abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72967905
Ik ben van plan om tussen de 5 a 10 planten zelf in huis te nemen.

Ik wil dat met een officiele kweekkast gaan doen. Beschermd tegen wateroverlast, Geurfilters ingebouwd en een brandblusser die automatisch in werking gaat, mocht er brand optreden.

Ik zit met de volgende vragen:

1 Is het tegenwoordig niet zo, dat je uit je huurwoning wordt gezet, ondanks dat je een gedoogde hoeveelheid wiet in huis hebt?

2 Wat zijn de minder bekende opsporingsmethoden? Bijvoorbeeld: gebruikt de politie nu op grote schaal al warmte foto's.

3 Ik wil niet gaan knoeien met stroom aftappen, maar netjes de rekening betalen. Gaat er geen lampje branden bij de Nuon als er het hele jaar door 1000-1200 in gebruik is?

Ik wil graag weten wat gedoogd is of helemaal legaal.

Mensen nog tips\ervaring? Plus en minpunten.

Thanx
pi_72967931
http://huis-en-tuin.infon(...)ek-je-zelf-wiet.html

Oftewel, 5 is de max en dan zonder apparatuur. Legaal is helemaal niks, gedoogd is max 5 en zonder groeilamp.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  maandag 21 september 2009 @ 15:04:40 #3
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_72967932
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:03 schreef silenthill het volgende:
1 Is het tegenwoordig niet zo, dat je uit je huurwoning wordt gezet, ondanks dat je een gedoogde hoeveelheid wiet in huis hebt?
Thanx
Staat in je huurcontract. Ik weet dat ik het in ieder geval niet mag
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_72968067
Alles is toegestaan, mits je 20% van het eindresultaat aan mij af staat
pi_72968088
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:04 schreef Dragorius het volgende:
http://huis-en-tuin.infon(...)ek-je-zelf-wiet.html

Oftewel, 5 is de max en dan zonder apparatuur. Legaal is helemaal niks, gedoogd is max 5 en zonder groeilamp.
Wat maakt die lamp er boven nog uit dan?
pi_72968149
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:10 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Wat maakt die lamp er boven nog uit dan?
Geen idee? Ik meld alleen wat ik zie ...
Mr. Prolapse 2009
pi_72968216
Hmmmm, dat wordt dus een no go.

Ik wil juist zo'n kweekkast, omdat er dat geen lekkage, lucht en brand kan ontstaan.
pi_72968232
Vroeger was het max 5. Nou hooguit 3 omdat er veel thc in de planten zitten en met een lamp ben je duurder uit als je het gewoon in de shop haal gewoon wachten tot maart dan zaadjes planten.

[ Bericht 2% gewijzigd door absurd op 21-09-2009 15:22:01 ]
  maandag 21 september 2009 @ 15:24:36 #9
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_72968488
Ipv. een hoge druklamp kan je ook ledjes gebruiken, scheelt enorm in de stroomkosten en in de warmte die van de lamp afkomt.
  maandag 21 september 2009 @ 15:24:57 #10
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_72968500
Vroeger was het idd zoals absurd zei max 5.
Nu hebben ze het niet meer expliciet vermeld en het is volgens de wet sowieso verboden en daarmee een strafbaar feit. De politie kan ze na een melding gewoon bij je weghalen maar als het aantal idd op max 5 staat, zal je vanwege het gedoogbeleid niet voor een strafbaar feit aangeklaagd worden.
pi_72968743
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:03 schreef silenthill het volgende:
Ik ben van plan om tussen de 5 a 10 planten zelf in huis te nemen.

Ik wil dat met een officiele kweekkast gaan doen. Beschermd tegen wateroverlast, Geurfilters ingebouwd en een brandblusser die automatisch in werking gaat, mocht er brand optreden.

Ik zit met de volgende vragen:

2 Wat zijn de minder bekende opsporingsmethoden? Bijvoorbeeld: gebruikt de politie nu op grote schaal al warmte foto's.

3 Ik wil niet gaan knoeien met stroom aftappen, maar netjes de rekening betalen. Gaat er geen lampje branden bij de Nuon als er het hele jaar door 1000-1200 in gebruik is?

Ik wil graag weten wat gedoogd is of helemaal legaal.

Mensen nog tips\ervaring? Plus en minpunten.

Thanx
Flikker op, gedraag je en ga werk zoeken, kuthippie
sowieso is boven de 5 planten verbodennog verbodener, zeker met apparatuur. no go dus
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_72968795
Die tip van die ledjes, daar stond ik zelf niet bij stil.
pi_72968839
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:32 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

gedraag je en ga werk zoeken, hippie
En dit ja

Zit er een voordeel aan "eigen plantjes" t.o.v. wat je in een coffeeshop zou halen? ( ik ben zo'n braaf jongetje en zulks )
Mr. Prolapse 2009
  maandag 21 september 2009 @ 15:38:11 #14
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_72968872
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:32 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Flikker op, gedraag je en ga werk zoeken, kuthippie
Obama toendertijd ook gedaan. Kortzichtig hoor om te denken dat wietrokers niet werken
pi_72968887
1000-1200 wat precies? En per wanneer?

Je mag in het geheel geen wietplanten verbouwen. Wanneer je er minder dan 5 hebt, wordt het echter gedoogd cq niet vervolgd. Bij een bezoekje van Ome Agent ben je je planten dan wel kwijt.

Verder tvp, wil mettertijd ook wat planten telen (maar dan gewoon buiten ).
pi_72968904
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:36 schreef Dragorius het volgende:

[..]

En dit ja

Zit er een voordeel aan "eigen plantjes" t.o.v. wat je in een coffeeshop zou halen? ( ik ben zo'n braaf jongetje en zulks )
Je weet wat voor spul het is en waar het vandaan komt. En het kost een stuk minder.
  maandag 21 september 2009 @ 15:50:18 #17
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_72969229
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:34 schreef silenthill het volgende:
Die tip van die ledjes, daar stond ik zelf niet bij stil.
Een kennis van me heeft het ook, hij heeft het zelf gebouwd met ledjes in diverse kleuren rood, groen en blauw maar ook infrarood en ultraviolet.
Je kan ze geloof ik ook kant en klaar kopen bij de growshop.
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:36 schreef Dragorius het volgende:

[..]

En dit ja

Voordeel is dat je verse wiet hebt en dat je ook weet hoe het gedroogd is.
Veel kwekers dompelen de wiet namelijk nog even in een zout waterbad en laten het vervolgens nog even drogen, de kristallen die je dan op de wiet ziet is dan geen THC maar zout.
pi_72969243
Ik werk al meer dan fulltime en wil dan in mijn vrije tijd wat kunnen relaxen.

Oeps, bedoel meer of er geen lichtje bij het Nuon gaat branden, als je 1200 Watt per jaar continue verbruikt.
pi_72969288
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:50 schreef silenthill het volgende:
Ik werk al meer dan fulltime en wil dan in mijn vrije tijd wat kunnen relaxen.

Oeps, bedoel meer of er geen lichtje bij het Nuon gaat branden, als je 1200 Watt per jaar continue verbruikt.
Mogelijk, het is toch ruim 10 MWh in een jaar. Aan de andere kant weet ik niet waar ze de grens leggen..
pi_72969299
Led staat nog erg in zijn kinderschoenen. Ik zou het niet doen.
Zeker nu niet.
De warmte kan je goed gebruiken deze winter, of je moet een 2000 watt kachel aansluiten. Of je CV de hele dag opengooien, al wordt het dan nog lastig om het warm genoeg te houden. Vooral de wortels zijn kwetsbaar bij lage temperaturen.
Je kan ook in combinaties werken. Zo heb je 2 kasten en gebruik je de warmte van de ene, als de andere uit staat.

1 lamp gaat nooit lukken. Kost te veel, (ook qua arbeid) of je moet het als vrijwilligerswerk zien.
Neem 2 lampen en begin sowieso met 32 planten. Er zijn altijd wel een paar achterblijvers.

Je bent trouwens sowieso altijd strafbaar, want kweken zonder lampen is alleen toegestaan, zoals al eerder vermeldt.

Anti-detectiefolie is in heet veel gevallen onzin, omdat je lucht uitblaast en daar nooit een groot genoege buffer voor kan vinden (temperaturen van 32 tot 34 graden zijn heel normaal, als je na een tijde het 1 en ander leert). Het is in veel gevallen ook te lastig om er voor te zorgen dat het folie niet de warmte opneemt. Je moet het namelijk indirect bevestigen.
pi_72969328
zet er gewoon een paar in je tuin buiten. (in de zomer, dus ben je nu al te laat)
Haal je ook zat vanaf.
Do what you love, love what you do!
pi_72970887
Ik heb geen tuin:-(
pi_72976384
Leuk topic.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties