Wat voor krachtterm is dit nou weer?quote:Op maandag 21 september 2009 14:40 schreef Sapstengel het volgende:
hem sappen
World of warcraftquote:Op maandag 21 september 2009 14:47 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Wat voor krachtterm is dit nou weer?
Dat is TS z'n icon, http://www.wowhead.com/?spell=51724 .quote:Op maandag 21 september 2009 14:47 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Wat voor krachtterm is dit nou weer?
Je begrijpt wel dat je aanzien op FOK nu wel sterk gedaald is nu je openlijk beweert deze spells te kennen?quote:Op maandag 21 september 2009 14:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is TS z'n icon, http://www.wowhead.com/?spell=51724 .
Haha kan ik mijn aanzien nog redden door te zeggen dat het PUUR een gok was?quote:Op maandag 21 september 2009 14:57 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Je begrijpt wel dat je aanzien op FOK nu wel sterk gedaald is nu je openlijk beweert deze spells te kennen?
En dan in andere topics claimen dat je wel een leven hebt, uitgaat en vrienden hebt...quote:Op maandag 21 september 2009 15:03 schreef Sapstengel het volgende:
Voor mij is er geen redding meer mogelijk. Het WoW topic staat ook al jaren in m'n MyAT.
Shit ik val door de mandquote:Op maandag 21 september 2009 15:30 schreef Airlocker het volgende:
[..]
En dan in andere topics claimen dat je wel een leven hebt, uitgaat en vrienden hebt...
indd. Ik zei toen van dat ik die zoveel % best kan missen/betalen. En toen kreeg ik de vraag wat voor werk ik deed en hoeveel ik per maand verdiende.quote:Op maandag 21 september 2009 14:17 schreef Wiebelkont het volgende:
"Mijn naam is Huppeldeflup van E-On.."
< ts onderbreekt: 'geen interesse' >
"maar meneer, u betaalt nu 15% teveel aan Essent!"
< 'heb ik er graag voor over, zij komen me tenminste niet aan de deur lastig vallen' >
Kom nou
Aan de deur komen?quote:
Precies.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:31 schreef IHVK het volgende:
Mensen hangen meestal de held uit in dit soort topics terwijl het werkelijk zo ging.
![]()
![]()
hihihi
Bedankt hoor, en een fijne middag!!! Doei!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |