quote:[b]Op maandag 21 september 2009 18:47
Is dit einde voor Intel ..
Want hier mij kan AMD dus alle kosten verhalen op Inter die hun dus de afgelopen jaren mis zijn gelopen en ook de steun die ze gehad hebben ..
Denk dat dit een behoorlijk staartje gaat hebben voor Inter..
Ach ik zou het niet erg vinden heb ooit eens een Intel PC gehad binnen 4 maanden de deur uit gezet en van af die tijd AMDdus mij hoor je niet klagen
Tja moet die mening er nou zo bijquote:Op maandag 21 september 2009 18:47 schreef RAVW het volgende:
Ach ik zou het niet erg vinden heb ooit eens een Intel PC gehad binnen 4 maanden de deur uit gezet en van af die tijd AMDdus mij hoor je niet klagen
nee hoeft niet maar ach wel stof om over te praten toch ..quote:Op maandag 21 september 2009 18:57 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Tja moet die mening er nou zo bij
Mjaquote:Op maandag 21 september 2009 19:02 schreef RAVW het volgende:
[..]
nee hoeft niet maar ach wel stof om over te praten toch ..
Achter de schermen gebeurt het overal, deze 'kortingen' en 'long term relationships' worden zovaak als inzet gebruikt om de handelsrelatie door te zetten. Correct is het niet, maar als groot bedrijf heb je nou eenmaal wat macht.quote:Op maandag 21 september 2009 19:07 schreef RAVW het volgende:
ach macht misbruik dit is gewoon pure chantage
Dat idee heb ik ook wel eens, nu ook weer met Neelie Kroes met het overkopen van de ABN Amro bank, volgens mij doen ze het er ook om om alles wat niet precies volgens de regeltjes is gegaan om daar miljoenen over te heffen als "boete" en zo is de kas weer gespekt.quote:Op maandag 21 september 2009 20:18 schreef HarryP het volgende:
Goed dat ze de e-mails openbaar maken.
Ik was daarvoor ook gewoon van mening dat de EU weer eens de ICT sector zat de zieken.
Maar waar rook is is blijkbaar toch vuur.
Dat is niet helemaal waar, sinds dat AMD wat gasten overgekocht had is de techniek sterk vooruit gegaanquote:Op maandag 21 september 2009 19:44 schreef LoggedIn het volgende:
wel vies, en waarom? De processors van Intel zijn/ waren toch wel beter dan die van AMD..
Ja, maar bedrijven met het formaat van HP en Dell zijn toch behoorlijk laf als ze hier niet op reageren.quote:Op maandag 21 september 2009 19:16 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Achter de schermen gebeurt het overal, deze 'kortingen' en 'long term relationships' worden zovaak als inzet gebruikt om de handelsrelatie door te zetten. Correct is het niet, maar als groot bedrijf heb je nou eenmaal wat macht.
Ligt aan de marge die ze winnen of verliezen.quote:Op maandag 21 september 2009 20:37 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja, maar bedrijven met het formaat van HP en Dell zijn toch behoorlijk laf als ze hier niet op reageren.
Kunnen we eindelijk meer gaan betalen voor chips, hoezee.quote:Op maandag 21 september 2009 20:22 schreef Dagonet het volgende:
Neelie Kroes kan alvast de boeterecords weer gaan aanscherpen.
Intel blijft met de performancekroon in handen, in de praktijk zul je weinig merken. AMD heeft op dit moment een aardig probleem om eens weer een slag als "vroegah" te leveren, dat wel. Een echte Intelchipkiller hebben ze niet.quote:Op maandag 21 september 2009 20:24 schreef mr4hughz het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, sinds dat AMD wat gasten overgekocht had is de techniek sterk vooruit gegaan
bij de k8 types waren ze gelijk en daarna verschillen ze hier en daar minimaal.
AMD en Intel hebben beide goeie en slechte kanten, in de praktijk merk je echt niet het verschil.
Performancekroon ligt ermaar aan hoe je dat ziet. prestatie alleen kan je gelijk hebben, maar dat veeg je net zo makkelijk van tafel af als je het tegenover prijs zet.quote:Op maandag 21 september 2009 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Intel blijft met de performancekroon in handen, in de praktijk zul je weinig merken. AMD heeft op dit moment een aardig probleem om eens weer een slag als "vroegah" te leveren, dat wel. Een echte Intelchipkiller hebben ze niet.
En ben ik verbaasd over dit nieuws? Nee, dat ben ik niet, dat is toch al tijden duidelijk dat het gebeurt? Het zal door de bureaucratie zijn dat ze nu eens wat er aan gaan doen
Mwoa, de goedkopere intels werken ook prima. Maar goed , dit is offtopic. En ouderwets welles/nietusquote:Op maandag 21 september 2009 21:31 schreef mr4hughz het volgende:
[..]
Performancekroon ligt ermaar aan hoe je dat ziet. prestatie alleen kan je gelijk hebben, maar dat veeg je net zo makkelijk van tafel af als je het tegenover prijs zet.
Ben je zo'n VS fan en voorstander van liberalisme, maar vind je dat het veel mildere beleid van de EG niet goed is? Curieus!quote:Op maandag 21 september 2009 20:21 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook wel eens, nu ook weer met Neelie Kroes met het overkopen van de ABN Amro bank, volgens mij doen ze het er ook om om alles wat niet precies volgens de regeltjes is gegaan om daar miljoenen over te heffen als "boete" en zo is de kas weer gespekt.
Begrijp me niet verkeerd, regels moeten er zijn natuurlijk, maar wat de EU doet en de mate van inmenging in het bedrijfsleven gaat me soms ook wat ver.
Ik zeg nergens dat ik er op tegen ben, je leest weer eens selectief. Ik zeg dat 't goed is dat die regels er zijn, maar dat ze soms doordraven.quote:Op dinsdag 22 september 2009 06:41 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ben je zo'n VS fan en voorstander van liberalisme, maar vind je dat het veel mildere beleid van de EG niet goed is? Curieus!
(en overkopen is geen Nederlands woord)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |