Waar is Trannelius?quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:57 schreef Adelante het volgende:
Dood, opgelost.
Lees je inquote:Op maandag 21 september 2009 14:06 schreef Adelante het volgende:
Waarom heeft TS die Heitinga avatar niet meer, nu is de bagger minder snel herkenbaar
Ik heb het al meerdere keren gezegd, maar ik geef je even een samenvatting:quote:Op maandag 21 september 2009 14:06 schreef Adelante het volgende:
Waarom heeft TS die Heitinga avatar niet meer, nu is de bagger minder snel herkenbaar
Overigens was dat topic volgens mij mijn eerste naamtopicquote:Op maandag 21 september 2009 14:09 schreef Adelante het volgende:
Jaja, even wachten op de samenvatting nog, daarna krijgt iedereen een doos!
Dan riskeer ik een slotje op dat topic, en dat moeten we natuurlijk niet hebben.quote:Op maandag 21 september 2009 14:12 schreef Banzaiaap het volgende:
Alweer een nieuw topic? Was hier niet een centraal topic voor?
Wut?quote:Op maandag 21 september 2009 14:07 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik heb het al meerdere keren gezegd, maar ik geef je even een samenvatting:
ik ging dus Benji kijken met mijn freundin (ze blijkt duits bloed te hebben) en toen was ik er ongevoelig voor en zij wist niet zo goed of ze wel verder wilde met iemand die niet overweg kan met gevoelens en nu moet ik dit dus als avatar hebben om die te tonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |