[Dit bericht is gewijzigd door gtotep (Datum 21 Februari 2000).]
En Seki is nu ook populair, dat was onze Willem ook ooit (in lang vervlogen dagen).
Maar wat Seki (kan die s met omgekeerd dakje niet vinden, sorry) deed is geen roddelen, of heel geroutineerd: eerst negatieve eigenschappen geven en daarna omhooghemelen.
Tsjongejongejonge wat is dat een domme vent
* Aernout vond dat van Ruud ook maar die heeft toch echt het gymnasium afgemaakt.
[Dit bericht is gewijzigd door Aernout (Datum 16 Februari 2000).]
quote:
op 02-16-2000 om 11:05 PM schreef Loekie het volgende:
Ik geef Seki niet lang meer. Wát een primitief. (Enne: is het waar dat hij een ex-bajesklant is? Heb ik horen fluisteren. Niet erg verder.)
Als het niet erg is volgens jou, waarom zeg je het er dan toch terloops bij?
[Dit bericht is gewijzigd door Juffrouw Jannie (Datum 19 Februari 2000).]
quote:
op 02-17-2000 om 01:06 AM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
Ik ken Seki persoonlijk, en het is inderdaad een galbak !!!!!!!!!!!
VERTEL!!!!
K*T, dus wel!!!
Zondag toen hij de regeltjes ging voorlezen, dacht hij dat hij de leukste thuis was met die grapjes over de vrouwentaken. Gelukkig protesteerde de dames.
quote:
op 02-16-2000 om 11:36 PM schreef CaptTripps het volgende:
Als het niet erg is volgens jou, waarom zeg je het er dan toch terloops bij?
Terloops??
Beste Tripps, het was een serieuze en expliciete vraag ("Is het waar dat...") en zeker geen terloopse opmerking. Ik kan toch moeilijk iets vragen zonder het onderwerp in kwestie te noemen?
Groet,
Loekie
quote:
op 02-17-2000 om 11:56 AM schreef Hawkwind het volgende:
VERTEL!!!!
Laat ik het zo zeggen, dat ik zit te wachten totdat hij z'n ware aard laat zien. Hij laat nogal eens graag z'n vuisten zien. (en het maakt niet uit of het een vrouw is ! )
quote:
op 02-17-2000 om 03:49 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
Laat ik het zo zeggen, dat ik zit te wachten totdat hij z'n ware aard laat zien. Hij laat nogal eens graag z'n vuisten zien. (en het maakt niet uit of het een vrouw is ! )
Hmm... als dat waar is vraag ik me af hoe ze de passagiers gescreend hebben. Lijkt me nogal een risico dan. Ik ben wel bevooroordeeld want het zou me nix verbazen. Ik vind dat die gast een vreemde blik in de ogen heeft, heb die blik helaas vaker gezien...
Seki... brrrrrrrrrrrrr
Prole
[Dit bericht is gewijzigd door Prole (Datum 17 Februari 2000).]
Ik ga met de heersende mening mee, Seki is een smeerlap van het troebelste soort. Hij ziet er ongewassen uit, stookt mensen op karweitjes te doen waarvan hij niet de schuld wil krijgen (shutel op het dak.....goed voorbeeld)
Hij denkt dat hij echt heel wat is.
Bah Seki rot op uit die bus, je bent een manipulatief mislukt zielepootje. Dat de mensen in de bust zich laten manipuleren getuigt van grote inteligentie.....
Alle inzittenden van de bus= IQ van een Radijs.
Seki voelt zich heel wat en herkent daarom niet de spottende ondertoon in het geroep van kinderen, hij is al lang blij dat hij zijn naam hoort. triest mannetje.
Dus ik hoop echt dat die de eerste is die de Bus verlaat. Zuks hoort m.i. niet op televisie.......
(ok ok m`n fantasie sloeg op hol )
Ik wacht af
Greetinx
BT
Seki is zeer zeker een appart figuur, maar om nu al te zeggen weg ermee ? Ik vind het juist 1 van de interessantere personen om te volgen. Hij heeft iets mysterieus. Die Muur om hem heen wil ik over een paar weken pas afgebroken zien worden. Het enige interessante aan de bus zijn de otwikkelingen tussen Willeke en Seki, dus houdt hen nog even IN de bus !
De meeste fok!kers vinden dat elke dag dat ze in big brother resp. de bus zaten/zitten, een dag te lang!
Dus: Sjekkie, wanneer vertrekkie?
die grafbak van een zeiky kan geloof ik alleen koken van woede als iemand hem ook maar een haar dwars zit
----------------------------
doe nu mee aan de actie: help seki de winter door! lege spuiten, zilverpapiertjes, lepels en valium afleveren bij $b$ 6. zij zorgen dat het goed terecht komt
----------------------------
Da's reden genoeg dacht ik, om hem met terugwerkende kracht de stormbaan op te bonjouren.
Ik vraag me af hoe serieus ze bovengenoemde 'openbaringen' over de losse handjes van Seki nemen. Zou hij extra in de gaten worden gehouden? Of nemen ze het met een korreltje zout? Of lachen ze zich misschien ziek en hopen ze dat hij snel zijn zelfbeheersing verliest? Levert iig spectaculair beeldmateriaal op...
PC eend
When everything's coming your way....
you're in the wrong lane
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |