Dat was wel vet inderdaadquote:Op zondag 27 september 2009 13:33 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Leuk is misschien het verkeerde woord (omdat het vooral bestaat uit lalalageëindigd met Vooruit nu rood-witten), maar de sfeer zat er wel goed in. Mooi om te zien als zo'n hele tribune mee gaat.
Die Servier speelt al weken achter elkaar erg goedquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:48 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Nou die Servier heeft behalve een goal ook niet veel goeds gedaan hoor
Ik vond Koevermans gisteren onzichtbaar. Toivonen was niet veel beter trouwens. Middenveld en de flanken zijn goed bezet, alleen een goede spits ontbreekt nog.quote:Op zondag 27 september 2009 12:06 schreef Zapper het volgende:
Toch opmerkelijk: Pieters, Maza, Koevermans en Lazovic zijn onmisbaar in het elftal. Wie dat een aantal maanden terug had gezegd...
Hulde aan Rutten derhalve.
Ik blijf het zeggen, Ruud moet terugkomenquote:Op zondag 27 september 2009 14:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vond Koevermans gisteren onzichtbaar. Toivonen was niet veel beter trouwens. Middenveld en de flanken zijn goed bezet, alleen een goede spits ontbreekt nog.
Heb ik vast een andere wedstrijd gekeken dan.quote:Op zondag 27 september 2009 14:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die Servier speelt al weken achter elkaar erg goed
Woensdag speelde niemand goed. Lazovic was nog een van de betere spelers vond ik, toonde tenminste 100% inzet. Gisteren speelde Lazovic verdienstelijk en hij scoort ook nogquote:Op zondag 27 september 2009 15:09 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Heb ik vast een andere wedstrijd gekeken dan.
Vond hem gisteren niet goed en woensdag ook niet, daarvoor was hij wel goed
Geweldige sfeer aan het einde van de wedstrijdquote:Op zondag 27 september 2009 13:33 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Leuk is misschien het verkeerde woord (omdat het vooral bestaat uit lalalageëindigd met Vooruit nu rood-witten), maar de sfeer zat er wel goed in. Mooi om te zien als zo'n hele tribune mee gaat.
Spelers die veel geld hebben gekost !quote:Op zondag 27 september 2009 12:06 schreef Zapper het volgende:
Toch opmerkelijk: Pieters, Maza, Koevermans en Lazovic zijn onmisbaar in het elftal. Wie dat een aantal maanden terug had gezegd...
Hulde aan Rutten derhalve.
Ruud is gekquote:Op zondag 27 september 2009 14:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen, Ruud moet terugkomen
0 tegenquote:Op zondag 27 september 2009 20:30 schreef ganzenherder het volgende:
Stel je toch voor dat we een goede keeper hadden gehad dit seizoen. Sterker nog, stel je voor dat Gomes terug was gekomen deze zomer![]()
Drie punten en zelfvertrouwen in eigen huis. Dat we Cluj niet moeten onderschatten is nu wel duidelijk, geen Eindhovenaar die dat nu nog in z'n hoofd haalt, maar Utrecht heeft niets te verliezen. En met zo'n vertrouwen de wedstrijd ingaan is lekker.quote:Op zondag 27 september 2009 21:09 schreef Tallie1982 het volgende:
Zondag zijn gewoon 3 punten. Denk dat we het donderdag lastiger krijgen. Utrecht speelde tegen AZ ook geen geweldige wedstrijd.
Ik heb een paar keer de herhaling gekeken en ben er toch echt van overtuigd dat hij zat hoor.quote:Op zondag 27 september 2009 21:09 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
0 tegen.. .naja sinds gister dan 1 tegen wat eigenlijk niet eens een goal was.
Dat dacht ik ook, totdat ze gisteren bij studio voetbal het beeld stil zetten.quote:Op maandag 28 september 2009 09:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer de herhaling gekeken en ben er toch echt van overtuigd dat hij zat hoor.
Ik heb zelf alleen het doelpunt in het stadion gezien(alleen zit ik aan de andere kant dan waar de goal viel) en daarna nog de samenvatting op eredivisielive.nl en ik had in dat geval het idee dat hij niet over de lijn was.quote:Op maandag 28 september 2009 09:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, totdat ze gisteren bij studio voetbal het beeld stil zetten.
Ja wat zou Ibi's Allah daar nu van vinden hequote:
quote:Op zondag 27 september 2009 21:09 schreef Tallie1982 het volgende:
Zondag zijn gewoon 3 punten. Denk dat we het donderdag lastiger krijgen. Utrecht speelde tegen AZ ook geen geweldige wedstrijd.
Maar ondanks dat we het wel eens moeilijk kunnen gaan krijgen, gaan we wel winnen hoorquote:Op maandag 28 september 2009 11:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
![]()
Je bedoelt : Utrecht speelde de beste wedstrijd in hele lange tijd.
We verliezen bijna altijd van jullie, dus het zou me niets verbazen als we zondag ook verliezen, maar als we met dezelfde instelling spelen als tegen AZ gaan jullie het heel moeilijk krijgen.
Keep the faith!quote:Op maandag 28 september 2009 11:29 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Maar ondanks dat we het wel eens moeilijk kunnen gaan krijgen, gaan we wel winnen hoor
Leuk! Weer een Isaksson basher..quote:Op maandag 28 september 2009 12:44 schreef RijstNatie het volgende:
Ik voorzie punt verlies tegen Utreg, vind ze erg goed spelen..
sommige psvers zullen misschien naast hun schoenen gaan lopen en lakoniek de wedstrijd ingaan..
fout van issakson erbij met als resultaat 1-1![]()
donderdag winnen we met gemak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |