Trainingspak wel aan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik niet natuurlijk, maar ik ben er wel.
Nog helemaal geen bier gehad vandaag trouwens!!
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:13 schreef Joene het volgende:
Dat neukertje is gister ook al 25 geworden , dus die zal a binnenkort wel inruilen voor 1 van 17 ofzo.
Ja klopt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, ook niet.
Ik krijg net door dat je bijna wegmoet trouwens, T.
verrek.. /vbl vereist privé-toegang. Het was me nog niet opgevallenquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:42 schreef Joene het volgende:
Je zal toch gvd gemist hebben dat kleuter danny voeballuh heb gesloten.
Ben jij stiekem Marco Borsato?quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ben jij stiekem Marco Borsato?
Dan snap ik wel dat je na vandaag weer tijd hebt om te posten.
Ik weet al dat mijn nieuwe password werkt, J.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:49 schreef Jarno het volgende:
*test*
Whehehe. Voor je het weet heet je 'empty6' of zoquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:49 schreef Jarno het volgende:
Whew, ik ben er nog.
Bij ons heten ze dan No User.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:04 schreef Metatron het volgende:
[..]
Whehehe. Voor je het weet heet je 'empty6' of zo.
/dev/null. of NULL. Maar dat snapt dan weer niet iedereenquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:28 schreef Metatron het volgende:
[..]
/dev/null. of NULL. Maar dat snapt dan weer niet iedereen
Echt, wat je met een ochtendje introductie crisis management hier zou kunnen bereiken.quote:
He?quote:Op woensdag 23 september 2009 07:36 schreef Joene het volgende:
Gecondoleerd mensenik zal hem even eren vanavond
Tis een Trieste Dag J .quote:
zittende? Heb er toch maar 1 geplaktquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:25 schreef n00cL30n het volgende:
tvp!
Kekke plaatjes Taly, vooral die zittende was nais!
Ik hoop t wel. Ben ontzettend geil.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:37 schreef Joene het volgende:
Neuken we nog ?
Wij? Nee toch?quote:
Als in jij en ik ?quote:
Nee toch?quote:
Ook geen spray?quote:Op woensdag 23 september 2009 08:41 schreef Tally het volgende:
HOMO'S.
Niet dat ik er iets tegen heb trouwens.
quote:Op woensdag 23 september 2009 08:44 schreef Joene het volgende:
LOL Dries Roelvink is now following you on twitter
Het zal toch niet ?quote:
Waarom ik nou weer ?quote:
nee geen spray, stick of weet ik veel.quote:
ik doe het toch ook en ondertussen tweet ik met Dries.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:37 schreef Jarno het volgende:
Ik kan niet overal tegelijk zijn he mensen. DOEN JULLIE OOK EENS WAT!.
Met je homie Dries!quote:Op woensdag 23 september 2009 09:39 schreef Joene het volgende:
[..]
ik doe het toch ook en ondertussen tweet ik met Dries.
Mijn maat Dries idd ! Hij vind hazes ook een koningquote:
Doe rustig aan he. Op een overspannen WW-er zit niemand te wachten!quote:Op woensdag 23 september 2009 10:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja. Ik kon na iets voor 9u niet meer slapen.
Dus eerst maar ontbeten en koggie gedronken.
Neh, de Aldi is te ver fietsen.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:13 schreef Joene het volgende:
ZIt je nu aan de schultenbrau ?
Okay. Bedankt voor de tip en het medeleven.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:13 schreef Jarno het volgende:
Doe rustig aan he. Op een overspannen WW-er zit niemand te wachten!
Ken je de collega werkeloos niet vragen een paar blikjes danwel kratjes mee te nemen ?quote:Op woensdag 23 september 2009 10:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neh, de Aldi is te ver fietsen.
Kijk, goede tip.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:17 schreef Joene het volgende:
Ken je de collega werkeloos niet vragen een paar blikjes danwel kratjes mee te nemen ?
ik ga gewoon ff naar de powerzone.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:24 schreef Jarno het volgende:
Vanavond met goedkoop bier en koude knakworsten op de bank naar Hazes kijken. Dan ben je wel koning pauper idd..
Uiteraard getooid in Rucanor-broek, vunzig wit Hema hemd, witte sportsokken (met lichtblauwe streepjes) en Dutchy slippers.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:24 schreef Jarno het volgende:
Vanavond met goedkoop bier en koude knakworsten op de bank naar Hazes kijken. Dan ben je wel koning pauper idd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |