Sorry hoor maar wat je hier omschrijft klinkt best vreemd en het lijkt me sterk dat je hier zelf wat aan kan doen.quote:Op maandag 21 september 2009 20:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als ik er zelf iets aan kan doen, hoef ik de huisarts niet te bellen.
Ik adviseer een aderlating.quote:Op maandag 21 september 2009 20:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
Als ik er zelf iets aan kan doen, hoef ik de huisarts niet te bellen.
Misschien is er iemand die hetzelfde heeft (gehad)? Of iemand die er iets van afweet en me kan zeggen of 't verschijnselen van uitdroging zijn.quote:Op maandag 21 september 2009 20:20 schreef LasTeR het volgende:
Als je maar genoeg hartslagen overhoudt zul je het volhouden.
Ga naar de huisarts, wat denk je dat wij je hierbij kunnen helpen?
Dat ik het misschien zelf kan oplossen.quote:Op maandag 21 september 2009 20:25 schreef Copycat het volgende:
Wat is je bezwaar tegen het bellen van een medisch professional over een medische kwestie?
Als je voor je haar naar de huisarts kan, kun je voor deze verlammingssymptomen ook wel langs de huisarts.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik eet al goed. Ik ga denk ik langs de huisarts
Een griepje wel ja. Maar dit niet.quote:Op maandag 21 september 2009 20:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat ik het misschien zelf kan oplossen.
M'n haar is belangrijker. Het probleem met m'n haaruitval was dat ik te vaak moest stofzuigen en m'n haar er steeds minder uitzag.quote:Op maandag 21 september 2009 20:30 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Als je voor je haar naar de huisarts kan, kun je voor deze verlammingssymptomen ook wel langs de huisarts.
Het is toch geen functieverlies, het doet alleen aan een kant pijn.quote:Op maandag 21 september 2009 20:32 schreef beerten het volgende:
[..]
Een griepje wel ja. Maar dit niet.
Om het simpel te stellen: functieverlies aan een zijde van het lichaam. Klinkt niet als een kuchje of een griepje. Oftewel: huisarts.
Als je de serieuze reacties leest zie je dat iedereen zegt: huisarts. Als je dit antwoord niet wilt horen moet je deze vraag niet stellen.
Laat je wel weten wat het is/was als je langs de huisarts bent geweest?
Doei.quote:Op maandag 21 september 2009 20:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
M'n haar is belangrijker. Het probleem met m'n haaruitval was dat ik te vaak moest stofzuigen en m'n haar er steeds minder uitzag.
verlammingssymptomen? waar heeft TS het over krachtsverlies?quote:Op maandag 21 september 2009 20:30 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Als je voor je haar naar de huisarts kan, kun je voor deze verlammingssymptomen ook wel langs de huisarts.
nergensquote:Op maandag 21 september 2009 22:20 schreef starla het volgende:
[..]
verlammingssymptomen? waar heeft TS het over krachtsverlies?
Beetje overdrijven om d'r aan te sporen er iets aan te gaan doen.quote:Op maandag 21 september 2009 22:20 schreef starla het volgende:
[..]
verlammingssymptomen? waar heeft TS het over krachtsverlies?
ik vraag me af of iedere fokker hier zo snel naar de huisarts gaatquote:Op maandag 21 september 2009 23:43 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Beetje overdrijven om d'r aan te sporen er iets aan te gaan doen.
Ik zou het gewoon een weekje afwachten om te kijken of het verslechterd of juist verbeterd, daarna zou ik naar de huisarts gaan. Maar om anderen nou telkens lastig te vallen met mijn kwaaltjes vind ik ook weer zo wat.quote:Op maandag 21 september 2009 23:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik vraag me af of iedere fokker hier zo snel naar de huisarts gaat![]()
ik vroeg me alleen af of ik er zelf iets tegen kon doen, de huisarts had ik zelf ook kunnen bedenken
het zijn toch onbekendenquote:Op maandag 21 september 2009 23:47 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon een weekje afwachten om te kijken of het verslechterd of juist verbeterd, daarna zou ik naar de huisarts gaan. Maar om anderen nou telkens lastig te vallen met mijn kwaaltjes vind ik ook weer zo wat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |