quote:Op maandag 21 september 2009 21:25 schreef Chooselife het volgende:
Daarnet even het programma Holland Sport gekeken
Dat wel! Ook al ben ik zelf ook niet arm.quote:Op maandag 21 september 2009 21:27 schreef Silaz het volgende:
Maar die 'stakker' heeft toch al wel even meer euro's op de bank dan jij ooit zal verdienen denk ik
Klopt ja; minstens 10x zo kansloosquote:Op maandag 21 september 2009 22:14 schreef sjimz het volgende:
Moet je Andre Ooijer eens horen als hij praat.
Ja, wat de neuk, waarom praat die vent zo?quote:Op maandag 21 september 2009 22:14 schreef sjimz het volgende:
Moet je Andre Ooijer eens horen als hij praat.
Wat een klapmongool, echt.quote:Op maandag 21 september 2009 22:54 schreef Toewan het volgende:
Check deze, jeweetzelluf!
f u wanna c me gettin my tattoo, u should cum 2 the munt, if dey have sum time 4 me.. Heading over there now
http://twitter.com/GvanderWiel
quote:Op maandag 21 september 2009 23:15 schreef Matthijs- het volgende:
Doe eens geluidsfragment van Ooijer?
Die is wahed k kaas!quote:Op maandag 21 september 2009 21:25 schreef Chooselife het volgende:
Daarnet even het programma Holland Sport gekeken met Wilfried de Jong. Was daar die Ajax speler Gregory van der Wiel te gast. Voor ieders beeldvorming; ik denk een halfbloed Surinamer met een Hollandse vader.
Trekt die gozer z'n smoel open.
"Jeweetzellef jonge ik ga praten zo die taaltje ik zzzzwir".
"Vroeger ging ik zo in Ozdorrp voetballe tegen die garazzzzjedeur ik zweer jonge je weet zellef tog"
"Ik ben een jonge van de zzzztrad"
Om nog maar van die prachtige Twitter teksten te zwijgen.
Lacht Wilfried de Jong 'm ook nog uit, dat ie als een Marokkaan praat.
Klacht: Wat een stakker hé. Wat een faalhaas.
slotje!quote:Op maandag 21 september 2009 23:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Conclusie van dit topic: Voetballers zijn geestelijk gehandicapt.
Brabants accentquote:Op maandag 21 september 2009 23:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Overigens, dat Brabantse accent is ook niet om aan te horen.
Ik ben het weer eens eens met je. Vooral die "yo, man!" van Wilfried nadat Gregory die engelse tekst voordroeg die op zijn schouder getattoeerd stond, was tenenkrommend.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:22 schreef Biels het volgende:
Ik had plaatsvervangende schaamte toen ik De Jong zag proberen wat woorden van de straat te gebruiken. Als je ergens geen verstand van hebt of je niet kan inleven in de persoon die je gaat interviewen, doe het dan niet. De tering.
Ooijer is fucking heldquote:Op maandag 21 september 2009 22:16 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Klopt ja; minstens 10x zo kansloos
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |