tombolafan + 1quote:
Catwoman!quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 10:23 schreef Dopekoe het volgende:
Ik blijf met een superhelden film in mn hoofd zitten....
Kan hem alleen niet thuisbrengen....
Patch +1quote:Op donderdag 24 september 2009 10:25 schreef Patch het volgende:
Prince of Egypt
Sinbad
Hairspray
Dangerous Minds
What Lies Beneath
Stardust
One Fine Day
Up Close and Personal
Witches of Eastwick
Wolf
Neen, dat is geen leeslampje.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Is dat een bril met een leeslampje erin?
Ik moet gelijk aan een Rick Moranisfilm denkenquote:
This Is It (2009)? Om "whatsleftofthenose" vast te houden?quote:Op donderdag 24 september 2009 10:35 schreef Patch het volgende:
[..]
Neen, dat is geen leeslampje.
Als het een lampje zou zijn, zou die niet richten op het leesvoer, maar vrijwel recht in je ogen.
Maar er is inderdaad wel iets speciaals aan de bril...
Rick Moranis is nog niet eens zo''n slechte gok...quote:Op donderdag 24 september 2009 10:35 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik moet gelijk aan een Rick Moranisfilm denken
Dus dan maar gokken :
Big Bully
quote:Op donderdag 24 september 2009 10:36 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
This Is It (2009)? Om "whatsleftofthenose" vast te houden?
Wist je niet wie het is?quote:Op donderdag 24 september 2009 10:49 schreef dyonvbaal het volgende:
ik heb gegoogle'd naar rick moranis dus ga verder geen antwoord meer geven....
eikelquote:Op donderdag 24 september 2009 10:49 schreef dyonvbaal het volgende:
ik heb gegoogle'd naar rick moranis dus ga verder geen antwoord meer geven....
Bekende naam, maar kon er geen plaatje bij krijgen nee...quote:
klootzakquote:
quote:
rotzakquote:
lulquote:Op donderdag 24 september 2009 10:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Bekende naam, maar kon er geen plaatje bij krijgen nee...sorry...
zakquote:Op donderdag 24 september 2009 10:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
dank je wel schat, ik
ook van jou!
Het zijn hints inderdaad, begin maar es te vertalen...quote:Op donderdag 24 september 2009 10:54 schreef tombolafan het volgende:
wat een gescheld...
zijn dat hints?
Waarom zijn er alleen maar normale en stoeren en kinky emo's? waarom niet net als bij msn van deze?quote:
Tuurlijk, nadat ik de foto gezien heb! Ik kon er gewoon geen beeld bij krijgen bij de naam... sorry ::@quote:Op donderdag 24 september 2009 10:57 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Je kent Rick Moranis toch wel, die nerd uit Honey, I shrunk the kids enzo (en blew up).
quote:
dat snap ik ook wel, je hebt namelijk al gezegd dat hij vaak samenspeelt met de hoofdrolspeler van de film, dus daar trok ik de conclusie uit dat hij er zelf niet in zit...quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 11:07 schreef tombolafan het volgende:
dat is helemaal niet dezelfde bril!
Ok, nu snap ik je post...quote:Op donderdag 24 september 2009 11:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat snap ik ook wel, je hebt namelijk al gezegd dat hij vaak samenspeelt met de hoofdrolspeler van de film, dus daar trok ik de conclusie uit dat hij er zelf niet in zit...![]()
ik noemde hem alleen om Dyon te laten weten dat ie in Ghostbusters zit (gezien sc enzo)...
Hij is de uitvinder van de bril en gedurende de film passeren er meerdere ontwerpen, WOMAN !quote:Op donderdag 24 september 2009 11:07 schreef tombolafan het volgende:
dat is helemaal niet dezelfde bril!
1 van zijn eerste...quote:Op donderdag 24 september 2009 11:06 schreef dyonvbaal het volgende:
Gave bril. Staat em nog goed ook
Dacht dat ik zo'n beetje alle steve martin films wel gezien had...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |