Bij mij niet.quote:Op maandag 21 september 2009 21:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Is er verder nog wat leuks gebeurd vandaag?
Hoe was die uitvaart verlopen eigenlijk? Helemaal vergeten te vragen.....quote:
Erg indrukwekkend.quote:Op maandag 21 september 2009 21:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoe was die uitvaart verlopen eigenlijk? Helemaal vergeten te vragen.....
Niet dat dat nou leuk is......
Ah dat is wel fijn dan.quote:Op maandag 21 september 2009 21:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Erg indrukwekkend.Ik ben blij dat ik geweest ben.
Ha IARLquote:
Ja, zeker.quote:
En trustequote:
Dat is altijd zo dubbel aan uitvaarten.... er niet zo lang ook een paar gehad. En dan kom je ook allemaal oude bekenden tegen.... ik had er een dubbel gevoel bij.quote:Op maandag 21 september 2009 21:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, zeker.
Na de uitvaartdienst ook nog veel bekenden kunnen spreken.
Ik heb er geen dubbel gevoel bij. Tijdens de dienst nemen we afscheid van de overledene/gesneuvelde en na de uitvaart komen alle verhalen (ook over die persoon) wer naar boven.quote:Op maandag 21 september 2009 21:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is altijd zo dubbel aan uitvaarten.... er niet zo lang ook een paar gehad. En dan kom je ook allemaal oude bekenden tegen.... ik had er een dubbel gevoel bij.
Dat is wel waar inderdaad.quote:Op maandag 21 september 2009 21:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb er geen dubbel gevoel bij. Tijdens de dienst nemen we afscheid van de overledene/gesneuvelde en na de uitvaart komen alle verhalen (ook over die persoon) wer naar boven.
Trustequote:Op maandag 21 september 2009 21:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is wel waar inderdaad.
Ik ga Voetbal Insite kijken en snurken
Jawelquote:
Da's een drukke dag! Tegen de tijd dat je weer thuis bent is het weer tijd om te gaan snurken.quote:Op maandag 21 september 2009 21:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
JawelJair is al aan z'n laatste voeding begonnen, ik ga zo lekker tukken, morgen weer een lange dag. Eerst vroeg opstaan, dan Jair naar het KDV brengen, werken tot 17:30, afspraak bij de huidarts in verband met het eczeem en daarna nog om 20:00 op het KDV voor een gesprekje over hoe het tot nu toe gaat.
Als "de ouders en/of verzorgers van Jair"![]()
(dat geeft elke keer een kick, als er post zo binnenkomt)
Voorkomen is beter dan genezen?quote:Op maandag 21 september 2009 21:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's een drukke dag! Tegen de tijd dat je weer thuis bent is het weer tijd om te gaan snurken.
En post met zo'n aanhef probeer ik nog steeds te voorkomen.![]()
Slaapsequote:Op maandag 21 september 2009 21:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is wel waar inderdaad.
Ik ga Voetbal Insite kijken en snurken
Dat zeker.quote:Op maandag 21 september 2009 21:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Voorkomen is beter dan genezen?
onweerquote:Op maandag 21 september 2009 23:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ugh het is hier zo benauwd. Het gaat vanavond onweren en dat kan je nu al voelen
Hoi C4quote:
Mwa.... Het eten was niet echt optimaal.quote:Op maandag 21 september 2009 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoi C4. Beetje leuk gehad op je werk?
moet herman den blijker anders langskomen?quote:Op maandag 21 september 2009 23:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mwa.... Het eten was niet echt optimaal.
Bij mij op het werk ook niet, gelukkig zijn sauzen uitgevondenquote:Op maandag 21 september 2009 23:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mwa.... Het eten was niet echt optimaal.
Liever niet.quote:Op maandag 21 september 2009 23:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet herman den blijker anders langskomen?
Geloof me, als de kok een rothumeur heeft helpt dat ook niet.quote:Op maandag 21 september 2009 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij mij op het werk ook niet, gelukkig zijn sauzen uitgevonden
misschien dan maar ene magnetron maaltijdje achter de hand houden voortaanquote:Op maandag 21 september 2009 23:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geloof me, als de kok een rothumeur heeft helpt dat ook niet.
We hebben hier een vrieskist vol. Maaltijden, worstenbroodjes etc.quote:Op maandag 21 september 2009 23:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien dan maar ene magnetron maaltijdje achter de hand houden voortaan
Bij ons was het een fabrieksgehaktbal met vreemde aardappelpuree en gemengde groenten (sperziebonen, wortels en iets wits waarvan ik geen idee heb wat het is), van dat typische spul dat alleen maar warm gemaakt hoeft te worden. Daar kan een kok weinig meer aan verpestenquote:Op maandag 21 september 2009 23:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geloof me, als de kok een rothumeur heeft helpt dat ook niet.
dus mocht het echt niet te vreten zijn dan is er nog een backupquote:Op maandag 21 september 2009 23:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
We hebben hier een vrieskist vol. Maaltijden, worstenbroodjes etc.
Het probleem van de meeste defensie koks is dat zij nu meer werken als instellingskok dan waarvoor ze zijn aangenomen. (regelmatig koken in het veld etc) Dat vreet aan de meeste.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij ons was het een fabrieksgehaktbal met vreemde aardappelpuree en gemengde groenten (sperziebonen, wortels en iets wits waarvan ik geen idee heb wat het is), van dat typische spul dat alleen maar warm gemaakt hoeft te worden. Daar kan een kok weinig meer aan verpesten
Ja dan verlies je er wel een beetje de lol in lijkt me. Als ik veel vervelend werk moet doen slaat dat na verloop van tijd om in chagrijingheid of meligheid. Welke van de twee ligt voornamelijk aan wie er dan in de buurt zijnquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het probleem van de meeste defensie koks is dat zij nu meer werken als instellingskok dan waarvoor ze zijn aangenomen. (regelmatig koken in het veld etc) Dat vreet aan de meeste.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus mocht het echt niet te vreten zijn dan is er nog een backup
quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En anders sturen we wel een wagen naar een Chinees oid.
Zou niet voor het eerst zijn:quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En anders sturen we wel een wagen naar een Chinees oid.
Worden freshmans vaak uitgenodigd om met seniors te eten?quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik voel me heel freshman-ishIk ga zo eten offcampus bij een senior, ik ben uitgenodigd door een andere, bevriende senior en ik vind het maar spannend
Die man wilde de chauffeurs alleen maar waarschuwen dat ze niet door de drive-thru zouden passen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zou niet voor het eerst zijn:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Worden freshmans vaak uitgenodigd om met seniors te eten?
Vergeef me mijn onwetendheid.
Hoe dat zo?quote:
maarja college is wel even wat anders dan militaire academiequote:Op dinsdag 22 september 2009 00:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe dat zo?
Op de militaire academie is het heel gebruikelijk dat de eerste jaars een oudere cadet aangewezen krijgen o die het eerste jaar op sleeptouw te nemen. Dit incl bv een avond stappen.
Dat is aan PS om (eventueel) te verduidelijken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maarja college is wel even wat anders dan militaire academie
we zullen zienquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is aan PS om (eventueel) te verduidelijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |