Overtrad je bijna de regel die jouw naam draagt!quote:
Welke regel?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:59 schreef JuzzMuzz het volgende:
[..]
Overtrad je bijna de regel die jouw naam draagt!
-knip-
De maok-tijd-compensatie-regeling: Je mag pas een poging wagen nadat er na het plaetsen van de opgave evenveel minuten zijn verstreken als je punten hebt.quote:
Ow die was ik al weer vergeten, maar gelukkig had ik nog niet zoveel puntenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:09 schreef JuzzMuzz het volgende:
De maok-tijd-compensatie-regeling: Je mag pas een poging wagen nadat er na het plaetsen van de opgave evenveel minuten zijn verstreken als je punten hebt. (
Eensch!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Officieel is Hoogkerk inderdaad geannexeerd als wijk van Groningen, dit tot grote onvrede van de inwoners van Hoogkerk.
Niettemin zijn er eerder straten voorbij gekomen buiten de stadsgrenzen, onder meer Nieuweklap. En hoewel iedereen over het algemeen braaf de stad aanhoudt bevast de gemeente Groningen naast de stad niet zo heel veel extra. De meeste straten in Hoogkerk, een paar in Leegkerk, Dorkwerd, Engelbert en Middelbert. Dat is het. Wat mij betreft mag de hele gemeente meegenomen worden. Zo heb je een hele duidelijke grens wat wel en niet mag. De gemeentegrens is duidelijker dan de grens van de stad
Barkmolenstraat.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:06 schreef maok het volgende:
[..]
Welke regel?
Maar dit is de volgende:
[ afbeelding ]
Jup.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:02 schreef JufMariska het volgende:
Helperwestsingel
haha, dat wist ik natuurlijk al, maar ik hoopte stiekem dat je zou zeggen of ik een beetje in de buurt was, of totaal nietquote:
ongeveer 1,5 km van de nachtegaalstraatquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:56 schreef JuzzMuzz het volgende:
heb je inmiddels een hintje in de aanbieding?
Moet kloppen. Well done!quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:58 schreef JufMariska het volgende:
Ik heb 'm, maar Google Maps maakt het een beetje ingewikkeld. Het is een hoekje op kruispunt van 3 straten: Kleine Molenstraat/Trompstraat, gezien vanaf de Radebinnensingel. Dit stukje zou volgens mij Kleine Molenstraat moeten zijn.
Dat zou idd mijn volgende hint zijn geweestquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:58 schreef JufMariska het volgende:
Ik heb 'm, maar Google Maps maakt het een beetje ingewikkeld. Het is een hoekje op kruispunt van 3 straten: Kleine Molenstraat/Trompstraat, gezien vanaf de Radebinnensingel. Dit stukje zou volgens mij Kleine Molenstraat moeten zijn.
Hintjequote:
Top!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |