Die voetbalplaatjes niet wilde je zeggen? Nu kan de jeugd nog hun hersenen laten werken door het puzzelen. En hebben ze weer wat te doen na schooltijd (lees: albert heijn klanten lastig vallen.)quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:46 schreef Joran-Joran het volgende:
WTF dit is echt de meest wacke marketingtruc die Albert Heijn ooit bedacht heeft
Je krijgt ze gratis, als je toch boodschappen doet bij de AH is het mooi meegenomenquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:09 schreef Loontjah het volgende:
6 stukjes per zakje a 10 euro x 24 =
(als je echt geluk hebt, en geen dubbele krijgt)
240 euro voor een skone puzzel
Ach, "mooi meegenomen" vind ik wat veel gezegd. Ik pak ze aan omdat ze tegelijk met het bonnetje gegeven worden. En dan flikker ik ze weg, of verkoop ze.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:11 schreef IkWilbert het volgende:
Je krijgt ze gratis, als je toch boodschappen doet bij de AH is het mooi meegenomen
Ja, mensen die koste wat kost die puzzel willen hebben, die moeten er wel wat voor over hebben idd.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:15 schreef Loontjah het volgende:
Voor de mensen die het echt willen sparen, is het een duur grapje. Ook al krijg je er boodschappen voor terug.
Heb gisteren wat weggegooid, zal het wel bewaren voor je.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:19 schreef nieslief het volgende:
Je krijgt ze gratis bij boodschappen het enige wat ik zeggen wil is dat ik ze tegen verzendkosten (lees ik stuur jou envelop met postzegel en mijn adres jij vult envelop en stuurt terug) wil hebben. Ga ze niet kopen van je.
Ik doe regelmatig boodschappen bij AH dus dit is mooi meegenomen.
Ik moet omlopen om bij de brievenbus te komen en ik moet moeite doen om dat ding in een envelop te doen. Dat kost een euro. Als je ze niet wilt kopen, prima, dan gaan ze in de vuilnisbak.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:19 schreef nieslief het volgende:
Je krijgt ze gratis bij boodschappen het enige wat ik zeggen wil is dat ik ze tegen verzendkosten (lees ik stuur jou envelop met postzegel en mijn adres jij vult envelop en stuurt terug) wil hebben. Ga ze niet kopen van je.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik moet omlopen om bij de brievenbus te komen en ik moet moeite doen om dat ding in een envelop te doen. Dat kost een euro. Als je ze niet wilt kopen, prima, dan gaan ze in de vuilnisbak.
Dank ik hoor het wel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:19 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Heb gisteren wat weggegooid, zal het wel bewaren voor je.
Speciaal geregistreerd om je eigen website te spammen?quote:
Ik werk er,, en die codes kloppen nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:40 schreef Freezed6 het volgende:
Gewoon even slim zijn bij de kassa mensen ->
Volgens mij is de code die achterop staat ( rechts onder uniek)
Zo is volgens mij de volgende combinatie Puzzel stuk | AH Code
1=AH17
2=AH24
3=AH34
4=AH48
5=AH18
6=AH23
7=AH33
8=AH58
9=AH16
10=AH22
11=AH32
12=AH47
13=AH15
14=AH21
15=AH31
16=AH46
17=AH62
18=AH64
19=AH57
20=AH45
21=AH61
22=AH63
23=AH55
24=AH56
http://www.ah.nl/artikel?trg=eredivisie.puzzelstukjes
Nu heb ik wel 2 puzzelstuknr met code A31 en A41 = puzzel nummer 15
maar de rest heeft allemaal een eigen AH code welke weer staat voor de puzzelstukken die in de binnenkant staan. Om dus de ontbrekende stukjes bij elkaar te krijgen dus even vragen of je een bepaald AH nummer mag krijgenzonder heb te hoeven open maken.
Als ik achter je zou staan, zou je vriendelijk doch dringend verzoeken op te zouten en mijn tijd niet te verdoen met jouw verzameldrang.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:40 schreef Freezed6 het volgende:
Gewoon even slim zijn bij de kassa mensen ->
Om dus de ontbrekende stukjes bij elkaar te krijgen dus even vragen of je een bepaald AH nummer mag krijgenzonder heb te hoeven open maken.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:41 schreef Lonker het volgende:
[..]
Ik werk er,, en die codes kloppen niet
LOL het wordt helemaal mooi als ik alle codes ga vragen, kunnen ze de hele bak gaan open trekken op zoek naar AH code AH15 ...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als ik achter je zou staan, zou je vriendelijk doch dringend verzoeken op te zouten en mijn tijd niet te verdoen met jouw verzameldrang.
sjeeses
Aangezien dat niet de bedoeling is, zullen ze de bak niet gaan opentrekken en je eventueel verwijzen naar de servicebalie.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:51 schreef Freezed6 het volgende:
LOL het wordt helemaal mooi als ik alle codes ga vragen, kunnen ze de hele bak gaan open trekken op zoek naar AH code AH15 ...![]()
net nog gehadquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:48 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Die voetbalplaatjes niet wilde je zeggen? Nu kan de jeugd nog hun hersenen laten werken door het puzzelen. En hebben ze weer wat te doen na schooltijd (lees: albert heijn klanten lastig vallen.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vraag en aanbodquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:19 schreef nieslief het volgende:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Aangezien dat niet de bedoeling is, zullen ze de bak niet gaan opentrekken en je eventueel verwijzen naar de servicebalie.
.....of naar www.autisme.nlquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Aangezien dat niet de bedoeling is, zullen ze de bak niet gaan opentrekken en je eventueel verwijzen naar de servicebalie.
Leuk voor de mensen achter je.quote:Op zondag 4 oktober 2009 02:49 schreef Freezed6 het volgende:
zulke klantenservice hebben ze vast bij jouw AH of deze manier van denken heb jij!? Geen idee hoe jouw kronkel zit ... anyway bij de AH waar ik kom nemen ze de tijd voor je en hebben ze zeker tijd om even te kijken of AHx er tussen zit.
Jaja vandaag een puzzel stukje van mijn zus gekregen! Stond er AH63 op de achterkant, even openmaken en jahoor het is nummer 22quote:
Kijk, dát boeit me niet. Prima als je puzzelstukjes van anderen krijgt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:25 schreef Freezed6 het volgende:
Jaja vandaag een puzzel stukje van mijn zus gekregen! Stond er AH63 op de achterkant, even openmaken en jahoor het is nummer 22
Val niet in slaap joh, rukkertquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik moet omlopen om bij de brievenbus te komen en ik moet moeite doen om dat ding in een envelop te doen. Dat kost een euro. Als je ze niet wilt kopen, prima, dan gaan ze in de vuilnisbak.
Goed argument.quote:
Zie PM.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:26 schreef RoaRRR het volgende:
In de aanbieding:
Nummer 1,3, 5, 7,9, 6, 21,23![]()
Alleen de boekjes opengemaakt om te kunnen kijken welke nummers het zijn.
Af halen in Utrecht of ze kunnen worden verzonden in een door jou toegezonden ( gefrankeerde ) enveloppe.
Zie PM terugquote:
Zullen we dan wachten tot zaterdag en dan kijken wie welke nummers nog hebben moet??quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
ik heb er ook een paar, heb het sparen opgegeven![]()
Pm me maar (versturen na zaterdag want dan ga ik weer shoppen en krijg je meer
Wanneer kom jij weer voetballen? Ik dacht, die is er tegen Groningen weer bij, maar neequote:Op maandag 5 oktober 2009 15:51 schreef Ammi het volgende:
Vond die plaatjes toch iets meer hebben.
De komende wedstrijd ben ik er weer bijquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:26 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Wanneer kom jij weer voetballen? Ik dacht, die is er tegen Groningen weer bij, maar nee
Ik heb zelfs een RH.. code erbij zittenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:51 schreef Freezed6 het volgende:
[..]
mogelijk wel ....
[ afbeelding ]
succes iedereen
[..]
LOL het wordt helemaal mooi als ik alle codes ga vragen, kunnen ze de hele bak gaan open trekken op zoek naar AH code AH15 ...![]()
dan ben je niet de enige, hier ook van sommige meer dan 4x (nr 5 nr 7 nr 12 nr 19)quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:29 schreef nieslief het volgende:
Nr. 5 is voor mij ook een ruilnummer daar heb ik er zo´n 6 van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |