is toch ook zo, even feyenoord de grond in stampen altijd fijnquote:Op maandag 21 september 2009 21:37 schreef Ritmo het volgende:
Goh, ze gaan het over de financiele situatie van Feyenoord hebben zo, origineel.![]()
Voorspelling:
Genee: "Over geld gesproken, het gaat nog steeds niet lekker bij Feyenoord he Johan?"
Derksen:"Dat klopt, het is daar veel erger dan menigeen denkt".
Genee: "Dus ze hebben nog meer schulden?"
Derksen: "Er is geen cent te makken."
quote:Op maandag 21 september 2009 21:37 schreef Paul het volgende:
MOET HIJ NOU BEGINNEN OVER DIE BUITENSPEL GOAL VAN WAMBERTO!
quote:Op maandag 21 september 2009 21:38 schreef tong80 het volgende:
Wat een passeerbeweging van Kraaij.
Heeft ie als prof nooit gedaan.
Nu weer over naar het echte nieuws.
Roda JC zien we volgend jaar niet mer terug.
Als zijn info over Roda net zo onbetrouwbaar is als vorig jaar dan lijkt me dat een zeer voorbarige conclusie.quote:Op maandag 21 september 2009 21:38 schreef tong80 het volgende:
Roda JC zien we volgend jaar niet mer terug.
Och hij maakt dan toch even het seizoen af bij Feyenoord.quote:Op maandag 21 september 2009 21:38 schreef Ritmo het volgende:
Wat een onzin, als Guzman in de winter vertrekt krijgt ie zelf geen tekengeld hoor.Bovendien: juist als ie bijtekent en voor een hoog bedrag vertrekt krijgen z'n zaakwaarnemers etc. een percentage.
Das inderdaad een fijna goal.quote:Op maandag 21 september 2009 21:39 schreef neilpad het volgende:
Zlatan:
Hij heeft zelf al aangegeven dat niet te willen. Ik verwacht dat ie gewoon in de winterstop voor een miljoentje of 4 naar Valencia vertrekt, iedereen blij.quote:Op maandag 21 september 2009 21:39 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Och hij maakt dan toch even het seizoen af bij Feyenoord.
Volgens mij mag hij in de winterstop al een contract ondertekenen bij Valencia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |