Geduld: 1/2 cm per maandquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:30 schreef Mirjam het volgende:
gewoon geduld hebben, dat is m.i. het beste
Ik eet al goed. Ik ga denk ik langs de huisartsquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:34 schreef trovey het volgende:
Haargroeimiddelen die enigzins werken kun je alleen op recept krijgen, alles in de vrije verkoop is onzin. Gewoon goed eten zodat je je mineralen en vitamientjes binnenkrijgt en afwachten.
Ik ben geen manquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:36 schreef nightfall het volgende:
nou,. toen ik wat kaler werdt heb ik mijn lange haardos flink kort geknipt,. vind het geen gezicht kalende mannen met lang haar,. leef ermee en scheer je kop kaal
Je huisarts zal die middelen niet zomaar meegeven omdat jij vindt dat je haar sneller moet groeien dus wees niet verbaasd als hij/zij nee zegt.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik eet al goed. Ik ga denk ik langs de huisarts
Je begrijpt me verkeerd, ik wil dat mijn haar sneller groeit om bepaalde gaten weer te vullen. Die gaten zijn nu gedekt, omdat ik altijd al erg veel haar heb gehad, maar het mindert nu. De gaten die ik nu heb zie je bijna niet, maar ik wil niet dat het er meer worden.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Je huisarts zal die middelen niet zomaar meegeven omdat jij vindt dat je haar sneller moet groeien dus wees niet verbaasd als hij/zij nee zegt.
Gezonder eten zeker? Dat doe ik alquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:52 schreef Mendeljev het volgende:
Als je op jonge leeftijd accute haaruitval krijgt verhelp je dat niet zo snel met een pilletje maar wel met een andere leefstijl.
Ik had een potje van 400/500 tabletten, maar zoals jij het al zei, het had geen effect.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:54 schreef Onbepaald het volgende:
Biergist kan enigsinds helpen, maar verwacht er maar niet teveel van..
Hoe ben je in vredesnaam dat haar zo kwijtgeraakt?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd, ik wil dat mijn haar sneller groeit om bepaalde gaten weer te vullen. Die gaten zijn nu gedekt, omdat ik altijd al erg veel haar heb gehad, maar het mindert nu. De gaten die ik nu heb zie je bijna niet, maar ik wil niet dat het er meer worden.
Ik heb altijd al last gehad van haaruitval, maar ongeveer 4 jaar geleden nam het echt toe. Het vult wel snel genoeg om niet echt gaten achter te laten, maar die gevulde gaten bestaan uit dun haar, terwijl ik verder heel dik haar heb. Ik heb gister m'n haren laten knippen en ik zie wel minder haren op mn kussensloop, hopen dat het effect blijft.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Hoe ben je in vredesnaam dat haar zo kwijtgeraakt?. Een bezoekje aan de huisarts kun je natuurlijk altijd doen om het even te laten bekijken, wie weet heeft de huisarts er inderdaad iets voor, niet geschoten is altijd mis nietwaar. In ieder geval succes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |