Sommige Acer laptops hebben specifieke drivers voor de Windows Vista versie, dus een Home Premium driver werkt niet op een Ultimate. Hoezo fucked up lol.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:32 schreef editoor het volgende:
[..]
Vista drivers zijn grotendeels compatible met windows 7 dus daar zul je niet zo snel problemen mee krijgen.
Nooit geleerd dat je een vraag niet met een wedervraag mag beantwoorden???quote:
ooit vista ultimate voor 20,- via school gekocht.. jaar tot 2 jaar gebruikt en nu wachten op W7..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:32 schreef WebbySP het volgende:
Damn....m'n Vista Ultimate kan wel de prullenbak in. Netjes gekocht, geinstalleerd en na enkele weken eraf gegooid om nooit meer te installerenZou leuk zijn als MS mensen tegemoet zouden komen die Vista hebben aangeschaft.
Een mens mag toch dromen?
Wat jij wil. nieuw antwoord: Daaromquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nooit geleerd dat je een vraag niet met een wedervraag mag beantwoorden???
Jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:57 schreef Rutger1983 het volgende:
Draait hier ook lekker stabiel!
Zit zelfs te overwegen om deze versie legaal aan te schaffen
Zijn er trouwens al nog meer mensen hier die ook windows 7 MCTS zijn al?
Van wie???quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:56 schreef ThaRooP het volgende:
Ik wacht nog steeds op mijn key van MA3D
MA3D verzorgt voor een aantal scholen de MSDNAA services. Via MSDNAA kan je allerlei software krijgen en mijn school (TUDelft) is daar lid van.quote:
Ik zou ze even mailen. Heb zelf nog nooit een key automatisch gekregen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:56 schreef ThaRooP het volgende:
Ik wacht nog steeds op mijn key van MA3D
ahhhquote:Op zondag 4 oktober 2009 05:45 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
MA3D verzorgt voor een aantal scholen de MSDNAA services. Via MSDNAA kan je allerlei software krijgen en mijn school (TUDelft) is daar lid van.
Een upgrade is altijd al goedkoper. Als je zoekt naar een 'gratis' upgrade zoals recent aangeschafte vista's dan zal dat er niet komen. De prijs voor een upgrade is:quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:27 schreef Osramp het volgende:
Zou er nog een upgrade programma voor oudere Vista machines komen? Ik heb hier 2x Vista draaien op verschillende machines en eventjes Windows 7 aanschaffen daarvoor gaat me financieel niet lukken. Zo ontevreden ben ik niet met Vista.
quote:The EU: Home Premium upgrade (¤119.99), Professional upgrade (¤285.00), Ultimate upgrade (¤299.00), Home Premium full (¤199.99), Professional full (¤309.00), and Ultimate full (¤319.00)
jammer dat MS US niet naar nederland shipped, dan heb je voor ~240 euro ofzo een full ultimate licentiequote:Op zondag 4 oktober 2009 12:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een upgrade is altijd al goedkoper. Als je zoekt naar een 'gratis' upgrade zoals recent aangeschafte vista's dan zal dat er niet komen. De prijs voor een upgrade is:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |