Thanks, die miste ik inderdaadquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:46 schreef Godtje het volgende:
Voor de mensen die de show desktop knop missen op de vorige locatie.
http://windows7center.com(...)askbar-in-windows-7/
Hij zat er al de hele tijd hoor, alleen ergens andersquote:
Daarom staat er ook als je hem miste op de vorige locatiequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij zat er al de hele tijd hoor, alleen ergens anders
Windows 7 Full Package Retail Price (Europe)quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:10 schreef Misan het volgende:
Ik kan trouwens nog nergens retailprijzen vinden, enig idee wat de verschillende versies gaan kosten?
je hoeft het niet te kopen hequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Godverdomme, fucking tweehonderd euro. Afpersing.
Dan koop je het niet of koop je de OEMquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Godverdomme, fucking tweehonderd euro. Afpersing.
dus het is zaak een VS versie te kopen, overigens is het prijsverschil tussen een upgrade en non upograde wel heel kleinquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan koop je het niet of koop je de OEM
Het Amerikaanse Newegg noemt de volgende prijzen:
* Windows 7 Home Premium OEM: 99,99 dollar (tegenover 199,99 dollar voor retailversie)
* Windows 7 Professional OEM: 134,99 dollar (tegenover 299,99 dollar voor retailversie)
* Windows 7 Ultimate OEM: 174,99 dollar (tegenover 319,99 dollar voor retailversie)
Hoewel er over de prijs van OEM-versies in euro's nog niets bekend is, hanteert de IT-industrie gemiddeld de wat vreemde wisselkoers van één dollar tegen één euro. Het is daarom waarschijnlijk dat de prijs in euro's ongeveer gelijk ligt aan die in dollars.
Dat dus. Stelletje paupers. Heb zelf bij Amazon voor 115 euro incl verzenden Windows 7 professional retail besteld. Dus tsjah, het kan wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:51 schreef Incolumis het volgende:
ach je moet zo denken, je hebt er 3 jaar plezier aan, dus ongeveer 30 cent per dag betaal je. da's niet duur voor iets dat toch wel nodig is
En zo is het.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:54 schreef Adames het volgende:
100 euro voor windows vind ik niet duur, als je bedenkt dat ze voor de meeste software als spellen en dergelijk ook al snel 60-70 vragen.
300 is anders ook niet duur...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:54 schreef Adames het volgende:
100 euro voor windows vind ik niet duur, als je bedenkt dat ze voor de meeste software als spellen en dergelijk ook al snel 60-70 vragen.
Doe mij die link eens want voor die prijs kan ik ze niet vinden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:52 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Dat dus. Stelletje paupers. Heb zelf bij Amazon voor 115 euro incl verzenden Windows 7 professional retail besteld. Dus tsjah, het kan wel.
Gebruik dan Linux als je geen geld hebt ofzo. Niemand verplicht je om windows te gebruiken. En anders drink je maar wat minder in de kroeg
Dat kan wel kloppen want dat was een tijdelijke pre-order aktie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:08 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Doe mij die link eens want voor die prijs kan ik ze niet vinden.
Zit je mensen hier nou expres geld uit de zak te kloppen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:29 schreef RiDo78 het volgende:
Tip: Kop Windows Vista met W7 upgrade voucher.... Dan krijg je W7 voor de prijs van Vista.
Dat was bekend.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:24 schreef IHVK het volgende:
ik moet 22 euro verzendkosten betalen voor de ,'gratis' upgrade.
gezien de, relatief lage, prijs waarschijnlijk gewoon voor ultimate retailquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:46 schreef Ammi het volgende:
Voor welke versie gaan jullie?
Ik denk ik voor de professional
Ultimatequote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:46 schreef Ammi het volgende:
Voor welke versie gaan jullie?
Ik denk ik voor de professional
hoe legaal wil je em hebben?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:24 schreef Ammi het volgende:
Waar is de goedkoopste legale versie van Professional te koop?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:29 schreef vosss het volgende:
Tot wanneer blijft die RC eik draaien? Gaat daar vroeg of laat ook de stekker uit?
Ik heb nu nog vanaf dag 1 die RC draaien en ben er nog altijd tevreden over
quote:Remember expiration dates: Please plan ahead for when the RC expires. You'll get two weeks' notice, and then beginning on March 1, 2010, your PC will start shutting down every two hours. The RC will expire on June 1, 2010. To avoid interruption, you'll need to rebuild your test PC to replace the OS with a valid version of Windows, and reinstall all your programs and data before the software expires.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:29 schreef vosss het volgende:
Tot wanneer blijft die RC eik draaien? Gaat daar vroeg of laat ook de stekker uit?
Ik heb nu nog vanaf dag 1 die RC draaien en ben er nog altijd tevreden over
Geen reviewsquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:32 schreef Ammi het volgende:
http://www.depcgigant.com(...)p?keywords=Windows+7
Deze site is toch oké?
Ik vind t zo gaar die prijsverschillen, bijna te mooi om waar te zijn..
TestPC? WTF, dit is geen testPC!!!quote:To avoid interruption, you'll need to rebuild your test PC to replace the OS with a valid version of Windows, and reinstall all your programs and data before the software expires.
alles waar je een non final versie van een product opzet is (tenzij anders aangegeven) gewoon een test pcquote:
als digitale download...quote:
En dit plaatje:quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geen reviews
http://tweakers.net/shopreview/7225/de-pc-gigant.html
Zelf op onderzoek uitgaan en google starten of het gewoon proberen?
Dat kunnen wij natuurlijk niet van afstand beoordelen. Dat hangt behoorlijk van de door jou gekozen hardware af.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:52 schreef Ammi het volgende:
De installatie spreekt voor zich neem ik aan?
Je hoeft niks met drivers te klooien enzo?
Over het algemeen niet. Videokaart drivers zijn wel aangeraden, maar het is inderdaad geen XP meer.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:52 schreef Ammi het volgende:
De installatie spreekt voor zich neem ik aan?
Je hoeft niks met drivers te klooien enzo?
torrents of nieuwsgroepen? zoek naar een msdnaa iso dan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:43 schreef kree het volgende:
Ik probeer dit nu te downloaden van MA3D.com
en_windows_7_professional_x64_dvd.1.exe (700,0 MB)
en_windows_7_professional_x64_dvd.2.rar (700,0 MB)
en_windows_7_professional_x64_dvd.3.rar (700,0 MB)
en_windows_7_professional_x64_dvd.4.rar (700,0 MB)
en_windows_7_professional_x64_dvd.5.rar (275,4 MB)
Maar die site is toch wel zo traag, dat ik hem over 3 dagen nog niet binnen heb.
Heb wel gemailed voor een key, dus die verwacht ik binnenkort.
Is er niet ergens een mirror ofzo, waar ik diezelfde iso vandaan kan halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |