jij reageert echt nooit normaal.quote:Op maandag 21 september 2009 13:47 schreef Beauregard het volgende:
Even een prognose: TS is anaal vernederd door een Belg en ventileert zijn verdriet op deze manier.
Beetje lafjes, dat wel.
Jij weet 'n betere manier om op een OP als deze te reageren?quote:Op maandag 21 september 2009 13:48 schreef Headed het volgende:
[..]
jij reageert echt nooit normaal.
quote:Op maandag 21 september 2009 13:47 schreef Beauregard het volgende:
Even een prognose: TS is anaal vernederd door een Belg en ventileert zijn verdriet op deze manier.
Beetje lafjes, dat wel.
Nee, dat hoor je mij niet zeggen. Als het vernederen van mensen je ligt moet je vooral zo doorgaan. Beetje trieste bedoeling als je het aan mij vraagt.quote:Op maandag 21 september 2009 13:48 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Jij weet 'n betere manier om op een OP als deze te reageren?
Ach laat die jongen toch met zijn fantasieën, hij weet niet beterquote:Op maandag 21 september 2009 13:48 schreef Headed het volgende:
[..]
jij reageert echt nooit normaal.
Da's inderdaad een onwijs goede reden om de klacht gegrond te achten.quote:Op maandag 21 september 2009 13:50 schreef Eisoep het volgende:
terechte klacht!
ik was daar eens richting Disney Land![]()
en toen moest ik onderweg ff piessen ( dus ff naar een tankstation)
nou alles vet luxe ( voor een tankstation)
wil ik mijn handen wassen komt er GEEl water uit de kraan ik dacht wtf is deze!!!!![]()
dus ik niet mijn handjes kunnen wassen
OK.quote:Op maandag 21 september 2009 13:52 schreef Eisoep het volgende:
Ik houd ervan om Appels met Peren te vergelijken srry
Je zei anaal vernederd!quote:Op maandag 21 september 2009 13:47 schreef Beauregard het volgende:
Beetje lafjes, dat wel.
Je zag je kans schoon om ontzettend origineel uit de hoek te komen en dit filmpje te posten.quote:
Landverrader. Het is patat.quote:Op maandag 21 september 2009 13:50 schreef l3laster het volgende:
er bestaat niet zo iets als patat.... FRIET
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |