Dit is één van de vele voorbeelden wat er tegenwoordig gaande is in Nederland. In Amsterdam was het ook al bal, en heb je al is geprobeerd door Rotterdam 's avonds laat te lopen in bepaalde wijken?quote:Op maandag 21 september 2009 19:02 schreef Neroje het volgende:
"Verloedering van de maatschappij" en dan kom je met één voorbeeldje waar hooguit 100 idioten bij betrokken zijn
Die 100 idioten hebben het dan wel erg druk, of zijn ze met een busje op tournee door het hele landquote:Op maandag 21 september 2009 19:02 schreef Neroje het volgende:
"Verloedering van de maatschappij" en dan kom je met één voorbeeldje waar hooguit 100 idioten bij betrokken zijn
Maar als dit het beste voorbeeld is waarmee je kunt komen valt het wel mee toch?quote:Op maandag 21 september 2009 19:04 schreef bewust het volgende:
[..]
Dit is één van de vele voorbeelden wat er tegenwoordig gaande is in Nederland. In Amsterdam was het ook al bal, en heb je al is geprobeerd door Rotterdam 's avonds laat te lopen in bepaalde wijken?
Helaas moesten alle films afgelast worden door de relletjes. Dus het was alweer snel leeg:Pquote:Op maandag 21 september 2009 19:06 schreef 3keernix het volgende:
Bioscopen in A'dam en R'dam zaten wel lekker vol
Dit is niet het beste voorbeeld maar hetgene wat mij definitief de hoop heeft doen opgeven. Als je kijkt naar de afgelopen tijd met bijvoorbeeld ook Hoek van Holland waar ook bijna geen mensen zijn opgepakt. Wat ik hier mee wil aan geven is dat als je tegenwoordig je als een randdebiel wil gedragen en de openbare orde wil verstoren hier niks tegen gedaan word. De burgemeesters willen het allemaal niet uit de hand laten lopen maar doordat mensen wegkomen met dit debiele gedrag durven ze dit weer in de toekomst omdat er toch geen sancties zullen zijn en als je gepakt wordt je amper een straf zult krijgen.quote:Op maandag 21 september 2009 19:06 schreef Neroje het volgende:
[..]
Maar als dit het beste voorbeeld is waarmee je kunt komen valt het wel mee toch?
Overigens verloederd de maatschappij inderdaad wel, alleen je redenering slaat helemaal nergens op
Ok, maar waarom dan Wilders?quote:Op maandag 21 september 2009 19:14 schreef bewust het volgende:
[..]
Dit is niet het beste voorbeeld maar hetgene wat mij definitief de hoop heeft doen opgeven. Als je kijkt naar de afgelopen tijd met bijvoorbeeld ook Hoek van Holland waar ook bijna geen mensen zijn opgepakt. Wat ik hier mee wil aan geven is dat als je tegenwoordig je als een randdebiel wil gedragen en de openbare orde wil verstoren hier niks tegen gedaan word. De burgemeesters willen het allemaal niet uit de hand laten lopen maar doordat mensen wegkomen met dit debiele gedrag durven ze dit weer in de toekomst omdat er toch geen sancties zullen zijn en als je gepakt wordt je amper een straf zult krijgen.
Omdat van de huidige politieke partijen er niemand is die hier een stevig punt van durft te maken. Ik denk dat voor Nederland op dit moment het mooie oude spreekwoordt zachte heelmeesters maken stinkende wonden opgaat. Deze zachte heelmeesters zijn de traditionele partijen. Zij hebben hun kans gehad en ik denk dat het tijd is voor een frisse wind die geen oude linkse achterban heeft die verandering van de mentaliteit van deze partijen probeert tegen te houdenquote:
quote:Op maandag 21 september 2009 19:22 schreef bewust het volgende:
[..]
Omdat van de huidige politieke partijen er niemand is die hier een stevig punt van durft te maken. Ik denk dat voor Nederland op dit moment het mooie oude spreekwoordt zachte heelmeesters maken stinkende wonden opgaat. Deze zachte heelmeesters zijn de traditionele partijen. Zij hebben hun kans gehad en ik denk dat het tijd is voor een frisse wind die geen oude linkse achterban heeft die verandering van de mentaliteit van deze partijen probeert tegen te houden
Dit heeft voor mij niks met anti-islam te maken, ik haal ook het voorbeeld van Hoek van Holland aan waar de blanke tokkies de boel verzieken. Het gaat mij er vooral om dat Nederland verloedert en dat er gewoon veel strenger opgetreden moet worden tegen mensen die de openbare orde verzieken.quote:Op maandag 21 september 2009 19:23 schreef quatara het volgende:
Ik ben het met je eens dat de overheid wel strenger mag optreden tegenover de probleemjongeren, maar door anti-islam te doen los je al helemaal niks op. Kijk hier op het forum over Suikerfeest dan krijg je al tig reacties hoe achterlijk en belachelijk het is, jullie denken dat jullie open-minded zijn maar dat zijn jullie totaal niet.
De meeste Nederlanders zijn wel degelijk openminded. Alleen niet jegens Moslims. De oorzaak hiervan kunnen Moslims bij zichzelf zoeken.quote:Op maandag 21 september 2009 19:23 schreef quatara het volgende:
Ik ben het met je eens dat de overheid wel strenger mag optreden tegenover de probleemjongeren, maar door anti-islam te doen los je al helemaal niks op. Kijk hier op het forum over Suikerfeest dan krijg je al tig reacties hoe achterlijk en belachelijk het is, jullie denken dat jullie open-minded zijn maar dat zijn jullie totaal niet.
quote:Op maandag 21 september 2009 19:29 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
De meeste Nederlanders zijn wel degelijk openminded. Alleen niet jegens Moslims. De oorzaak hiervan kunnen Moslims bij zichzelf zoeken.
Dat jullie een link leggen tussen moslims en probleemjongeren is wiens schuld?quote:Op maandag 21 september 2009 19:29 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
De meeste Nederlanders zijn wel degelijk openminded. Alleen niet jegens Moslims. De oorzaak hiervan kunnen Moslims bij zichzelf zoeken.
hahaha, iemand die nog in de jaren 60 leeftquote:Op maandag 21 september 2009 19:32 schreef Penisbaard het volgende:
Ah, een topic vol moslimhaat en woorden als "linkse kerk", de Telegraaf is ook weer aanwezig
eerste goede post van dit topicquote:Op maandag 21 september 2009 19:32 schreef FF_Serieus het volgende:
Alleen die grotekutsteden
verloederen. Op het platteland leven we nog gemoedelijk met voldoende (gez
nde) sociale controle om wantoestanden tijdig de kop
in te drukken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |