Iddquote:
Geen zin in gehad om uit te zoekenquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:09 schreef Tja..1986 het volgende:
Maak vast het hele bedrag voor de boeken over naar je betaalrekening en er is geen probleem.
Niet huilen danquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:11 schreef Mirel het volgende:
[..]
Geen zin in gehad om uit te zoeken.
Dus Selexyz doet het fout omdat jij er "geen zin in hebt" om het een en ander uit te zoeken?quote:
Nee. Ze doen het fout omdat ze niet alles in 1x leveren en alles in 1x van m'n rekening afschrijven. Dat ik geen zin heb om nog het een en ander te regelen op m'n rekening komt er pas later bij kijken. Dat ís nu ook sinds een week ofzo gedaan, maar ik hoef dat helemaal niet te melden hier, neem jij mij maar aan dat ik m'n shit kan regelen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dus Selexyz doet het fout omdat jij er "geen zin in hebt" om het een en ander uit te zoeken?
Rare denkwijze.
Jij gaat als klant een overeenkomst met ze aan. Als je het niet eens bent met de voorwaarden, dan moet je die overeenkomst niet aangaan.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:33 schreef Mirel het volgende:
Och, als jullie ooit klagen dan laten jullie het stukje dat je niet volledig je aandacht aan iets schonk vast wel weg. Ga weg joh
Er zijn een aantal dingen die we als 2 partijen van elkaar moeten aannemen, en hoe Selexyz levert en geld accepteert heb ik tot nu toe niet gezien bij andere boekhandels.
[..]
Nee. Ze doen het fout omdat ze niet alles in 1x leveren en alles in 1x van m'n rekening afschrijven. Dat ik geen zin heb om nog het een en ander te regelen op m'n rekening komt er pas later bij kijken. Dat ís nu ook sinds een week ofzo gedaan, maar ik hoef dat helemaal niet te melden hier, neem jij mij maar aan dat ik m'n shit kan regelen.
Ik zou het veel vervelender vinden als ze de boeken die er wel zijn nog even vasthouden, omdat nog niet alles er is. Stel dat dat nog weken gaat duren? Dan kun je ergens halverwege de periode al het leeswerk in gaan halen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:06 schreef Mirel het volgende:
Leuk dat ik daar m'n schoolboeken heb besteld, en leuk dat ik studentenkorting kreeg, maar waarom leveren ze niet alles in 1x keer? Als ze het niet op voorraad hebben dan moeten ze dat maar laten weten en alles in 1x opsturen.
Nu krijg ik telkens om de zoveel tijd een boek, en dat geld wordt dan pas afgeschreven van m'n rekening.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:46 schreef Mirel het volgende:
En nou heb ik geen zin meer in dit topic, slotje
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:09 schreef Mirel het volgende:
Yep. En ik heb nou eenmaal geen 1680 euro op m'n gewone rekening
Wat is er klantvriendelijk als de boeken 1 per keer worden opgestuurd? Dan ben je ook aantal keren niet thuis, kan je ze ophalen in de postbank. 1x een doos krijgen met alles erin is de way to go, en je weet het.
wat heeft de postbank te maken met het postkantoor, stomme idioot.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:54 schreef Mirel het volgende:
"JA HAHA DIE BESTAAT NIET MEER, NU IS HET DE ING HOOR"
bullshit.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:44 schreef Mirel het volgende:
vroegere postbank was het postkantoor, en nu is het de ing, althans in de randstad he
het postkantoor de postbank noemenquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:44 schreef Mirel het volgende:
vroegere postbank was het postkantoor, en nu is het de ing, althans in de randstad he
wat zag je overal?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:25 schreef Mirel het volgende:
toch zag ik het overal hoor, en rot op met je gescheld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |