abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72975572
Na alle berichten al weer gelezen te hebben over het "succesvol" verlopen suikerfeest van gisteren is mijn hoop voor de maatschappij verloren gegaan. Ik kan er niet meer tegen als ik zie hoe Nederland aan het verloederen is en niemand er wat schijnt tegen te doen. In Rotterdam gisteren weer rellen in de bios en er is maar één iemand opgepakt voor belediging. Dat er verder geen mensen worden opgepakt is ongelooflijk. Aboutaleb praat het weer goed door niemand op te pakken om zo de rust te bewaren. Wat word ik ziek van deze mentaliteit in de maatschappij. Als het zo doorgaat moet ik toch maar gaan stemmen op Wilders omdat het de rest allemaal schijnbaar geen reet kan boeien.
pi_72975632
"Verloedering van de maatschappij" en dan kom je met één voorbeeldje waar hooguit 100 idioten bij betrokken zijn
You can trust me, trust nobody...
pi_72975674
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:02 schreef Neroje het volgende:
"Verloedering van de maatschappij" en dan kom je met één voorbeeldje waar hooguit 100 idioten bij betrokken zijn
Dit is één van de vele voorbeelden wat er tegenwoordig gaande is in Nederland. In Amsterdam was het ook al bal, en heb je al is geprobeerd door Rotterdam 's avonds laat te lopen in bepaalde wijken?
pi_72975695
De linkse kerk denkt dat wegkijken, pappen en nathouden en vergoeilijken bijdraagt aan een betere samenleving.
pi_72975728
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:02 schreef Neroje het volgende:
Die 100 idioten hebben het dan wel erg druk, of zijn ze met een busje op tournee door het hele land
pi_72975738
Bioscopen in A'dam en R'dam zaten wel lekker vol
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
  maandag 21 september 2009 @ 19:06:40 #7
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_72975755
wilders kom d'r maar in
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
pi_72975770
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:04 schreef bewust het volgende:

[..]

Dit is één van de vele voorbeelden wat er tegenwoordig gaande is in Nederland. In Amsterdam was het ook al bal, en heb je al is geprobeerd door Rotterdam 's avonds laat te lopen in bepaalde wijken?
Maar als dit het beste voorbeeld is waarmee je kunt komen valt het wel mee toch?

Overigens verloederd de maatschappij inderdaad wel, alleen je redenering slaat helemaal nergens op
pi_72975778
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:06 schreef 3keernix het volgende:
Bioscopen in A'dam en R'dam zaten wel lekker vol
Helaas moesten alle films afgelast worden door de relletjes. Dus het was alweer snel leeg:P
  maandag 21 september 2009 @ 19:09:18 #10
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_72975848
Doe er dan wat aan. Ik zie het morgen wel op het nieuws.
pi_72976035
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:06 schreef Neroje het volgende:

[..]

Maar als dit het beste voorbeeld is waarmee je kunt komen valt het wel mee toch?

Overigens verloederd de maatschappij inderdaad wel, alleen je redenering slaat helemaal nergens op
Dit is niet het beste voorbeeld maar hetgene wat mij definitief de hoop heeft doen opgeven. Als je kijkt naar de afgelopen tijd met bijvoorbeeld ook Hoek van Holland waar ook bijna geen mensen zijn opgepakt. Wat ik hier mee wil aan geven is dat als je tegenwoordig je als een randdebiel wil gedragen en de openbare orde wil verstoren hier niks tegen gedaan word. De burgemeesters willen het allemaal niet uit de hand laten lopen maar doordat mensen wegkomen met dit debiele gedrag durven ze dit weer in de toekomst omdat er toch geen sancties zullen zijn en als je gepakt wordt je amper een straf zult krijgen.
pi_72976119
Wat nou als 'loederig' een term is die bij de meeste mensen in onze maatschappij past?
HÆLP.
pi_72976255
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:14 schreef bewust het volgende:

[..]

Dit is niet het beste voorbeeld maar hetgene wat mij definitief de hoop heeft doen opgeven. Als je kijkt naar de afgelopen tijd met bijvoorbeeld ook Hoek van Holland waar ook bijna geen mensen zijn opgepakt. Wat ik hier mee wil aan geven is dat als je tegenwoordig je als een randdebiel wil gedragen en de openbare orde wil verstoren hier niks tegen gedaan word. De burgemeesters willen het allemaal niet uit de hand laten lopen maar doordat mensen wegkomen met dit debiele gedrag durven ze dit weer in de toekomst omdat er toch geen sancties zullen zijn en als je gepakt wordt je amper een straf zult krijgen.
Ok, maar waarom dan Wilders?
pi_72976392
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:18 schreef Neroje het volgende:

[..]

Ok, maar waarom dan Wilders?
Omdat van de huidige politieke partijen er niemand is die hier een stevig punt van durft te maken. Ik denk dat voor Nederland op dit moment het mooie oude spreekwoordt zachte heelmeesters maken stinkende wonden opgaat. Deze zachte heelmeesters zijn de traditionele partijen. Zij hebben hun kans gehad en ik denk dat het tijd is voor een frisse wind die geen oude linkse achterban heeft die verandering van de mentaliteit van deze partijen probeert tegen te houden
pi_72976436
Ik ben het met je eens dat de overheid wel strenger mag optreden tegenover de probleemjongeren, maar door anti-islam te doen los je al helemaal niks op. Kijk hier op het forum over Suikerfeest dan krijg je al tig reacties hoe achterlijk en belachelijk het is, jullie denken dat jullie open-minded zijn maar dat zijn jullie totaal niet.
pi_72976542
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:22 schreef bewust het volgende:

[..]

Omdat van de huidige politieke partijen er niemand is die hier een stevig punt van durft te maken. Ik denk dat voor Nederland op dit moment het mooie oude spreekwoordt zachte heelmeesters maken stinkende wonden opgaat. Deze zachte heelmeesters zijn de traditionele partijen. Zij hebben hun kans gehad en ik denk dat het tijd is voor een frisse wind die geen oude linkse achterban heeft die verandering van de mentaliteit van deze partijen probeert tegen te houden

Dus daarom maar op wilders stemmen? Weet je wel wat voor inhoud deze gast heeft? Je wilt later een minister-president als hem die niet eens komt opdraven bij discussies omdat die gewoonweg niks te vertellen heeft.
pi_72976606
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:22 schreef bewust het volgende:
spreekwoordt
Weet je wat, laat maar
pi_72976631
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:23 schreef quatara het volgende:
Ik ben het met je eens dat de overheid wel strenger mag optreden tegenover de probleemjongeren, maar door anti-islam te doen los je al helemaal niks op. Kijk hier op het forum over Suikerfeest dan krijg je al tig reacties hoe achterlijk en belachelijk het is, jullie denken dat jullie open-minded zijn maar dat zijn jullie totaal niet.
Dit heeft voor mij niks met anti-islam te maken, ik haal ook het voorbeeld van Hoek van Holland aan waar de blanke tokkies de boel verzieken. Het gaat mij er vooral om dat Nederland verloedert en dat er gewoon veel strenger opgetreden moet worden tegen mensen die de openbare orde verzieken.
Ik ga nu eten
  maandag 21 september 2009 @ 19:29:31 #19
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_72976719
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:23 schreef quatara het volgende:
De meeste Nederlanders zijn wel degelijk openminded. Alleen niet jegens Moslims. De oorzaak hiervan kunnen Moslims bij zichzelf zoeken.
pi_72976792
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:29 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

De meeste Nederlanders zijn wel degelijk openminded. Alleen niet jegens Moslims. De oorzaak hiervan kunnen Moslims bij zichzelf zoeken.
pi_72976822
Alleen die grote kutsteden verloederen. Op het platteland leven we nog gemoedelijk met voldoende (gez nde) sociale controle om wantoestanden tijdig de kop in te drukken.
  maandag 21 september 2009 @ 19:32:59 #22
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_72976858
Ah, een topic vol moslimhaat en woorden als "linkse kerk", de Telegraaf is ook weer aanwezig
pi_72976883
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:29 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Dat jullie een link leggen tussen moslims en probleemjongeren is wiens schuld?
pi_72976891
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:32 schreef Penisbaard het volgende:
Ah, een topic vol moslimhaat en woorden als "linkse kerk", de Telegraaf is ook weer aanwezig
hahaha, iemand die nog in de jaren 60 leeft
  maandag 21 september 2009 @ 19:36:40 #25
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_72976988
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:32 schreef FF_Serieus het volgende:
Alleen die grote kutsteden verloederen. Op het platteland leven we nog gemoedelijk met voldoende (gez nde) sociale controle om wantoestanden tijdig de kop in te drukken.
eerste goede post van dit topic

platteland = prima leven
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')