Staat in je huurcontract. Ik weet dat ik het in ieder geval niet magquote:Op maandag 21 september 2009 15:03 schreef silenthill het volgende:
1 Is het tegenwoordig niet zo, dat je uit je huurwoning wordt gezet, ondanks dat je een gedoogde hoeveelheid wiet in huis hebt?
Thanx
Wat maakt die lamp er boven nog uit dan?quote:Op maandag 21 september 2009 15:04 schreef Dragorius het volgende:
http://huis-en-tuin.infon(...)ek-je-zelf-wiet.html
Oftewel, 5 is de max en dan zonder apparatuur. Legaal is helemaal niks, gedoogd is max 5 en zonder groeilamp.
Geen idee?quote:Op maandag 21 september 2009 15:10 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Wat maakt die lamp er boven nog uit dan?
Flikker op, gedraag je en ga werk zoeken, kuthippiequote:Op maandag 21 september 2009 15:03 schreef silenthill het volgende:
Ik ben van plan om tussen de 5 a 10 planten zelf in huis te nemen.
Ik wil dat met een officiele kweekkast gaan doen. Beschermd tegen wateroverlast, Geurfilters ingebouwd en een brandblusser die automatisch in werking gaat, mocht er brand optreden.
Ik zit met de volgende vragen:
1 Is het tegenwoordig niet zo, dat je uit je huurwoning wordt gezet, ondanks dat je een gedoogde hoeveelheid wiet in huis hebt?
2 Wat zijn de minder bekende opsporingsmethoden? Bijvoorbeeld: gebruikt de politie nu op grote schaal al warmte foto's.
3 Ik wil niet gaan knoeien met stroom aftappen, maar netjes de rekening betalen. Gaat er geen lampje branden bij de Nuon als er het hele jaar door 1000-1200 in gebruik is?
Ik wil graag weten wat gedoogd is of helemaal legaal.
Mensen nog tips\ervaring? Plus en minpunten.
Thanx
En dit jaquote:Op maandag 21 september 2009 15:32 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
gedraag je en ga werk zoeken, hippie![]()
Obama toendertijd ook gedaan. Kortzichtig hoor om te denken dat wietrokers niet werkenquote:Op maandag 21 september 2009 15:32 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Flikker op, gedraag je en ga werk zoeken, kuthippie![]()
Je weet wat voor spul het is en waar het vandaan komt. En het kost een stuk minder.quote:Op maandag 21 september 2009 15:36 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En dit ja
Zit er een voordeel aan "eigen plantjes" t.o.v. wat je in een coffeeshop zou halen? ( ik ben zo'n braaf jongetje en zulks)
Een kennis van me heeft het ook, hij heeft het zelf gebouwd met ledjes in diverse kleuren rood, groen en blauw maar ook infrarood en ultraviolet.quote:Op maandag 21 september 2009 15:34 schreef silenthill het volgende:
Die tip van die ledjes, daar stond ik zelf niet bij stil.
Voordeel is dat je verse wiet hebt en dat je ook weet hoe het gedroogd is.quote:Op maandag 21 september 2009 15:36 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En dit ja
Zit er een voordeel aan "eigen plantjes" t.o.v. wat je in een coffeeshop zou halen? ( ik ben zo'n braaf jongetje en zulks)
Mogelijk, het is toch ruim 10 MWh in een jaar. Aan de andere kant weet ik niet waar ze de grens leggen..quote:Op maandag 21 september 2009 15:50 schreef silenthill het volgende:
Ik werk al meer dan fulltime en wil dan in mijn vrije tijd wat kunnen relaxen.![]()
Oeps, bedoel meer of er geen lichtje bij het Nuon gaat branden, als je 1200 Watt per jaar continue verbruikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |