quote:Op maandag 21 september 2009 19:50 schreef greatgonzo het volgende:
ok, ik zal nog even kijken dan. Een aanvullend vraagje (kan wel een nieuw topic starten, maar kan net zo goed hier)
Is het nu verstandig voor langere tijd het tarief vast te zetten? Want de energietarieven waren toch gedaald? Wat is verstandig, 3 of 5 jaar?
En is energie via de vaste lastenbond nog steeds een goede optie?
rwe is / wordt essentquote:Op maandag 21 september 2009 21:00 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Even googlen. 1 okt is de oplevering van onze nieuwbouw woning dus ik ben ook wat onderzoek aan het plegen.
Het is wel telleurstellend om te lezen wat er allemaal fout gaat bij de diverse energie maatschappijen. Volgens mij zijn het allemaal boevenbendes als ik het zo lees. Met name Oxxio brengt het er zeer slecht vanaf in de reviews.
De vastenlastenbond staat goed aangeschreven. Deze gaan momenteel dacht ik in zee met RWE,
Ik denk dat ik ook voor RWE ga. Goede tarieven en redelijke reviews.
Ik denk dat ik voor 3 jaar vast ga. 5 jaar vind ik echt te lang.
Nee, niet "tegen die tijd", maar meteen daarna. "Tegen die tijd" weet je de exacte meterstand immers nog niet; die noteer je tijdens de overdracht (of beter: opleverrondje).quote:Op maandag 21 september 2009 20:36 schreef Tha_Duck het volgende:
Overigens zou ik het wel van te voren regelen, gewoon aangeven dat je 30 sept de sleutel krijgt. Dan moet je tegen die tijd de meterstanden doorgeven en klaar is klara..
Gewoon allebei tekenen, zoals gebruikelijk, en klaarquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:06 schreef Katinkat het volgende:
Maak even een foto van de electra-meter(met de meterstand), handig voor als er onenigheid is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |