Vind ik niet hoor. Ik vind je gezellig.quote:Op maandag 21 september 2009 20:22 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik moet zowieso eens wat minder kleppen..
Jah maar ondertussen had ik al 20 keer klaar kunnen zijn met engelsquote:Op maandag 21 september 2009 20:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vind ik niet hoor. Ik vind je gezellig.
Voortaan eerst huiswerk doen en dan pas kletsen!quote:Op maandag 21 september 2009 20:26 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jah maar ondertussen had ik al 20 keer klaar kunnen zijn met engels
aan je werk danquote:Op maandag 21 september 2009 20:26 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jah maar ondertussen had ik al 20 keer klaar kunnen zijn met engels
Waar is John Bakker als je hem nodig hebt?quote:Op maandag 21 september 2009 20:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
aan je werk dan![]()
graag gedaan![]()
Die heeft of had BK ook, maar echt niet te vreten. Nooit daar kopen dus.quote:Op maandag 21 september 2009 20:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja klopten ik ga nooit naar de BK want ik hou niet van burgers
ik neem altijd kippenuggets
Ben ik al, ben ik al!quote:Op maandag 21 september 2009 20:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
aan je werk dan![]()
graag gedaan![]()
De Long Chicken is er wel erg lekker.quote:Op maandag 21 september 2009 20:28 schreef zebaz het volgende:
[..]
Die heeft of had BK ook, maar echt niet te vreten. Nooit daar kopen dus.
Zegt iemand die zijn nichtje mee neemt naar freefight.quote:Op maandag 21 september 2009 20:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Voortaan eerst huiswerk doen en dan pas kletsen!
Ik denk dat ik maar tv ga kijken.......quote:Op maandag 21 september 2009 20:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zegt iemand die zijn nichtje mee neemt naar freefight.
En de grilled mexican twisterquote:Op maandag 21 september 2009 20:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De Long Chicken is er wel erg lekker.
Nee, want je hebt de vraag in de AKQ bijna goed!quote:Op maandag 21 september 2009 20:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar tv ga kijken.......
Die ken ik niet. Vertel!quote:
Het klinkt als een Freefight verwurging.....quote:
Ik dacht eerder aan Hulk Hogan.quote:Op maandag 21 september 2009 20:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het klinkt als een Freefight verwurging.....
quote:
Ziet er lekker uit.quote:
quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 20:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Ladies and Gentlemen! In the red corner we have Hulk Hooooooooooogan!!!! And in the blue corner we have Grilled Mexican Twiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissssssssssssssssssterrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!! Lets get ready to rumble!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Doeiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |