Ah, ok. Goed dat ik dat nooit kijk dus. Ik schakel hier ook weer weg, inhoudloze onzin.quote:Op maandag 21 september 2009 21:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ah, oke, nee iedere vrijdag zit er een gast die niet uit de voetbalwereld komt.
Jij denkt serieus dat je 4 miljoen kunt vangen voor een speler die dan nog een contract voor slechts een half jaar heeft?quote:
Derde denk ik?quote:Op maandag 21 september 2009 21:44 schreef N.i.c.k het volgende:
uhm :Zlatan stift die bal gewoon hoor. Niks geen contrabeweging.
Noem dan de 2e goal van Barca.
Wat zei ik.quote:Op maandag 21 september 2009 20:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wedden dat Wilfred hier weer een sturende suggestieve opmerking over gaat geven. Zo'n soort opmerking die geen vraag is maar wel sneaky antwoorden probeert uit te lokken.˛
En waarvan het ook al duidelijk is dat hij gewoon weg wil en van zijn leven niet zal bijtekenen.quote:Op maandag 21 september 2009 21:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat je 4 miljoen kunt vangen voor een speler die dan nog een contract voor slechts een half jaar heeft?
Dat is dan wel een maximaal bedrag ja, maar 5 ton dan laat Feyenoord hem niet eens gaan.quote:Op maandag 21 september 2009 21:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat je 4 miljoen kunt vangen voor een speler die dan nog een contract voor slechts een half jaar heeft?
Zodat je live bij deze uitzending aanwezig kan zijnquote:Op maandag 21 september 2009 21:45 schreef Rucebo het volgende:
Johan vertelt de hele VI weer, waarom ben ik nog abonnee.
Dan wordt er nog even gewacht en wordt er niks betaald.quote:Op maandag 21 september 2009 21:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is dan wel een maximaal bedrag ja, maar 5 ton dan laat Feyenoord hem niet eens gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |