatste koffie gezet?
Dat was toen JIJ koffie hebt gezet toen ze hier was voor Anna's verjaardag.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik weet niet. Wanneer heb JIJ voor het laatst je moeder op visite gehad?.
Als het kan wel wat lekkers Yppy !quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:14 schreef YPPY het volgende:
Heel verstandig, je wilt zeker nog eten vanavond?
Spannend ! klapperen ook de deuren ?quote:
Dat betekend dat ik binnekort weer aan de beurt ben?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hij zit nog in z'n dooske.. Van de week maar eens rustig doorheen lopen, moet m'n eigen meuk ook nog verder uitzoeken om ruimte te maken enzo.
Je krijgt binnenkort weer een beurt H!quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:35 schreef Houzer het volgende:
[..]
Dat betekend dat ik binnekort weer aan de beurt ben?
In je kont toch?quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Je krijgt binnenkort weer een beurt H!
Nee, dat soort taferelen heb ik nog niet waargenomenquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Spannend ! klapperen ook de deuren ?
Wat wel?quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:37 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Nee, dat soort taferelen heb ik nog niet waargenomen
Ehm, dansend kinderbadje, gestommel op zolder en messen die niet gebruikt worden breken spontaan doormiddenquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:40 schreef Houzer het volgende:
[..]
Wat wel?
Springende glazen, vliegende dekens, klop geluiden?
Wtf?quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:48 schreef Foxy-lady het volgende:
messen die niet gebruikt worden breken spontaan doormidden
or it didn't happen ?quote:
Dazeggiknie.quote:
Apart, weet je zeker dat ik langskom ?quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:00 schreef Foxy-lady het volgende:
De linkerkant moet alleen andersom liggen zag ik
Maar goed, jullie snappen het idee wel
Weet JIJ het zeker?quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Apart, weet je zeker dat ik langskom ?
Ja joh!quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Apart, weet je zeker dat ik langskom ?
Ik doe wel een verslag J.quote:
Ok , anders storm ik ff de slaapkamer van je kind binnen ! gelijk een maand of wat terug !quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:05 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Ja joh!
Je roept gewoon heel hard 'boe' terug, als je lastig word gevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |