Wat doe jij dan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, het is ook heel theoretischDat is met meer HBO/uni studies, dat de uni variant veel theoretischer is.
Life Science & Technologyquote:
Kan er niks aan doen..quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:58 schreef Milou__ het volgende:
De OP is weer vaag trouwens :S
Dat houdt in..?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Life Science & TechnologyWaar voor de verandering eens geen HBO variant van is
Ik hoef niet zo nodig naar school toe er voor. Ik wil gewoon wat te doen hebben. Ik zeur al 2 jaar dat ik sneller wil en sneller kan (mentor heeft het beaamt) en ik mag het niet. Nu mag ik het eindelijkquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik baal er gewoon bjina van dat ik geen herkansingen open heb staan deze periode. Dan kon ik lekker met een goed excuus naar schoolMisschien toch maar eens zeggen dat ik een herkansing heb
Waarom doe je geen HBO dan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo nodig naar school toe er voor. Ik wil gewoon wat te doen hebben. Ik zeur al 2 jaar dat ik sneller wil en sneller kan (mentor heeft het beaamt) en ik mag het niet. Nu mag ik het eindelijk![]()
![]()
![]()
Dan stond ie niet in de OP van de wiki?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:03 schreef Milou__ het volgende:
Mijn plaatje staat er nog wel in maar mijn tekst is er uit gehaald ..
Half jaar terug nog welquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan stond ie niet in de OP van de wiki?
Omdat ik 16 was en enkel maar een VMBO-TL diploma had en mijn school daarvoor al gigantisch had verneuktquote:
Maar je kunt na je mbo toch ook nog hbo gaan doen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Omdat ik 16 was en enkel maar een VMBO-TL diploma had en mijn school daarvoor al gigantisch had verneukt
Soort celbiologiequote:Op dinsdag 22 september 2009 12:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat houdt in..?
En natuurlijk is de uni vaak theoretischer. MAar bij sommige opleidingen heeft het niet echt een toegevoegde waarde (zoals technische studies)
Dacht ik al.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Hij is een keertje opgeruimd ondertussen geloof ik
Dan moet ik toch nog wel eerst het MBO traject doorlopen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Maar je kunt na je mbo toch ook nog hbo gaan doen?
altijd weer die Nicoquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Komt omdat http://i.fokzine.net/usericons/58934/stewie_hattrick.gif kapot is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |