abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72278150
Ik heb last van haaruitval en heb m'n haren kort laten knippen. Ik wil snel weer langer haar, heeft er iemand ervaring met pillen en helpen ze? Krijg je last van ongewenste haargroei op andere plekken en hoe erg is die ongewenste haargroei? Ik begin het koud te krijgen met kort haar
Ik ben een pure Turk.
pi_72278188
gewoon geduld hebben, dat is m.i. het beste
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_72278245
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:30 schreef Mirjam het volgende:
gewoon geduld hebben, dat is m.i. het beste
Geduld: 1/2 cm per maand
Ik ben een pure Turk.
pi_72278310
Haargroeimiddelen die enigzins werken kun je alleen op recept krijgen, alles in de vrije verkoop is onzin. Gewoon goed eten zodat je je mineralen en vitamientjes binnenkrijgt en afwachten.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_72278351
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:34 schreef trovey het volgende:
Haargroeimiddelen die enigzins werken kun je alleen op recept krijgen, alles in de vrije verkoop is onzin. Gewoon goed eten zodat je je mineralen en vitamientjes binnenkrijgt en afwachten.
Ik eet al goed. Ik ga denk ik langs de huisarts
Ik ben een pure Turk.
pi_72278362
nou,. toen ik wat kaler werdt heb ik mijn lange haardos flink kort geknipt,. vind het geen gezicht kalende mannen met lang haar,. leef ermee en scheer je kop kaal
pi_72278397
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:36 schreef nightfall het volgende:
nou,. toen ik wat kaler werdt heb ik mijn lange haardos flink kort geknipt,. vind het geen gezicht kalende mannen met lang haar,. leef ermee en scheer je kop kaal
Ik ben geen man
Ik ben een pure Turk.
pi_72278531
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:37 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik ben geen man
ok
pi_72278715
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:36 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik eet al goed. Ik ga denk ik langs de huisarts
Je huisarts zal die middelen niet zomaar meegeven omdat jij vindt dat je haar sneller moet groeien dus wees niet verbaasd als hij/zij nee zegt.
Optimist tot in de kist
pi_72278778
Als je op jonge leeftijd accute haaruitval krijgt verhelp je dat niet zo snel met een pilletje maar wel met een andere leefstijl.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
  zondag 30 augustus 2009 @ 13:54:58 #11
261797 Onbepaald
Met citroentje graag!
pi_72278852
Biergist kan enigsinds helpen, maar verwacht er maar niet teveel van..
Geef rijst en train je Engels!
pi_72278937
Zijn wel tabletten om het tegen te gaan, maar dan nog moet je rekening houden met een langdure periode. Zoek maar eens via google, er bestaat een heel forum waar mensen zich daarmee bezig houden.
pi_72279156
Ik had ook last van haaruitval (niet door ziekte of zo, maar door stress en de tijd van het jaar) en ben aan de Bional Hairevit gegaan. De uitval is een stuk minder, maar ik ben nu ook wel door de ergste stressperiode heen en er is een stukje van mijn haar af. Het zal een combinatie van die drie dingen zijn. Echt een groeimiddel is het niet. Er zitten gewoon veel dingen in, waaronder biergist, die goed voor het haar en nagels zouden zijn.
Haar laten groeien in een kweste van geduld ben ik bang.
pi_72282940
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:49 schreef trovey het volgende:

[..]

Je huisarts zal die middelen niet zomaar meegeven omdat jij vindt dat je haar sneller moet groeien dus wees niet verbaasd als hij/zij nee zegt.
Je begrijpt me verkeerd, ik wil dat mijn haar sneller groeit om bepaalde gaten weer te vullen. Die gaten zijn nu gedekt, omdat ik altijd al erg veel haar heb gehad, maar het mindert nu. De gaten die ik nu heb zie je bijna niet, maar ik wil niet dat het er meer worden.
Ik ben een pure Turk.
pi_72282960
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:52 schreef Mendeljev het volgende:
Als je op jonge leeftijd accute haaruitval krijgt verhelp je dat niet zo snel met een pilletje maar wel met een andere leefstijl.
Gezonder eten zeker? Dat doe ik al
Ik ben een pure Turk.
pi_72283009
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:54 schreef Onbepaald het volgende:
Biergist kan enigsinds helpen, maar verwacht er maar niet teveel van..
Ik had een potje van 400/500 tabletten, maar zoals jij het al zei, het had geen effect.
Ik ben een pure Turk.
pi_72283080
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:25 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Je begrijpt me verkeerd, ik wil dat mijn haar sneller groeit om bepaalde gaten weer te vullen. Die gaten zijn nu gedekt, omdat ik altijd al erg veel haar heb gehad, maar het mindert nu. De gaten die ik nu heb zie je bijna niet, maar ik wil niet dat het er meer worden.
Hoe ben je in vredesnaam dat haar zo kwijtgeraakt? . Een bezoekje aan de huisarts kun je natuurlijk altijd doen om het even te laten bekijken, wie weet heeft de huisarts er inderdaad iets voor, niet geschoten is altijd mis nietwaar. In ieder geval succes!
Optimist tot in de kist
pi_72283089
je kunt wel vitamine b slikken, dat maakt je haar glanzender en krachtiger, dan is de kwaliteit van je korte haar misschien nog wat beter....
I had a signature once. It was awful.
pi_72291315
Een beetje laten groeien en dan extensions er in!
pi_72291908
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:28 schreef trovey het volgende:

[..]

Hoe ben je in vredesnaam dat haar zo kwijtgeraakt? . Een bezoekje aan de huisarts kun je natuurlijk altijd doen om het even te laten bekijken, wie weet heeft de huisarts er inderdaad iets voor, niet geschoten is altijd mis nietwaar. In ieder geval succes!
Ik heb altijd al last gehad van haaruitval, maar ongeveer 4 jaar geleden nam het echt toe. Het vult wel snel genoeg om niet echt gaten achter te laten, maar die gevulde gaten bestaan uit dun haar, terwijl ik verder heel dik haar heb. Ik heb gister m'n haren laten knippen en ik zie wel minder haren op mn kussensloop, hopen dat het effect blijft.
Ik ben een pure Turk.
pi_72293180
Als je echt haaruitval hebt dan moet je ff je probleem hier posten met foto's:

http://www.haarweb.nl/forum/index.php

Daar zitten meer lotgenoten
BlaBlaBla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')