Mwah, ben ik niet helemaal met je eens.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:32 schreef freud het volgende:
En laptops hebben uber brakke harde schijven. Externe HD's zijn _nog_ trager helaas...
Die PC is een goed apparaat en voldoende voor jouw toepassingenquote:Op donderdag 24 september 2009 21:17 schreef Ynske het volgende:
tja euhm ik volg er niets meer van
* Ynske weet dan ook niet wat ze moet doen of waar op te letten
Je doet alsof het een uitzondering is.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:22 schreef PdeHoog het volgende:
Soms heb je nerds die een beetje doorslaan![]()
Dat zei ik ook al.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die PC is een goed apparaat en voldoende voor jouw toepassingenSoms heb je nerds die een beetje doorslaan
Moet je niet naar luisteren
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:24 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Je doet alsof het een uitzondering is.
??quote:Op donderdag 24 september 2009 21:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik probeer ons imago nog een beetje hoog te houden ja
@Yns: dat scherm ernaast in de Makro-folder is ook niet onaardig btw.
ok, k moet eerst eens zien of ik t überhhaupt kan betalenquote:Op donderdag 24 september 2009 21:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik probeer ons imago nog een beetje hoog te houden ja
@Yns: dat scherm ernaast in de Makro-folder is ook niet onaardig btw.
Iiyama ProLite E2407HDS-1 voor EUR 213 zoals je op de site van de Makro ( http://www.metro-mcc.nl/papernewsfolder/20/nonfood/index.asp) na kunt kijkenquote:Op donderdag 24 september 2009 21:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
??
Doe eens lief en deel die info.![]()
Ik kom werkelijk nooit op de site van de makro.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Iiyama ProLite E2407HDS-1 voor EUR 213 zoals je op de site van de Makro ( http://www.metro-mcc.nl/papernewsfolder/20/nonfood/index.asp) na kunt kijken
Prijs is overigens redelijk marktconform als ik bij Tweakers kijk.
en die set van PB? of iets anders voor een leuke prijs?quote:Op donderdag 24 september 2009 21:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Iiyama ProLite E2407HDS-1 voor EUR 213 zoals je op de site van de Makro ( http://www.metro-mcc.nl/papernewsfolder/20/nonfood/index.asp) na kunt kijken
Prijs is overigens redelijk marktconform als ik bij Tweakers kijk.
Voordeel van deze is dat er een scherm bij zit.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
en die set van PB? of iets anders voor een leuke prijs?
Alles onder de 10ms accesstime voor een HD is acceptabel, maar <0.1ms is beterquote:Op donderdag 24 september 2009 20:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mwah, ben ik niet helemaal met je eens.
In een oude laptop zitten inderdaad langzame, 5200 toeren schijven.
In de nieuwere modellen zitten meestal 7200 toeren schijven, zelfde snelheid als de standaard desktopschijf.
Daarnaast zijn er al laptops te koop met een SSD ipv een normale harddisk.
Nicequote:Op donderdag 24 september 2009 20:01 schreef freud het volgende:
[..]
@Isdatzo: gisteren met Xil een toffe strobist shoot gedaan met wat motoren zoals een nieuwe Duc, R1, etc
Rotzakmodquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:33 schreef Isdatzo het volgende:
Je hebt gelijk. * Isdatzo Erik (en zichzelf) naar de SC schopt.
Ik maakte maar een geintjequote:
Kom Xil, HARDER schoppen! Hij lacht nogquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:41 schreef Xilantof het volgende:
[..]
we gaan net zo lang tot je zuur bent!
Voor de prijs is het zeker een zeer nette machine, en zeker een hele verbetering met haar laptop, al ben ik er niet zo'n fan van dit soort kastjes, te klein voor uitbreidingen, voeding levert net genoeg voor wat er nu inzit, en als je wat wilt uitbreiden moet je eigenlijk ook de voeding vervangen.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die PC is een goed apparaat en voldoende voor jouw toepassingen![]()
Nerds doorslaan?? hoe kom je daar nou bij? Ik heb die 4 SSD's, 8 harddisks, een Core i7-920, twee 4890 videokaarten en een 26" monitor toch echt nodig om een beetje te kunnen tetrissenquote:Soms heb je nerds die een beetje doorslaanMoet je niet naar luisteren
Ik zou er alleen wel een QWERTY-toetsenbord bij doenquote:Op zaterdag 26 september 2009 01:18 schreef Marc H het volgende:
[..]
Voor de prijs is het zeker een zeer nette machine, en zeker een hele verbetering met haar laptop, al ben ik er niet zo'n fan van dit soort kastjes, te klein voor uitbreidingen, voeding levert net genoeg voor wat er nu inzit, en als je wat wilt uitbreiden moet je eigenlijk ook de voeding vervangen.
Voor 600 euro kan je ook iets leuks laten bouwen
k hoef geen toetsenbordquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:16 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik zou er alleen wel een QWERTY-toetsenbord bij doendas volgens mij toch iets gangbaarder in NL
Oops...quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:16 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik zou er alleen wel een QWERTY-toetsenbord bij doendas volgens mij toch iets gangbaarder in NL
Allebei "Niet denderend"quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
k hoef geen toetsenbord
en muis ook niet, die dingen heb ik al....
kreeg vandaag dit ook nog aangegeven.
ja ik weet t bij de dixons
rondgekeken.
zij kwamen met deze twee pc's
http://www.dixons.nl/De_o(...)7113716/default.aspx + monitor glanzend 21,? inch voor 219
of
http://www.dixons.nl/De_o(...)7111205/default.aspx
enfin thnx marc, k ga er eens naar kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |