Mijn wat?quote:
Je zult toch moeten uitleggen wát je dan precies doet en waar het fout gaat, maar vooral belangrijkquote:Op maandag 21 september 2009 14:05 schreef derya1984 het volgende:
.....Ik kom er niet uit doe zeker iets fout???.....
Ok, hier komtie:"quote:Op maandag 21 september 2009 14:05 schreef derya1984 het volgende:
hallo
Even een vraagje kom er zelf niet uit?
Werknemer heeft in 6 maanden totaal 457 uur gewerkt.
Wat zijn de vakantieuren?
Wat zijn de vakantiedagen?
Loon 8.07per uur
Werkt gemiddeld 16 uur
Volledige tijd (38 uur) bedrijf
Werkt 5 dagen
Ik kom er niet uit doe zeker iets fout???
Wie helpt mijn
Groetjes
quote:
Zoals gezegd, ga naar P&O die kunnen het je precies vertellen. Voor hetzelfde geld heb je niet eens recht op vakantieuren...quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:55 schreef derya1984 het volgende:
spijkerbroek
nee ben niet bezig met mijn huiswerk
heb 457 uur gewerkt en wil mijn vakantieuren laten uitbetalen weet alleen niet hoeveel uur ik recht heb op wat.
Ja, 37 x je uurloon. Let wel, dit is dan bruto, dus daar gaat de belasting e.d. nog vanaf.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:47 schreef derya1984 het volgende:
vhiper
als ik die 37 uur wil laten uitbetalen
moet ik dan 37* uurloon doen? En bedankt voor de berekening
Ligt heel erg aan je CAO of je ze mag laten uitbetalen. En als je tijdens je gewerkte uren recht hebt op een toeslag (bijvoorbeeld als je 's nachts of in het weekend werkt), dan heb je misschien ook recht op toeslag over je vakantie-uren als je ze laat uitbetalen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:47 schreef derya1984 het volgende:
vhiper
als ik die 37 uur wil laten uitbetalen
moet ik dan 37* uurloon doen? En bedankt voor de berekening
Ik was serieus...quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:59 schreef derya1984 het volgende:
Dankje wel allemaal.
Het was gewoon een vraagje, maar dat het door anderen niet serieus wordt genomen dat maakt niet uit.
Gelukkig zijn er wel mensen die hier serieus zijn.
Ik bedank alle serieuze mensen
groetjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |