Dat was al helemaal slecht iddquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:34 schreef Penisbaard het volgende:
Er was ook nog zoiets als 'De Kannibalen' voor de Lama's
O ja tuurlijkquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:37 schreef Jeej het volgende:
[..]
[..]
Dit bewijst dus dat mensen die de lama's leuk vinden geen gevoel voor humor hebben
Inderdaad, 3 dikke flikkers die denken dat ze net zo grappig zijn als Jeroen van Koningsbruggequote:Op dinsdag 22 september 2009 12:40 schreef Sapstengel het volgende:
De lama's is ook crap man. Van die "kijk ons grappig en spontaan zijn" crap
.
Lee Towers - I can see clearly nowquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:22 schreef dennis00 het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=10121130 (Badgasten, 25-09-2009)
minuut 29:00
Hoe heet dit lied origineel?
Hopelijk meen je dit niet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:21 schreef Aalbers het volgende:
Ik vind de badgasten zeer vermakelijk. Het lijkt mischien ietwat op de lama's, maar ik vind het beter. Bij de lama's was alleen Jeroen van Koningsbrugge nog vernieuwend, maar bij de badgasten is het niveau sowieso hoger. De combinatie improvisatie en zang is super
Prima programma, onterechte klacht dus.
Echt niet?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Lee Towers - I can see clearly now
ik snap er niets van, ik zit net te zeppen, kom dit programma tegen... het is nogsteeds op de buisquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Er is tegenwoordig weer een nieuw improvisatieprogramma op tv, genaamd De badgasten. Nou vond ik de Lama's best wel vermakelijk, dus ik dacht: dat ga ik eens kijken! Maar wat een bagger is het zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |