quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:07 schreef mr4hughz het volgende:
nieuwe look vind ik niet erg, maar was eigenlijk wel blij met de "classic 2000/xp look" mij intresseert de eyecandy niet. Meest irritante van vista vond ik naast de geroemde UAC de Explorer look .. dat was voor mij de killer.
Die library functie klinkt ook niet erg joy-jipp-![]()
Met XP waren er ook veel features die voor de leek het eerder lastiger maakte dan beter, hoewel een paar intressante toevoegingen waren. 99% van de features en gadgets/gimmicks zijn ronduit troep dat verwacht ik ook van windows 7
Ik hoef niet bij het oude te blijven maar als MS aan mijn bestanden gaat zitten en zelf wel gaat bepalen wat ik wil zien dan is het![]()
ik w8 wel lekker met aanschaf totdat er wat customizations zijn die het de moeite waard maken om W7 te draaien
Ander iets: Vista pakte standaard veel CPU dat is algemeen bekend, ook DRM en beeld kwaliteit werd nadeling beinvloed als je iets niet volgens MS *Standaard* mocht doen.. hoe zit dat nu met W7? in idle is je CPU dan bezig met op de achtergrond te "optimaliseren", "indexeren" en een lame bewegende achtergrond (funny maar)
Ja dat begrijp ik, maar hoe zit het dan met je vista to w7 upgrade licentie?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wanneer je een MSDN versie hebt kan je die gewoon gebruiken als normale install disk ipv een upgrade.
Die kan je hier voor niet gebruiken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:19 schreef T-mo-T het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, maar hoe zit het dan met je vista to w7 upgrade licentie?
Kies in plaats van upgrade een aangepaste installatie en er vind een clean install plaats. Hierbij wordt de HDD niet geformatteerd maar al je oude windows meuk wordt in de map Windows.old geplaatst.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:38 schreef T-mo-T het volgende:
Ik ben van plan om van Vista home premium over te stappen op Windows 7 dmv een upgrade. Nu hou ik alleen niet zo van een geupgrade vista, maar liever doe ik dan een complete verse install. Kan ik dan wel gewoon in 1 keer W7 installeren (eventueel door middel van een MSDN iso?)
Vista drivers zijn grotendeels compatible met windows 7 dus daar zul je niet zo snel problemen mee krijgen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:25 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik wacht ook nog even af tot de officiële release en dan installeer ik W7 ook op mijn laptop. Ben benieuwd of Sony alle drivers al klaar heeft daarvoor.
Sommige Acer laptops hebben specifieke drivers voor de Windows Vista versie, dus een Home Premium driver werkt niet op een Ultimate. Hoezo fucked up lol.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:32 schreef editoor het volgende:
[..]
Vista drivers zijn grotendeels compatible met windows 7 dus daar zul je niet zo snel problemen mee krijgen.
Nooit geleerd dat je een vraag niet met een wedervraag mag beantwoorden???quote:
ooit vista ultimate voor 20,- via school gekocht.. jaar tot 2 jaar gebruikt en nu wachten op W7..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:32 schreef WebbySP het volgende:
Damn....m'n Vista Ultimate kan wel de prullenbak in. Netjes gekocht, geinstalleerd en na enkele weken eraf gegooid om nooit meer te installerenZou leuk zijn als MS mensen tegemoet zouden komen die Vista hebben aangeschaft.
Een mens mag toch dromen?
Wat jij wil. nieuw antwoord: Daaromquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nooit geleerd dat je een vraag niet met een wedervraag mag beantwoorden???
Jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:57 schreef Rutger1983 het volgende:
Draait hier ook lekker stabiel!
Zit zelfs te overwegen om deze versie legaal aan te schaffen
Zijn er trouwens al nog meer mensen hier die ook windows 7 MCTS zijn al?
Van wie???quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:56 schreef ThaRooP het volgende:
Ik wacht nog steeds op mijn key van MA3D
MA3D verzorgt voor een aantal scholen de MSDNAA services. Via MSDNAA kan je allerlei software krijgen en mijn school (TUDelft) is daar lid van.quote:
Ik zou ze even mailen. Heb zelf nog nooit een key automatisch gekregen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:56 schreef ThaRooP het volgende:
Ik wacht nog steeds op mijn key van MA3D
ahhhquote:Op zondag 4 oktober 2009 05:45 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
MA3D verzorgt voor een aantal scholen de MSDNAA services. Via MSDNAA kan je allerlei software krijgen en mijn school (TUDelft) is daar lid van.
Een upgrade is altijd al goedkoper. Als je zoekt naar een 'gratis' upgrade zoals recent aangeschafte vista's dan zal dat er niet komen. De prijs voor een upgrade is:quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:27 schreef Osramp het volgende:
Zou er nog een upgrade programma voor oudere Vista machines komen? Ik heb hier 2x Vista draaien op verschillende machines en eventjes Windows 7 aanschaffen daarvoor gaat me financieel niet lukken. Zo ontevreden ben ik niet met Vista.
quote:The EU: Home Premium upgrade (¤119.99), Professional upgrade (¤285.00), Ultimate upgrade (¤299.00), Home Premium full (¤199.99), Professional full (¤309.00), and Ultimate full (¤319.00)
jammer dat MS US niet naar nederland shipped, dan heb je voor ~240 euro ofzo een full ultimate licentiequote:Op zondag 4 oktober 2009 12:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een upgrade is altijd al goedkoper. Als je zoekt naar een 'gratis' upgrade zoals recent aangeschafte vista's dan zal dat er niet komen. De prijs voor een upgrade is:
[..]
Misschien heb je in duistland geluk met een pre-orderquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:36 schreef mschol het volgende:
[..]
jammer dat MS US niet naar nederland shipped, dan heb je voor ~240 euro ofzo een full ultimate licentie
Hier staat veel over de prijzenquote:In select markets, Microsoft is offering its customers the ability to preorder Windows 7 upgrade versions at a significantly reduced price. This is easily the most aggressive pricing Microsoft has ever offered for Windows. The low preorder price will vary per country:
* US: Windows 7 Home Premium ($49.99) and Windows 7 Professional ($99.99)
* Canada: Windows 7 Home Premium ($64.99) and Windows 7 Professional ($124.99)
* Japan: Windows 7 Home Premium (¥7,407) and Windows 7 Professional (¥14,073)
* UK: Windows 7 Home Premium (£49.99) and Windows 7 Professional (£99.99)
* France and Germany: Windows 7 Home Premium (¤49.99) and Windows 7 Professional (¤109.99)
Ik heb ze al twee keer gemaild maar telkens geen antwoord.. Toen ik om XP keys vroeg kreeg ik ze binnen een paar uur.quote:Op zondag 4 oktober 2009 09:43 schreef Jeeh het volgende:
[..]
Ik zou ze even mailen. Heb zelf nog nooit een key automatisch gekregen.
Retailprijs mag ik hopen....quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:36 schreef mschol het volgende:
[..]
jammer dat MS US niet naar nederland shipped, dan heb je voor ~240 euro ofzo een full ultimate licentie
Linkjes zijn prima! Het is alleen dat de auto-preview functie van youtubelinkjes brak werktquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:06 schreef Heider00sje het volgende:
De gevraagde URL /"http://www.youtube.com/watch kon niet worden gevonden.
Goede linkjes in de OP
probeer eens een bestandje te sluiten met ntwrk in de naam, weet zo effe de exacte naam niet meer.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:31 schreef RichardRichard het volgende:
Ik draai nu al een tijdje W7 maar sinds een paar dagen is het echt opeens retetraag. Opstarten en alles gaat zoas het ging. Maar als ik een programma opent dan duurt dat langer dan eerst. Iemand een idee wat het kan zijn? Het is niet zo dat het veel processorkracht of geheugen inneemt niet meer dan anders. Het is gewoon super traag met dingen opstarten enz.
Systeem specs:
processor: Intel E8400 (2x 3ghz)
geheugen: 4gb
grafrische kaart: 9800gt
ik draai windows 7 ultimate x64
Mooi, dan wordt het de OEM voor mij.quote:
De meeste Vista drivers werken ook onder Windows 7, je zou kunnen kijken of je fabrikant Windows 7 drivers heeft vrijgegeven. Daarnaast biedt Microsoft ook nog wat universele drivers aan via Windows Update.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:20 schreef FalleNk810i het volgende:
Ik overweeg om ook windows 7 te installeren na jaren XPpro gebruikt te hebben.
ik vraag me alleen af kunnen de drivers die ik van mijn laptop fabrikant heb gekregen ook worden geinstalleerd op windows 7(heb alle drivers voor XP en Vista van mijn laptop)
hoe zit het met office 2007 op windows 7?
en autoCAD 2008?
lol great minds think alikequote:Op maandag 5 oktober 2009 15:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
De meeste Vista drivers werken ook onder Windows 7, je zou kunnen kijken of je fabrikant Windows 7 drivers heeft vrijgegeven. Daarnaast biedt Microsoft ook nog wat universele drivers aan via Windows Update.
Office 2007 is geen probleem, Autocad 2008 weet ik niet, maar ik vermoed ook zonder problemen.
lol, inderdaad jaquote:
Terwijl ze het in diverse tutorials hebben over NTFS formatteren met DISKPART en Boot sectoren kopiëren . Als die uit de OP werkt dan doe ik dat liever eigenlijkquote:Installeren vanaf een USB-stick 1) Formatteer de USB-stick als FAT32 2) Ga naar Start -> Uitvoeren -> typ in: compmgmt.msc -> enter 3) In het scherm dat geopend wordt klik je op Schijfbeheer 4) Klik je USB-stick aan met rechtermuisknop en kies dat je deze partitie actief wil maken 5) Als dat gebeurd is open je het ISO-bestand met bijv. Daemon Tools of WinRAR en kopieer je alle bestanden naar de usb-stick 6) Vervolgens stel je in je BIOS in dat je wilt opstarten vanaf een usb-stick (Removable Device) 7) Je kunt installeren
20 posts boven je is ook nergens?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:37 schreef WEST het volgende:
wat kost een upgrade van vista home naar win7 home premium? kan nergens echt prijzen vinden
Ik heb precies het zelfde probleem, alle oplossingen op inet gevolgd (altans de ene die k kon vinde) en dat werkte nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:13 schreef Trystar het volgende:
Als ik Speech Recognition wil starten krijg ik deze error;
[ afbeelding ]
Ik heb al wat lopen kloten met talen settings maar dat haalt niets uit.
Ik draai Windows 7 Ultimate x64 build 7600 (rtm)
Iemand een idee?
Surfspotquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:08 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik had ook gehoord dat je hem goedkoper kunt krijgen via school? Hoe werkt dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |