Ik denk dat er een ecco-fotoshoot komt. Lekker sportief in het bos ofzo met de vlotte stappers van Ecco. Op de catwalk kunnen ze er in ieder geval niet mee, lijkt mij...quote:Op woensdag 23 september 2009 01:09 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
btw wat vindt Ecco van alle hoge hakken in de serie? Gaan binnenkort de modellen juichend met ecco schoenen het huis rond als ze een paar schoenen van ze krijgen? Mogen ze bijv. als winnaar van een opdracht voor 1000 euro shoppen in een ecco winkel? Komt Ecco met een hoge hakkenlijn? Kortom, ik heb nog zo weinig ecco gezien!
Ze ziet er zo oud uit..quote:Op woensdag 23 september 2009 10:34 schreef Charmian het volgende:
Haar kaaklijn is ook vreemd te noemen.
Ja, check ook haar handen. Die knoken passen goed in die doodskist.quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 12:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja, check ook haar handen. Die knoken passen goed in die doodskist.
Zou de jury het misschien niet geweten hebben dat die zending binnen was gekomenquote:Op woensdag 23 september 2009 19:05 schreef Desmonkey het volgende:
Leuk voor C&A. De juryleden zaten de "C&A kleren ter waarde van 400 euro" die de modellen aan hadden af te kraken.
Vreselijk seksloos.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:11 schreef Natalie het volgende:
Vreselijke kop
Ze zag haar beter uit met haar langere haar.
De kleur is ook vreselijk.
Wat wilden ze bereiken met die metamorfose? Van haar een freak maken? Is wel gelukt....
het is stiekem vast een hijquote:Op woensdag 23 september 2009 10:34 schreef Charmian het volgende:
Haar kaaklijn is ook vreemd te noemen.
Al kraamt die dezelfde onzin uit als Lianne en Denise, maar dan over Melanie: 'komt hier binnen stappen alsof ze de bom is maar hou je bek kind, je bent zo lelijk als de nacht'quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
IddVooral die Justine. Het is een schatje geloof ik maar god wat brabbelt zij
![]()
En ik vind die Denise en Lianne wel zulke walgelijke wijfen. In aflevering 1 al lopen opscheppen over dat ''die en die'' geen concurrentie is en dat ze oh zo goed zijn. Daar heb ik zo'n hekel aan, dan denk ik van mens, je zit verdomme net in het huis en je heb nu je smoel al los over hoe geweldig je bent?Bewijs eerst maar eens wat je in huis hebt voordat je je smoel lostrekt.
Vind Tessa wel echt super leuk met die grote bek van dr
--> Vanochtend geopend (mogelijk interessant):quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:49 schreef DaviniaHR het volgende:
is dat patricia?Dat gratenpakhuis!
Niet normaal wat die meisjs zichzelf aandoen...
wel fijn voor de dat ze zo succesvol is dat ze mag lopen voor prada, maar verder...![]()
Niks mis mee, sommige meiden hebben zo'n slank figuur en zijn zo gebouwdquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:03 schreef Natalie het volgende:
Oef.. bah. Weet dat modellen (kennelijk) geen vlees aan hun botten mogen hebben, maar ik zou werkelijk blij zijn als ze 't toch op z'n minst bij een maatje 36 hielden. Ze ziet er toch niet uit, zeg... zo dun en ongezonde ingevallen wangen
Dat geldt in ieder geval niet voor Patricia. Die was ten tijde van haar deelname aan HNTM best stevig.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:54 schreef alors het volgende:
Die meisjes zijn allemaal 15-20 en zijn gewoon zo dun van zichzelf, anders hou je het echt niet vol.
Haar wangen zijn helemaal niet zo ingevallen trouwens, dat lijkt zo door make-up.
Niet zo'n charming foto maar kijk
[ afbeelding ]
Je mag het ook gewoon niet mooi vinden zonder gelijk 'jaloezie' op je voorhoofd gestempeld te krijgen, toch? Ieder z'n smaak, ik vind dun niet mooi en het ziet er ongezond uit, niet wel doorvoed, om het zo maar te zeggen. Dat het niet ongezond ís doet dan even niet ter zake.quote:Op zondag 27 september 2009 19:35 schreef PartyHardy het volgende:
Ik vind het zelf ook nogal raar dat iedereen hier zo'n commentaar heeft op het lichaam van modellen. Ik vind het zelf vaak super mooi en die modellen zijn allemaal heel lang, als ze echt ongezond en weinig aten waren ze ook niet zo groot geweest. Ik heb zelf ook zo'n bouw en mag lekker alles eten dus dat wil niks zeggen.
Het lijkt me dat degene die zulk commentaar geven zo'n figuurtje zelf niet kunnen krijgen.Waarom anders al dat commentaar?
werkelijk, daphne ziet er al-tijd smakeloos en veel te druk uit voor bij dat muizekoppie - ik weet niet wie haar stylet, ik vind het ontzettend slecht - en wat die omhooggevallen bastiaan van schaik altijd draagt, hij zou eens wat MINDER van zijn figuur moeten laten zien...quote:Op maandag 21 september 2009 21:29 schreef Arth_NL het volgende:
En dat Daphne dan zelf zulke schoenen durft te dragen terwijl ze de vrouwen afkraakt.
Ik begrijp die Bastiaan echt helemaal niet, als je toch zo met mode bezig bent, dan zou je denken dat je figuur en hoe je er zelf uit ziet je toch wel bovenmatig zou boeien? Bij hem is dat blijkbaar helemaal niet zoquote:Op maandag 28 september 2009 12:25 schreef Manono het volgende:
[..]
werkelijk, daphne ziet er al-tijd smakeloos en veel te druk uit voor bij dat muizekoppie - ik weet niet wie haar stylet, ik vind het ontzettend slecht - en wat die omhooggevallen bastiaan van schaik altijd draagt, hij zou eens wat MINDER van zijn figuur moeten laten zien...
maar goed zij hebben hun sporen al verdiend
lolquote:Op maandag 28 september 2009 20:40 schreef Fiddlesticks het volgende:
Ik vind bijna al die meiden trouwens, nu ik ze zo bovenop het dak zie staan/zitten best wel gewoontjes en soms ronduit onaantrekklijk...
Ja en wel opvallend dat degene die ik het minst knap vond op dat dak nog het meest laat zien, die belgische met dat verlegen hoofd, 16 of 17 is ze, schuchter meiske.quote:Op maandag 28 september 2009 20:40 schreef Fiddlesticks het volgende:
Ik vind bijna al die meiden trouwens, nu ik ze zo bovenop het dak zie staan/zitten best wel gewoontjes en soms ronduit onaantrekklijk...
Hehehe inderdaad, dat zijn van die ouwe wijven schoenenquote:Op maandag 28 september 2009 20:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ecco. WTF![]()
Net de website gechecked en ik zou niet dood gevonden willen worden met die wanstaltige dingen
.
Ik zag dat je een cadeaubon van C&A kon winnen, dat is nou ook niet echt high fashionquote:Op maandag 28 september 2009 20:45 schreef YPPY het volgende:
Grappig toch, dat zij wel willen sponsoren.
Ik dacht altijd dat Ecco een soort van gezondheidsschoenen (lees lelijke) schoenen warenquote:Op maandag 28 september 2009 20:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ecco. WTF![]()
Net de website gechecked en ik zou niet dood gevonden willen worden met die wanstaltige dingen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |