abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73206605
Die backstage beelden .

Het komt wel erg low-low budget over en wat moet ik me voorstellen bij een contract bij MTA en een printcampagne van Maxfactor?

Sarah is iig slim om ook het koffertje met een C&A kledingwaardebon van 400 euro mee te nemen.
pi_73206904
He tis toch zo dat ze voor dat contract gewoon drie jaar moeten werken? En als het dan een contract is van 7500¤, dan verdien ik nog meer
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_73207024
Is het niet 75.000?

En idd, Lianne is een bitch. Ze ziet zichzelf al als winnares en volleerd topmodel met die arrogantie van haar.

Crap, nu staat dit in m'n MyAt
pi_73207149
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:24 schreef JufMariska het volgende:
He tis toch zo dat ze voor dat contract gewoon drie jaar moeten werken? En als het dan een contract is van 7500¤, dan verdien ik nog meer
Voor mij is het 75.000 voor 3 jaar, dus 25.000 per jaar. Is ook niks trouwens!
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:44:59 #280
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_73207424
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 08:58 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Deze Belgen praten anders heel duidelijk, dat heeft echt geen ondertiteling nodig....
Oh ja hoor, heel duidelijk Vooral Justine in het begin Was echt geweldig goed verstaanbaar.
Voor jou misschien, IK vind het de helft van wat ze zeggen echt niet verstaanbaar.
En dan nog is het toch wel héél toevallig dat ze zo'n opmerking van Tessa wél ondertitelen.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_73207880
De Belgjes kan ik over het algemeen wel verstaan, maar moet wel echt met opperste concentratie mijn oren gespitst houden. Ondertiteling zou zeker niet overbodig zijn.
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:46:15 #282
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_73208949
Dat konijn was cute Zo knuffelig zijn die Vlaamse reuzen

Ik vind Justine nog steeds een van de betere, ondanks haar laatste foto met dat varken. Vond het erg flauw van de jury om haar zo'n hard commentaar te geven.
(Un)masking for the greater good.
pi_73209080
Sarah!
Prutsers, allemaal!
Go hard or go home
pi_73211820
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:34 schreef Michellee het volgende:

[..]

Voor mij is het 75.000 voor 3 jaar, dus 25.000 per jaar. Is ook niks trouwens!
Oja, een nulletje vergeten Maar dat bedoelde ik inderdaad. Niet echt een vetpot...
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  dinsdag 29 september 2009 @ 15:39:37 #285
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73212411
Ik ben nu aan het kijken in de herhaling, wat een grap, zeg!
tessa die bij de anderen spiekt wat ze doen qua poses voor die belgische madam. hoezo onzeker?

ach, lianne speelt het spel gewoon mee, en is net wat slimmer dan tessa, dus tsja...

en dan daphne "als topmodel doe je natuurlijk niet altijd high fashion of topmode, soms doe je ook dingen die voor een breder publiek geschikt zijn, zoals de ecco schoenen" Ze kraakt dr eigen sponsor af muts!

wat een overdreven schepsel, die melanie! "oh, ik mis jullie zo! huu!"

dat grone jurkje van daphne faltteert ook niet, zeg! die kleur maakt haar superbleek. maarrrr, tenminste geen paarse schoenen eronder

dat bastiaan haar echt opmeet! wat een eikel, zeg!

en idd over dat anale nemen
hebben jullie gezien dat lianne rosalinde aan het troosten was?

obv de aflevering zou je niet hebben geraden dat sara eruit zou gaan!

mijn favorieten: lianne, die ene die als laatste kwam en rosalinde
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 29 september 2009 @ 17:13:56 #286
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73215334
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:44 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Oh ja hoor, heel duidelijk Vooral Justine in het begin Was echt geweldig goed verstaanbaar.
Voor jou misschien, IK vind het de helft van wat ze zeggen echt niet verstaanbaar.
En dan nog is het toch wel héél toevallig dat ze zo'n opmerking van Tessa wél ondertitelen.
Maar Justine praat ook binnensmonds, dus welke taal ze ook praat, dat blijft niet te verstaan.

Ja, dat ze Tessa's opmerking ondertitelden was ook overdreven.
pi_73217833
Vindt Tessa eigenlijk stiekem best wel leuk, omdat ze zo'n (wannabe) bitch is . Lianne daarintegen is wel zwaar minder, maar staat wel mooi op foto's
pi_73218336
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 07:28 schreef Tezz het volgende:
Het moment dat Tessa de lingerie aan moest trekken maakte ze een opmerking: 'mijn vader maakt me dood....'.
Het eerste wat ik toen dacht was: meiske, het lijkt me sterk dat je vader je sowieso niet een grote schop onder je kont geeft met je grove bek en je domme uitspraken.
Ik dacht eigenlijk dat ze wel uit een aso gezin moet komen gezien haar taalgebruik en domheid en dat het haar vader weinig zou kunnen schelen hoe ze erbij loopt
pi_73218648
Ik begin Tessa ook steeds meer te 'waarderen'. Neemt natuurlijk niet weg dat ze ontzettend dom en algemene kennis-loos is, maar het is vermakelijk om naar te kijken, dat wel. En aan een type als Lianne erger ik me dan meer, omdat die meer achterbaks is, Tessa is tenminste dan wat meer recht voor d'r raap.
  Moderator dinsdag 29 september 2009 @ 20:16:15 #290
155227 crew  Guppy
dus
pi_73220523
Ik wilde op RTLgemist terugkijken, maar krijg de volgende melding:
quote:
Deze video kan alleen worden afgespeeld in Windows Media Player. Deze is helaas niet beschikbaar voor dit systeem.

Moet ik nou echt wachten tot zaterdag?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 29 september 2009 @ 20:45:40 #291
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_73221559
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik begin Tessa ook steeds meer te 'waarderen'. Neemt natuurlijk niet weg dat ze ontzettend dom en algemene kennis-loos is, maar het is vermakelijk om naar te kijken, dat wel. En aan een type als Lianne erger ik me dan meer, omdat die meer achterbaks is, Tessa is tenminste dan wat meer recht voor d'r raap.
Helemaal mee eens.
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
  dinsdag 29 september 2009 @ 20:51:35 #292
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_73221747
Ik heb hetzelfde kapsel als Tessa Tokkie
alleen draag ik het in een vette hanekam coupe en heb een matje en dat staat mij natuurlijk 100 x beter dat kapsel van haar - en ik heb het al 5 weken geleden laten knippen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_73225410
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik wilde op RTLgemist terugkijken, maar krijg de volgende melding:
[..]

Moet ik nou echt wachten tot zaterdag?
Heb je een macbook? In dat geval schijnt het een DRM-probleem onder OSX te zijn, onder windows via bootcamp wil het wel werken
pi_73226261
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 22:20 schreef Desmonkey het volgende:

[..]

Heb je een macbook? In dat geval schijnt het een DRM-probleem onder OSX te zijn, onder windows via bootcamp wil het wel werken
Ik zou haast denken dat je het over sytycd hebt, aangezien dat ook weer een co-prod. met de belgen is
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_73226914
Die Belgen vind ik prima verstaanbaar en leuke meiden trouwens, Bianca zei op een gegeven moment ook over die lingerie die ze kreeg 'Njoa en toen kreeg ik zo een mooi pakske an!'
know'm sayin?
word? word.
pi_73227040
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:02 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik dacht eigenlijk dat ze wel uit een aso gezin moet komen gezien haar taalgebruik en domheid en dat het haar vader weinig zou kunnen schelen hoe ze erbij loopt
Nou volgens mij zijn die tattoo + gouden ketting kampvaders nogal op hun kleine meiskes gesteld.

Ordinair is wat anders dan bloot natuurlijk.
know'm sayin?
word? word.
  Moderator woensdag 30 september 2009 @ 06:44:59 #297
155227 crew  Guppy
dus
pi_73231901
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 22:20 schreef Desmonkey het volgende:

[..]

Een iMac, maar in weze hetzelfde natuurlijk. Nou ja, dan wacht ik wel tot zaterdag, want bootcamp komt mijn iMac niet op.
Wel gek overigens, want uitzending gemist van de publieken doet het wel gewoon. Ach ja.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_73261377
Tessa fan

vind haar schattig
Jusqu'ici tout va bien...
pi_73261539
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:55 schreef Samson het volgende:

[..]

Ik begrijp die Bastiaan echt helemaal niet, als je toch zo met mode bezig bent, dan zou je denken dat je figuur en hoe je er zelf uit ziet je toch wel bovenmatig zou boeien? Bij hem is dat blijkbaar helemaal niet zo
ja bij de loodgieter thuis lekt het ook altijd

hij geeft zo duidelijk aan bij de movers en shakers in zijn vak te horen, niet bij de onderdanen

op zich vind ik dat dan wel weer grappig
Jusqu'ici tout va bien...
pi_73268758
Ik vind dat ook niet zo gek, hij bekritiseert modellen, hij claimt er toch niet zelf een te zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')