quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:08 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ray, bedankt voor je mod-tijd. Smurf ze!![]()
Nee. Het forum moet bestaan uit ja-knikkers.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:37 schreef Moozzie het volgende:
Der worden wel veel mods door verschil van inzicht/mening eruit getrapt he.
Misschien wordt het tijd dat danny daar iets mee doet?
Check onderaan het topic over Ray dat op slot staat en alle verwijzingen daarin.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:47 schreef DirkZz het volgende:
what happend? Ik heb het gevoel dat ik iets heb gemist.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:40 schreef borisz het volgende:
Ray op zwart. Manier waarop wat minder
![]()
Je was een hele goede mod en hebt veel voor VBL gedaan. Daarvoor
Hilarisch met een bittere bijsmaak ja.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:33 schreef fathank het volgende:
Hilarische soap dit voor als je ziek thuis zit.
Ray bedanktvoor je statistieken
Was niet tegen jou bedoeltquote:
Was niet over hem bedoeltquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Laat Denthemen en Happel hier even buiten, zo breng je ze in een lastig parket.
Daar ga jequote:Op dinsdag 22 september 2009 11:57 schreef South_Pacific het volgende:
knip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door denthemen op 22-09-2009 12:02:56 ]The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
Dat is een van de 2 slowchats die VBL heeft.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:58 schreef DirkZz het volgende:
maar wat houd het forum "Hools" in dan? staat dat voor " Hooligans " ?
Anders een FOK! meeting houden voor Hools![]()
Precies. Zou het ook wel weten als ik den of Happel was...quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:57 schreef Afwazig het volgende:
ik vraag me af waarom iemand tegenwoordig nog mod zou willen worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |