Mag wel, mits aangegeven van tevoren.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:42 schreef Onnoman het volgende:
[ afbeelding ]
wettig betaalmiddel, dus officieel mogen ze niet weigeren lijkt mijt zo!!
Dingen worden niet automatisch waar als je er drie uitroeptekens achter zet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:42 schreef Onnoman het volgende:
wettig betaalmiddel, dus officieel mogen ze niet weigeren lijkt mij zo!!!
ja raar man geld, waarom willen mensen dat hebben?! Net of een briefje met een getal erop geluk brengt, nou jippie doe mij ook zo'n briefje..quote:
Past dat allemaal wel in je broekzak?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:46 schreef deepart het volgende:
[..]
ja raar man geld, waarom willen mensen dat hebben?! Net of een briefje met een getal erop geluk brengt, nou jippie doe mij ook zo'n briefje..
Heb liever gewoon bloembollen, dat maakt mij nou echt gelukkig. Een vergeet mij nietje of een tulp.
Ze worden wel gebruikt, maar voornamelijk voor zakelijke transacties. Een consument heeft niks aanquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:04 schreef Henno het volgende:
Als 100, 200 en 500 biljetten alleen maar waarde hebben bij de bank, dan kan je ze net zo goed afschaffen
Alleen voor dubieuze transacties, bedoel jequote:Op dinsdag 22 september 2009 16:14 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Ze worden wel gebruikt, maar voornamelijk voor zakelijke transacties.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:21 schreef Flurry het volgende:
[..]
Alleen voor dubieuze transacties, bedoel je
Omdat ze het risico niet willen nemen dat hij vals is en dat goed controleren te veel tijd en expertise kost. Verder word briefgeld hoger dan 50 euro zoals ik zei normaal alleen bij zakelijke transacties gebruikt dus is het sowieso niet handig dat mensen dat bij zich hebben.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:19 schreef Salatrel het volgende:
ik snap niet waarom ze een briefje van 100 zouden weigeren als het totaalbedrag hoger is als de waarde van het briefje.....
PIN FTWquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:46 schreef deepart het volgende:
[..]
ja raar man geld, waarom willen mensen dat hebben?! Net of een briefje met een getal erop geluk brengt, nou jippie doe mij ook zo'n briefje..
Heb liever gewoon bloembollen, dat maakt mij nou echt gelukkig. Een vergeet mij nietje of een tulp.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |