quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:43 schreef Clupea het volgende:
Coffee should be black as night, hot as hell, and strong as love..
Melk en suiker verbergt de uitgesproken smaak van koffie. De melk en suiker kliek heeft de smaakpapillen van een 8-jarig kind.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:46 schreef zovty het volgende:
Melk en suiker geeft meer smaak aan je koffie. De zwartekoffiekliek heeft kapotte smaakpappillen.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:50 schreef zovty het volgende:
Verbergt helemaal niks, de smaken van suiker en melk/room zitten in een totaal ander gedeelte van het smaakpalet. Het geeft volheid en warmte aan de harde koffiesmaak.
Oooooohhh dus je wilt het puur hebben he? Wil je dan elk product puur hebben? Dus jij drinkt natuurlijk geen cola ofzo, teveel verschillende dingen bij elkaar he? Als jij chocolade wilt eten dan eet je eerst de cacao? Dan de suiker? Dan het melkvet? Dan de aroma's? Etc etc! Het moet vast errrruggg leuk zijn om er zo over te denkenquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:53 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als ik koffie drink wil ik ook koffie proeven en geen suiker...
quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:56 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Oooooohhh dus je wilt het puur hebben he? Wil je dan elk product puur hebben? Dus jij drinkt natuurlijk geen cola ofzo, teveel verschillende dingen bij elkaar he? Als jij chocolade wilt eten dan eet je eerst de cacao? Dan de suiker? Dan het melkvet? Dan de aroma's? Etc etc! Het moet vast errrruggg leuk zijn om er zo over te denken
Jouw keuze.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:53 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als ik koffie drink wil ik ook koffie proeven en geen suiker...
mietjequote:Op dinsdag 22 september 2009 11:36 schreef F04 het volgende:
Kut zeg, m'n melk is op.Nu moet ik zwarte koffie gaan drinken.
Ben jij een kloon of denk jij als newbee zo'n grote mond te mogen opzetten? Je begint bij de onderste rang en zo werk je je omhoog.. Is dat duidelijk?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:04 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
HET IS LEKKER! En dat is alles wat telt!
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:10 schreef deepart het volgende:
[..]
Ben jij een kloon of denk jij als newbee zo'n grote mond te mogen opzetten? Je begint bij de onderste rang en zo werk je je omhoog.. Is dat duidelijk?
Bij mij ook zo, lust het op verschillende manieren, maar een beetje suiker en beetje melk is toch net iets lekkerder.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:21 schreef BorusBulldog het volgende:
Koffie = met suiker
Friet = met frietsaus![]()
Ik drink ook wel zwart maar ik vind met een beetje suiker toch net iets lekkerder.
Nu ben ik wel benieuwd wat jij bij een worstebroodje eetquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:21 schreef BorusBulldog het volgende:
Koffie = met suiker
Friet = met frietsaus![]()
Ik drink ook wel zwart maar ik vind met een beetje suiker toch net iets lekkerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |