Johan doet alles voor geldquote:Op maandag 21 september 2009 22:08 schreef Rucebo het volgende:
Toch echt te erg waar Johan zich allemaal voor leent, terwijl hij verder altijd zo kritisch is...
Juist.quote:Op maandag 21 september 2009 22:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Roger Federer, Wilfred Genee, Tiger Woods, Johan Derksen en Thierry Henry. Een prachtig rijtje.
Kleenex voor de masturbeerdoekjesquote:Op maandag 21 september 2009 22:08 schreef Ritmo het volgende:
Ik wil dat Durex of volgend jaar de hoofdsponsor van het programma wordt.
volgens mij moeten ze het wel doen want ze krijgen van RTL geen cent voor dit programmaquote:Op maandag 21 september 2009 22:09 schreef Zero2Nine het volgende:
Het gaat wel erg ver met de commercie. Ze proberen het leuk te brengen door het nog een beetje af te zeiken maar het verliest zijn werking wel een beetje vind ik. Begin me er steeds meer aan te ergeren terwijl het eerst met het afkraken van die beker nog wel geinig was.
quote:
Zolang het maar mannen voetbal is, ook al is het op de bloten voeten en met een lekke bal.quote:
Ja, de kredietcrisis drijft ze tot waanzin. Ze zijn goedkope mannen zonder principes en eer geworden. Als het maar een zakcentje oplevert.quote:
Genee: "Maar als je 70 bent dan heb je dat helemaal niet meer nodig toch Johan?"quote:Op maandag 21 september 2009 22:09 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Kleenex voor de masturbeerdoekjes
Je heb niks gemist. Tenenkrommendquote:
Een echtequote:Op maandag 21 september 2009 22:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat is RTL7 eigenlijk een treurige zender.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |