Dat lijm niet is om te snuiven.quote:Op maandag 21 september 2009 20:50 schreef eigendeegcookie het volgende:
Wat denken jullie?
quote:Op maandag 21 september 2009 21:51 schreef nr-1 het volgende:
[ afbeelding ]
dit is hem in iedergeval geweest
ga nu even op zoek naar de video als ik die nog kan vinden
Tuurlijk, iedereen zet al z'n oude VHS banden over op youtube.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:19 schreef eigendeegcookie het volgende:
Nee , okee , beetje overdreven wellicht. Ik had al vaker gekeken , en gister gaf ik het op. Terwijl zoveel filmpjes op youtube geplaatst worden die van youtube vandaan kwamen , dan zou je denken dat wie een onbekend filmpje heeft die m dr zeker op zou zetten toch?
En of er uberhaupt dingen vanaf worden gehaald door een of andere autoriteit heb ik me nooit eerder in verdiept.
Maar nu vraag ik mij dat toch af.
Het punt is meer dat er maar heel weinig mensen zullen zijn die tijd willen besteden aan het op youtube zetten van oude videobanden met 13 in een dozijn materiaal erop.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:25 schreef eigendeegcookie het volgende:
Nou en VHS ?
Voegt meer toe dan 3 keer dezelfde digitale opname
nouja in dit geval dus materiaal wat niet te vinden is op het webquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:45 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Het punt is meer dat er maar heel weinig mensen zullen zijn die tijd willen besteden aan het op youtube zetten van oude videobanden met 13 in een dozijn materiaal erop.
nee toch??quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:36 schreef RonaldV het volgende:
Je zou het web natuurlijk kunnen verrijken met je eigen update
behalve Danny zelf is er geen andere internet-autoriteit die zich daarmee specifiek bezighoudquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:19 schreef eigendeegcookie het volgende:
En of er uberhaupt dingen vanaf worden gehaald door een of andere autoriteit heb ik me nooit eerder in verdiept.
Rrrriiight!quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:40 schreef RM-rf het volgende:
[..]
(...) Danny (...) is (...) internet-autoriteit (...)
Ik denk dat je wat stappen overslaat. In 1997 werd er gefilmd op videobandjes, niet digitaal. Dus het was niet zoals nu filmen, even inpluggen op je computer en het internet opslingeren. Dat was filmen, met dure apparatuur overzetten naar je computer (waarvan de harde schijf in die tijd misschien net groot genoeg was om 2 minuten film op te kunnen zetten) en vervolgens een nacht lang via je modempje (en betalend per minuut!) uploaden naar een vliegshowfanatenforum (want youtube of andere verzamelbakken waren er gewoon nog niet in de huidige vorm).quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:18 schreef eigendeegcookie het volgende:
Dus vraag ik t maar es aan de FOK!vriendjes en vriendinnetjes , misschien dat je ouders wat gefilmd hadden ofzo...
Gezien jouw redenatie zou er dus bijna niks van die tijd op internet staan omdat het toen nog bijna niet mogelijk was. Als je op youtube kijkt staat er genoeg beeldmateriaal van misschien wel 30 jaar oud, dus waarom niet van die vlieg show...quote:Op woensdag 23 september 2009 12:59 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik denk dat je wat stappen overslaat. In 1997 werd er gefilmd op videobandjes, niet digitaal. Dus het was niet zoals nu filmen, even inpluggen op je computer en het internet opslingeren. Dat was filmen, met dure apparatuur overzetten naar je computer (waarvan de harde schijf in die tijd misschien net groot genoeg was om 2 minuten film op te kunnen zetten) en vervolgens een nacht lang via je modempje (en betalend per minuut!) uploaden naar een vliegshowfanatenforum (want youtube of andere verzamelbakken waren er gewoon nog niet in de huidige vorm).
Is het dan zo vreemd dat bijna niemand dat deed in die tijd?
Hoe oud ben je eigenlijk?
Waar tegenwoordig misschien 70% van alle gefilmde content op internet staat was dat toen 10%, in ieder geval veel minder. Ja, er is spul van die tijd op internet te vinden (steeds meer nu digitalisering van archieven op gang te komen) maar het is nog steeds maar een klein deel van het totaal dat al op internet staat.quote:Op maandag 28 september 2009 00:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Gezien jouw redenatie zou er dus bijna niks van die tijd op internet staan omdat het toen nog bijna niet mogelijk was. Als je op youtube kijkt staat er genoeg beeldmateriaal van misschien wel 30 jaar oud, dus waarom niet van die vlieg show...
quote:Op maandag 28 september 2009 20:54 schreef Flyingdutchman het volgende:
Man heb er drie rolletjes volgeschoten! Tjonge wat een mooie show! Dat was ook de laatste keer dat ik een Wessex heb gezien![]()
Zal kijken of ik wat on-line kan krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |