Zodat wij morgen bij opsporing verzocht en Nova kunnen gaan kijken naar de gevolgen van piraterij?quote:Op maandag 21 september 2009 17:53 schreef ouderejongere het volgende:
Vanavond in het Journaal, 2 vandaag, Netwerk, Nova en P&W
Ik ga maar vast een filmpje downloaden
Ik lollerdequote:Op maandag 21 september 2009 17:04 schreef Silenus het volgende:
Het is net gebeurd bijdehandje...
[..]
Nu.nl
Mijn mening is dat dat niet zomaar moet kunnen, dat auto's vandaag de dag tankstations binnenrijden. Zo goed?
Zo gaat het toch altijd bij een "ramp", zoals laatst met die Boeing?quote:Op maandag 21 september 2009 17:55 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Zodat wij morgen bij opsporing verzocht en Nova kunnen gaan kijken naar de gevolgen van piraterij?
Helaas is er in dit kikkerland altijd zoveel belangstelling dat er weer een week of twee overheen moet voor dat we er eindelijk een keer vanaf zijn, zie het Koninginnedag drama.quote:Op maandag 21 september 2009 17:57 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Zo gaat het toch altijd bij een "ramp", zoals laatst met die Boeing?
Als je een dag later twee week later het nieuws kijkt weet je alles. Er is nu nog niet eens een cameraploeg.
quote:Op maandag 21 september 2009 17:57 schreef ouderejongere het volgende:
Heeft JP al zijn medeleven met de slachtoffers uitgesproken? Toen Jantje Smit gedumpt werd reageerde hij sneller!
iddquote:Op maandag 21 september 2009 17:58 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Helaas is er in dit kikkerland altijd zoveel belangstelling dat er weer een week of twee overheen moet voor dat we er eindelijk een keer vanaf zijn, zie het Koninginnedag drama.![]()
Ik weet niet wat erger was, de aanslag of de wekenlange discussies.
Zo zeg, je zou er maar even je kroketje staan te eten daar.quote:Op maandag 21 september 2009 18:00 schreef Stupidisco het volgende:
foto: http://www.brandongevalle(...)20gewonden./foto.jpg
bron: www.brandongevallen.nl
WTF, 2 auto's ook echtquote:Op maandag 21 september 2009 18:00 schreef Stupidisco het volgende:
[ afbeelding ]
ja daar word je inderdaad niet vrolijk van op deze manierquote:Op maandag 21 september 2009 18:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zo zeg, je zou er maar even je kroketje staan te eten daar.
Dat zou inderdaad best kunnen. Anders is die tweede auto niet te verklaren.quote:Op maandag 21 september 2009 17:47 schreef Mutant01 het volgende:
Het gaat hier vast om mensen die de bocht voor het tankstation verkeerd hebben ingeschat. (En de auto daarachter anticipeerde op de voorganger).
Hij ook niet..quote:Op maandag 21 september 2009 18:05 schreef Mestras het volgende:
[..]
ja daar word je inderdaad niet vrolijk van op deze manier
quote:Op maandag 21 september 2009 18:00 schreef Stupidisco het volgende:
[ afbeelding ]
hehequote:Op maandag 21 september 2009 18:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Zijn er nog meer kamikaze auto's vol met Jappen onderweg naar Texaco's, Shell's en BP's?
Een Saabquote:Op maandag 21 september 2009 18:00 schreef Stupidisco het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |