Omdat daar bewijs van is lijkt mij.quote:Op maandag 21 september 2009 19:52 schreef L.no het volgende:
Ze werd ook op school gepest, waarom werd ze alleen veroordeeld wegen pesterijen op internet?
Hoe weten ze dan dat ze ook op school werd gepest? daar moet je ook bewijs voor hebben?quote:Op maandag 21 september 2009 19:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Omdat daar bewijs van is lijkt mij.
Ik denk dat je iemand heel diep kan raken via internet. Het is eenmaal zo dat mensen veel botter kunnen zijn dan IRL.quote:Op maandag 21 september 2009 19:55 schreef Desunoto het volgende:
Triest.
Rare titel overigens. Dat je zo stuk kan gaan door pesterijen op INTERNET alleen? Ik bedoel, dan moet je toch min op meer op het internet leven als je daarom zelfmoord pleegt.
Gepest worden in het 'echt' lijkt me veel erger dan wat scheldwoorden op internet. Dat internet de hoofdoorzaak is, lijkt me een beetje vreemd...
Botter klopt. Maar beledigingen op internet raken je toch minder dan in het echt, lijkt mij? Of denk ik nou helemaal verkeerd?quote:Op maandag 21 september 2009 19:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik denk dat je iemand heel diep kan raken via internet. Het is eenmaal zo dat mensen veel botter kunnen zijn dan IRL.
Tja, de meerderheid kan er gewoon tegen, genoeg mensen die depressief van worden. Dat meisje leed sowieso al aan gebrek aan zelfvertrouwen.quote:Op maandag 21 september 2009 19:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Botter klopt. Maar beledigingen op internet raken je toch minder dan in het echt, lijkt mij? Of denk ik nou helemaal verkeerd?
Mja, blijkbaar is "internetpesten" in sommige landen een strafbaar feit. Ik zie dat hier ook nog wel eens gebeuren.quote:Op maandag 21 september 2009 20:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Weer een faalhaas minder.
Een kniesoor die daar om geeft.
De ouders wisten er dus van af? Dan ga je toch als ouder interveniėren?quote:Op maandag 21 september 2009 19:39 schreef devuser_250 het volgende:
Volgens haar ouders kon hun dochter niet omgaan met de pesterijen die ze ontving via netwerksites en vriendengroepen op het internet, zoals Facebook, Bebo en MySpace.
Best wel onlogisch eigenlijk. In fok! is het verschijnsel normaal om iedereen te bashen zonder na te denken hoe anderen zich voelen.quote:Op maandag 21 september 2009 20:07 schreef vosss het volgende:
Komop jongens, internet is 1 grote speeltuin en moet je verre van serieus nemen.
Als je dat wel doet en daar boos over word en zelfs zelfmoord pleegt, ja dan ben je wel compleet mislukt in je leven ja
Ja, ik begin me daar behoorlijk aan te ergeren.quote:Op maandag 21 september 2009 20:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Best wel onlogisch eigenlijk. In fok! is het verschijnsel normaal om iedereen te bashen zonder na te denken hoe anderen zich voelen.
Maargoed, het blijft zo.
Juist thuis kun je die bullies makkelijker vermijden.quote:Op maandag 21 september 2009 20:15 schreef Pikkebaas het volgende:
Yep. Ik ben op school ook gepest (Oh, Pikkebaas, dat verklaart veel) maar in mijn tijd was je thuis gewoon verilig. Tegenwoordig kunnen de E-Bullies je ook gewoon thuis verder treiteren. Dan heb je als onzekere puber maar weinig nodig om dramatische stappen te nemen.
Triest. Hopelijk beseffen de daders wat ze hebben gedaan.
Niet als ze Facebook wilt blijven gebruiken en ze door blijven gaan. Ik vind het trouwens wel verschrikkelijk om dit te horen.quote:Op maandag 21 september 2009 20:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Juist thuis kun je die bullies makkelijker vermijden.
Ja, je liet ze gewoon op school achter. Thuis konden ze je niet bereiken.quote:Op maandag 21 september 2009 20:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Juist thuis kun je die bullies makkelijker vermijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |