Neequote:Op dinsdag 22 september 2009 11:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je had ook heel spontaan nee kunnen zeggen.
Ja oke, soms werkt dat wel. Maar spontaan en dan Geroningen dat gaat niet zo samenquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja bij mij wel. Zoals dat ik gisteren spontaan uit eten ging met een vriendin. Ze belde, ik zei ok en dat was dat.
10 min fietsenquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, spontaan werkt beter als het in de buurt is.
Die zag ik aankomen en dan kunnen we niet meer spreken over spontaan.quote:
Mens ik heb 6 jaar lang Maarheeze-Weert gefiets.quote:
Zo doorzichtig als je hem nu laat klinken was ie niet eens bedoeld. Ik kon nl echt geen nee zeggenquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die zag ik aankomen en dan kunnen we niet meer spreken over spontaan.
Gij voorspelbaar mensch!quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo doorzichtig als je hem nu laat klinken was ie niet eens bedoeld. Ik kon nl echt geen nee zeggenDus het was gewoon het enige antwoord op je vraag. Dat dat dan in de lijn der verwachting lag kan ik niets aan doen
Ik ben maagd.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gij voorspelbaar mensch!
En Controller. Die houden van Orde en Regelmaatquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben maagd.
Plannen! Procedures! Kritiek! Ordnuns muss sein! Principes!
Doe je in Groningen wel even voor mij zwaaien naar Vanitasvanitatumetomniava zwaaien ?quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:31 schreef Ang3l het volgende:
Spontane acties zijn een drama in een druk leven
Tori Amos morgenavond... Groningen... niet over nagedacht.
Met de auto vanuit werk gaat hem niet worden. Files etc, kom ik dik te laat.
Dus met de trein... eerder weg... meeting .... kut, verzetten.
's Nachts nog terug dus super laat thuis... ochtend vrij... meeting.... kut, verzetten.
Woensdagavond vampire-avond... kut, verzetten.
SPONTANITEIT ZUIGT!!!!!!!!!!!
yepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |