www.politiek24.nlquote:DINSDAG LIVE: Vanaf 15.30 uur Kamerdebat met minister Van der Hoeven over meer of minder koopzondagen op www.politiek24.nl
Laat het gewoon over aan de winkelieren.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:33 schreef Boris_Karloff het volgende:
Absurd dat de landelijke politiek zich hier mee bezig houdt. Alsof we geen belangrijkere zaken hebben waar die dwazen in Den Haag zich mee zouden moeten bezig houden. Laat de winkeltijden lekker over aan gemeenten en winkeliers, die kunnen dat prima onderling regelen.
Die dikke is Ton Elias (VVD). De overige Kamerleden (vrij onbekend) ken ik niet (Vam der Vlies - oude man met zwarte bril = SGP).quote:
Graag, hoe vaak maak je wel niet mee dat je trek hebt, maar alleen naar de avondwinkel kunt gaan om ranzige producten te kopen (dus blijf je thuis en maak je ranzige pasta klaar).quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:41 schreef Wouter1989 het volgende:
Nu ie het zegt, waarom zouden winkels eigenlijk niet 's nachts open mogen zijn zonder speciale vergunning?
Ja, en Ortega is van CUquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:39 schreef GoodGovernance het volgende:
[..]
Die dikke is Ton Elias (VVD). De overige Kamerleden (vrij onbekend) ken ik niet (Vam der Vlies - oude man met zwarte bril = SGP).
Vind je?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:48 schreef Wouter1989 het volgende:
Een soort van heks? Die Gesphuizen is triple F-materiaal.
[size=1]fap-fap-fap, dus[/size]
Tuurlijk zou het in eerste plaats de verantwoording van de winkelier moeten zijn, maar omdat de gemeente ook enige zaken geregeld dient te hebben (politieaanwezigheid, etc) lijkt enige samenspraak me wel op zijn plaatsquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:36 schreef GoodGovernance het volgende:
[..]
Laat het gewoon over aan de winkelieren.
Yepquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:56 schreef Kwaliteit het volgende:
Is die zwartjoekel mevrouw met donkerde huidkleur van de CU?
Dit dus, niet lullig maar ze krijst en komt nogal agressief over en ze is ampers te volgen.quote:
VERWJARRING IN DE SAMENLEVINGquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:01 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dit dus, niet lullig maar ze krijst en komt nogal agressief over en ze is ampers te volgen.
Ik ben niet poesliefquote:
Van Gent dan ook droog: Als je blaft, moet je ook bijten.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:03 schreef GoodGovernance het volgende:
[..]
VERWJARRING IN DE SAMENLEVING
IK BEN NIET PUZZZLIEF
Mijn God Ja, tenenkrommend.
Het is ook een handarbeidlerares ofzo. Wat verwacht je van haar?quote:
In Limburg moet je wezen om carriere te maken.quote:Zij was werkzaam als docent vanaf 1969 bij het Individueel Huishoud- en Nijverheidsonderwijs (IHNO) en bij het Lager Huishoud- en Nijverheidsonderwijs (LHNO), en vanaf 1971 bij het Lager Economisch-Administratief Onderwijs (LEAO) en als schooldecaan. Zij was vervolgens tot 1987 directeur van het Centrum Administratieve Vakopleiding van Volwassenen te Maastricht en tot 1991 directeur van het Technologiecentrum Limburg.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:07 schreef Wouter1989 het volgende:
En dan te bedenken dat Surinamers/Antillianen/Boscreolen/weet ik het bekend staan om hun ontspannen houding.
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:08 schreef DJKoster het volgende:
Lastig he, zo'n voorzitter aanspreken..
Idd, boehoe, ik doe niet mee, wij komen na de verkiezing terug met een hele vloot met...quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:30 schreef DJKoster het volgende:
Grauss heeft weer eens ruzie met de voorzitter
Nog een reden om iets in haar mond te stoppen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:28 schreef GoodGovernance het volgende:
WTF, achterlijke vrouw. Bioscopen, restaurants en weet ik het mogen wel open zijn, maar winkeleigenaren moeten genaaid worden...
Christenen & redeneren...quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:32 schreef Wouter1989 het volgende:
[..]
Nog een reden om iets in haar mond te stoppen.
Oh nee, SP'er... helemaal kwalijk.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:34 schreef Wouter1989 het volgende:
Gesthuizen is toch geen christen?
Ze is trouwens echt wel keilief in haar hippe witte manteltje, met die slag in heur haar en zoals ze zegt dat het een of ander een volksvertegenwoordiger onwaardig is.
Ton Elias (VVD)quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:37 schreef Nass het volgende:
Wie is dat
Ja, schorsing en de woordvoerders moesten even bij de voorzitter komen die daarna weg liep..quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:54 schreef GoodGovernance het volgende:
Einde heb ik gemist. Schorsing van een aantal minuten of niet?
Bedankt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:55 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ja, schorsing en de woordvoerders moesten even bij de voorzitter komen die daarna weg liep..
TERING, DIE GRAUSS.quote:
Wist je dan niet dat ons land eigenlijk geregeerd wordt door een Vaalserbergistisch cliqueje? Dat zij bijvoorbeeld de gehele media en economie beheersen met als einddoel onze totale onderwerping?quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heel de politiek zit vol met die gekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |