Azijnzeiker, iedereen weet wel dat 't erg is, of heerst er ook al een rouwverplichting?quote:Op maandag 21 september 2009 18:19 schreef Blik het volgende:
MIsschien moeten we hier even ophouden met lollig te doen.
2 auto's in een tankstation, wat resulteerd in één dode en 6 gewonden (voorlopig) is niet echt iets om grappen over te maken
Humor verzacht het leed. Door humor kan je treurige en verdrietige momenten beter verwerken.quote:Op maandag 21 september 2009 18:19 schreef Blik het volgende:
2 auto's in een tankstation, wat resulteerd in één dode en 6 gewonden (voorlopig) is niet echt iets om grappen over te maken
nee klopt! Ik stel voor dat we met ze allen in een hoekje gaan zitten huilen en gaan rouwen, ook moeten alle nieuwszenders hun programering omgooien om ons te voorzien van informatie over deze droevige gebeurtenis.quote:Op maandag 21 september 2009 18:19 schreef Blik het volgende:
Er is een verschil tussen gewoon reageren, en foto's van Rob Geus in een topic als deze neerzetten. Daarbij is dit een NWS-forum, voor een onzintopic kun je bij ONZ terechtquote:Op maandag 21 september 2009 18:20 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Azijnzeiker, iedereen weet wel dat 't erg is, of heerst er ook al een rouwverplichting?
Klopt! Maar het blijft kut dat die Saab bestuurder mijn Delifrance heeft geslooptquote:Op maandag 21 september 2009 18:22 schreef Blik het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen gewoon reageren, en foto's van Rob Geus in een topic als deze neerzetten. Daarbij is dit een NWS-forum, voor een onzintopic kun je bij ONZ terecht
Life's a bitch.quote:Op maandag 21 september 2009 18:23 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Klopt! Maar het blijft kut dat die Saab bestuurder mijn Delifrance heeft gesloopt
Idd! Altijd goed eten daarquote:Op maandag 21 september 2009 18:23 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Klopt! Maar het blijft kut dat die Saab bestuurder mijn Delifrance heeft gesloopt
Is geen brand hoor, alleen maar hv-meldingenquote:Op maandag 21 september 2009 17:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zo te zien aan melding ook brand ontstaan.
snelweg is totaal afgesloten volgens VID.nl
[..]
Je hebt gelijk, maar helaas bestaat FOK! voor 75% uit tieners die de kunst van het serieus zijn nog niet onder de knie hebben.quote:Op maandag 21 september 2009 18:19 schreef Blik het volgende:
Waar de Saab tot stilstand gekomen is staan de koffie-automatenquote:Op maandag 21 september 2009 18:23 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
een omleiding om te kijken ?quote:Ravage bij Esso tankstation langs A27
21 september 2009, 17:35
Op de A27 Utrecht - Gorinchem zijn maandagmiddag tijdens de avondspits twee auto's het Esso tankstation langs de A27 vlak voor het knooppunt Gorinchem binnengereden. Bij het incident zouden zes personen gewond zijn geraakt waaronder drie ernstig en één persoon zou het ongeval zelfs niet overleefd hebben. Onder de gewonden zijn enkele mensen die nietsvermoedend stonden te tanken en de bestuurders van de voertuigen.
De weg werd een tijd lang afgesloten tussen Noordeloos en het knooppunt Gorinchem en er is een omleiding ingesteld. Verkeer richting Gorinchem kan op het knooppunt Everdingen omrijden over de A2 en de A15 in de richting van Den Bosch, verkeer dat op de A12 rijdt en richting Rotterdam wil kan beter niet via de A2 rijden, maar de A12 richting Den Haag blijven volgen en bij Gouda via de A20 rijden, dit omdat er op de A2 ook al files ontstaan door dit incident. Voor de kijkers is er korte tijd ook een omleiding ingesteld geweest.
Op de A27 heeft 17 kilometer file gestaan en in tegengestelde rijrichting kwam 8 kilometer file te staan en werd de spitsstrook aan de linkerzijde van de rijbaan afgesloten om hulpdienstvoertuigen ruimte te bieden. Ook werden er twee traumahelikopters ingeschakeld om hulp te verlenen.
Vlak voor 18:00 uur was alleen de rechter rijstrook nog afgesloten.
Een aanleiding van het ongeval kan nog niet worden vastgesteld.
Om even na 18:00 uur is een start gemaakt met het sporenonderzoek. De afsluiting zal daarom nog zeker een uur gaan duren.
Middel brand.quote:Op maandag 21 september 2009 18:28 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Is geen brand hoor, alleen maar hv-meldingen
Idd, niet zo heel gek dat er een dode is gevallen als je de beelden ziet.quote:Op maandag 21 september 2009 18:31 schreef Droopie het volgende:
Nu beelden bij RTL...wtf wat een ravage zeg
Dode is waarschijnlijk een klant.
Bestuurder zou er uitgeknipt zijn
morgen stille tocht!! eins!quote:Op maandag 21 september 2009 18:19 schreef Blik het volgende:
Klinkt best aannemelijk. Zo te zien ging het wel om twee oude auto'squote:Op maandag 21 september 2009 18:34 schreef Biskwie het volgende:
ik zag het net op rtl... ik heb een theorie...
stel, de ene auto sleepte de andere (wat niet mag op de snelweg, maar dat even terzijde), de remmen van de voorste auto hebben het begeven, de achterste auto weet niet hoe er gesleept moet worden (dat gebeurd wel vaker) ze willen een uitvlucht zoeken, nemen de afslag maar kunnen niet optijd remmen?
vreemd punt? dat is een ideale sluiproute, de afslag naar het tankstation, tankstation, parkeerplaats, oprit.. scheelt al snel 1km.... volgensmij staan er links van dat punt trouwens paaltjes.. of is dat rechts?quote:Op maandag 21 september 2009 18:33 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Idd, niet zo heel gek dat er een dode is gevallen als je de beelden ziet.
Wat voor auto is de tweede auto die tegen de achterkant van de winkel is gevouwen?
Je schrikt je toch helemaal dood als je 2 auto's naar binnen ziet vliegen.
Trouwens een vreemd punt om een tankstation binnen te rijden.
Misschien een uit de hand gelopen verkeersruzie?
Het ziet er uit dat allebei de auto's met volle vaart naar binnen zijn gereden...quote:Op maandag 21 september 2009 18:34 schreef Biskwie het volgende:
stel, de ene auto sleepte de andere (wat niet mag op de snelweg, maar dat even terzijde), de remmen van de voorste auto hebben het begeven, de achterste auto weet niet hoe er gesleept moet worden (dat gebeurd wel vaker) ze willen een uitvlucht zoeken, nemen de afslag maar kunnen niet optijd remmen?
Dat lijkt mij het meest waarschijnlijke.quote:Op maandag 21 september 2009 18:34 schreef Biskwie het volgende:
joh mag slepen niet over de snelweg..quote:Op maandag 21 september 2009 18:34 schreef Biskwie het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |