Pridemeid, ex van Tijn en zelfs naar R&P-begrippen een tikje aan de labiele kant.quote:

Zegt me ook niks, maar ik ben dan ook een relatieve nieuweling.quote:

Gevonden!quote:Op maandag 21 september 2009 22:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Pridemeid, ex van Tijn en zelfs naar R&P-begrippen een tikje aan de labiele kant.

Yup. Met nalating van dochter.quote:Op maandag 21 september 2009 22:42 schreef Anthraxx het volgende:
Die van Armani is wel pijnlijk. Hij is vorig jaar voor een trein gesprongen.

Waarom zit ik ook in godsnaam die Wiki in te vullen?quote:Op maandag 21 september 2009 22:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gevonden!![]()
Welkom Sphere en Pridemeid.!
Pridemeid stopt als moderator van het R&P forum
Voor mijn tijd

Er is een wiki?quote:Op maandag 21 september 2009 22:43 schreef Godtje het volgende:
Waarom zit ik ook in godsnaam die Wiki in te vullen?

Ik weet niet eens wie het is eigenlijk.quote:Op maandag 21 september 2009 22:42 schreef Anthraxx het volgende:
Die van Armani is wel pijnlijk. Hij is vorig jaar voor een trein gesprongen.

Het verplichte dingetjequote:

Je voelt je blijkbaar geroepen? Ik heb een youtube filmpje gemaakt van de KSC, hell knows whyquote:Op maandag 21 september 2009 22:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom zit ik ook in godsnaam die Wiki in te vullen?

Ik ook niet.quote:Op maandag 21 september 2009 22:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie het is eigenlijk.

Ik ben wel helderziend en gaf je het antwoord voor je vraagquote:

Ik fetch mijn hotmail (en ander emailadressen) met Gmail, tagje erbij met het bewuste emailadres, en je kan zo via gmail replyenquote:Op maandag 21 september 2009 22:44 schreef CherryLips het volgende:
Jezus Mina, ik ben 2,5 jaar geleden van Hotmail overgestapt op gmail en sommige mensen sturen nog steeds alles naar m'n Hotmail, al heb ik tien keer gezegd wat m'n gmail is.
Sommige mensen zijn echt blind.

Ach, na een weekje ken je iedereen. Ik kom nog soms langs waaienquote:Op maandag 21 september 2009 22:45 schreef Pandora73 het volgende:
TVP (ja sorry, ik ken al die mensen niet... dus meepraten wordt lastig)

Eh, watquote:Op maandag 21 september 2009 22:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik fetch mijn hotmail (en ander emailadressen) met Gmail, tagje erbij met het bewuste emailadres, en je kan zo via gmail replyen.

Nog aardig wat ruzie geweest. Was Joey weer die OP aan het veranderen met afzeik opmerkingen.quote:Op maandag 21 september 2009 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het verplichte dingetjeJoeyT zal de OP zo te zien in elkaar geflanst hebben. Ik denk niet dat JoeyT helderziend was.

Ik heb je hier vroeger inderdaad weleens gezien geloof ik.quote:Op maandag 21 september 2009 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, na een weekje ken je iedereen. Ik kom nog soms langs waaien

Dat moet haast welquote:Op maandag 21 september 2009 22:44 schreef Pheno het volgende:
Ik heb een youtube filmpje gemaakt van de KSC, hell knows whyGewoon omdat het kan, denk ik.

Dan kan je inlezenquote:Op maandag 21 september 2009 22:45 schreef Pandora73 het volgende:
TVP (ja sorry, ik ken al die mensen niet... dus meepraten wordt lastig)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |