abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 september 2009 @ 11:27:56 #1
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_72961615
Ik heb er weer één aan m'n fiets hangen.

Heb een kast op MP gezet, die verhuist niet mee. Ene 'Tamara' meldt zich. Na wat over en weer gemail komen we eruit qua prijs. Ik mail met de vraag of ze hem wel snel kan komen halen omdat ik begin volgende week verhuis. Komt er een mail terug:

"Uiteraard wil ik je helpen om van de kast af te komen maar als ik hem nog deze week moet komen halen moet ik er ook vrij voor nemen.
Daarbij moet ik vergezeld worden door mijn vriend die ook vrij moet vragen dan......
Dus dat komt er op neer dat ik kosten moet gaan maken om u te helpen met verhuizen.

Daarom wil ik het volgende voorstellen, als u er ¤ 50 van afdoet is hij deze week weg."

Er van af helpen? Vrij moeten nemen'? Kosten maken'? 50 euro er vanaf?

Ik word hier echt niet goed van. Ik ben in staat om haar te mailen en te zeggen: zoek het ff lekker zelf uit.
  maandag 21 september 2009 @ 11:28:53 #2
202014 JJH
Knetter. O+
pi_72961635
Doe dat dan!
  maandag 21 september 2009 @ 11:29:27 #3
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_72961649
nou idd gewoon doen
  maandag 21 september 2009 @ 11:30:23 #4
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_72961677
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_72961721
Ej pik, jij wil van die kast af, en snel.
Anders dou je kast toch lekker in je hol? Wtf man.
pi_72961740
Marktplaats, de plek waar mensen meer dan 10 keer onder de marktprijs bieden en het dan gek vinden dat het bod verwijderd wordt.
  maandag 21 september 2009 @ 11:33:07 #7
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_72961752
Fuck die slet. Zij wilt hem , zij haalt hem.
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  maandag 21 september 2009 @ 11:35:09 #8
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_72961798
Heb het zojuist per email afgezegd. "Tamara, dit gaat niet door. Ik vind je nu al vreemd. Zoek het lekker uit."

Maar het ging er mij om, hoe verzint iemand dit nou? Hoe zouden jullie reageren, ben ik ook benieuwd naar.
  maandag 21 september 2009 @ 11:35:10 #9
202014 JJH
Knetter. O+
pi_72961800
quote:
  maandag 21 september 2009 @ 11:35:14 #10
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_72961801
Zulke mensen vind ik niet zo heel erg, ik vind die Nigerianen erger.

Altijd is het voor hun zoontje die studeert in Nigeria, het geld moet dan naar Engeland en zij of hijzelf zit dan ergens in Belgie.

Elke keer als ik wat aanbied op marktplaats, dan krijg ik wel 5 van zulke biedingen, met hetzelfde zielige kut verhaal.
pi_72961814
Is toch niet jouw probleem dat zij vrij moet nemen.

Ik zou als ik jouw was een mail terugsturen dat de kast 25 euro duurder is geworden aleen voor haar dan.
"Fuck the phones! Unless Carmen Electra calls for an
emergency titty-fuck, dont pick up!"
"He's so full of shit that his eyes are brown"
  maandag 21 september 2009 @ 11:36:58 #12
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_72961858
quote:
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_72961879
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:27 schreef Boca_Raton het volgende:
"Dus dat komt er op neer dat ik kosten moet gaan maken om u te helpen met verhuizen."
"Het komt erop neer dat je kosten moet gaan maken om die kast thuis te krijgen. Graag of niet."
Scared of my own shadow it's a battle living paranoid..
pi_72961906
Dan haalt ze hem 's avonds een keer op?

Mensen die zogenaamd nooit tijd hebben en druk zijn, en elke avond elke sitcom vanaf 19.00 kijken, gevolgd door een slechte SBS6 show of de 25 kutste jaren van de afgelopen 25 jaar gevolgd door Hart van Nederland en Shownieuws.
pi_72961929
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:35 schreef Kevincy het volgende:
Is toch niet jouw probleem dat zij vrij moet nemen.

Ik zou als ik jouw was een mail terugsturen dat de kast 25 euro duurder is geworden aleen voor haar dan.
pi_72962007
Laat die kast dan lekker staan of verwerk m tot brandhout
Verkeerd verbonden
pi_72962029
Dan haalt ze 'm maar 's avonds of in het weekend op, toch?
pi_72962112
quote:
volgens mij heeft die kerel zelf een bord voor de kop, een bod van 150 dollar lager vind ik niet eens zo gek.
  maandag 21 september 2009 @ 11:44:18 #19
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_72962127
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:37 schreef 3rdStrike het volgende:

[..]

"Het komt erop neer dat je kosten moet gaan maken om die kast thuis te krijgen. Graag of niet."
Dat is nog de meest beleefde versie

Heeft iemand nog wat sterkere benamingen in de aanbieding?
pi_72962146
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Heb het zojuist per email afgezegd. "Tamara, dit gaat niet door. Ik vind je nu al vreemd. Zoek het lekker uit."

Maar het ging er mij om, hoe verzint iemand dit nou? Hoe zouden jullie reageren, ben ik ook benieuwd naar.
Ik vind dat tamara heel redelijke eisen stelt.
Had er gelijk bijgezegd dattie deze week weg moet, dan had ze andere prijs met je afgesproken.
Ik vind dat jij je bijzonder raar en wereldvreemd opstelt.
Jij wil van de kast af, marktplaats is een buyersmarket.
  maandag 21 september 2009 @ 11:46:18 #21
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_72962196
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:44 schreef zovty het volgende:

[..]

Had er gelijk bijgezegd dattie deze week weg moet, dan had ze andere prijs met je afgesproken.
Ja en jij bent gestoord.

Betalen om te verkopen
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_72962199
Origineel
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_72962209
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:43 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

volgens mij heeft die kerel zelf een bord voor de kop, een bod van 150 dollar lager vind ik niet eens zo gek.
is idd een debiel die denkt dat ie heel gevat en grappig is, terwijl ie geen flauw benul heeft dat z'n kut-tv inmiddels voor 200 dollar minder nieuw te koop is. dikke fail. internet wordt met de dag zieliger.
pi_72962212
quote:

[..]

Marktplaats
Verkeerd verbonden
  maandag 21 september 2009 @ 11:48:12 #25
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_72962249
Dus dat komt er op neer dat ik kosten moet gaan maken om u te helpen met verhuizen.

Dit vind ik gewoon de debieligheid ten top. Hoe verzin je het??
  maandag 21 september 2009 @ 11:48:40 #26
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_72962267
Mja zelfde hier, gitaar van bijna 2000e online staan, komt er iemand met de leuke mededeling dat hij een bod van 175e wil doen
wat denk je zelf
pi_72962294
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:43 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Is inderdaad niet zo gek als hij vantevoren zijn vraagprijs al met 200 had verhoogd.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_72962302
quote:

[..]

Onzin, gewoon een bekende truc om minder te betalen. Als jij iets koopt op Marktplaats, en je gaat er ook mee verder en spreekt een definitieve prijs af met de verkoper, vind ik het niet meer dan normaal dan dat je hem binnen enkele dagen ophaalt. Je zoekt in veel gevallen geen spullen aan de andere kant van Nederland.

"Ok verkocht, ik kom hem over 3 weken wel ophalen." TS is geen opslagplaats. (waarschijnlijk)
  maandag 21 september 2009 @ 11:53:30 #29
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72962399
Wie doet dat nou niet op Marktplaats?
Dat je het er als verkoper niet mee eens bent, prima.

Veel mensen die hun zooi daar online gooien moeten er snel vanaf, dan ga je niet al te hoog bieden en probeer je de prijs naar beneden te krijgen en zo niet, voor jou ook weer 10 andere die iets vergelijkbaars verkopen en altijd wel eentje die het goed vind.
  maandag 21 september 2009 @ 11:58:55 #30
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_72962551
Zoals iemand al zei: ik moet betalen om mijn kast te verkopen.

Ik ga maar op mijn ervaring af: rare mailtjes = rare mensen. Altijd hetzelfde.
pi_72962600
die 'tamara' ( ) had overigens gewoon 50 van de prijs af moeten proberen te halen tijdens jullie onderhandelingen. zo'n zielig mailtje achteraf is te triest voor woorden.
pi_72962610
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Zoals iemand al zei: ik moet betalen om mijn kast te verkopen.

Ik ga maar op mijn ervaring af: rare mailtjes = rare mensen. Altijd hetzelfde.
Ga dan naar ebay.
pi_72962691
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:49 schreef Aestivate het volgende:

[..]

Onzin, gewoon een bekende truc om minder te betalen. Als jij iets koopt op Marktplaats, en je gaat er ook mee verder en spreekt een definitieve prijs af met de verkoper, vind ik het niet meer dan normaal dan dat je hem binnen enkele dagen ophaalt.
Dat wil tamara toch ook? Alleen TS wil het sneller. En dat wil ze ook regelen, maar dan wel wat van de prijs af. Heel redelijk allemaal. Behalve TS niet natuurlijk want dat is een fokker.
pi_72962760
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:04 schreef zovty het volgende:

[..]

Dat wil tamara toch ook? Alleen TS wil het sneller. En dat wil ze ook regelen, maar dan wel wat van de prijs af. Heel redelijk allemaal. Behalve TS niet natuurlijk want dat is een fokker.
TS verhuist begin volgende week. Tamara heeft inclusief vandaag nog 7 dagen om het op op te halen. Zo'n mailtje achteraf is gewoon een poging om minder te betalen of zoeken naar een reden om de koop niet meer door te laten gaan omdat ze er toch spijt van heeft/geen geld heeft/vriend vind het niet goed, etc.
  maandag 21 september 2009 @ 12:07:50 #35
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_72962769
Nee, geen eBay. MP voldoet doorgaans goed.

Ik heb er echt last van dat ik altijd zo beleefd blijf. Ik wou dat ik het lef had (al is het maar voor één keer) om eens flink uit te halen. Al is het maar omdat ik in de verhuisstress zit.

Ik doe een poging.

"Hállooooo, zitten er wat knikkers klem of zo???" -----> naar dat Tamara-geval

Ja... en dan weet ik 't niet meer

Wie helpt er even verder??
pi_72962791
mwoah, ik vind Tamara niet zo raar.

Tenslotte heb jij blijkbaar niet in eerste instantie aangegeven dat die kast binnen een week opgehaald moest worden, en nu kom je plots met een extra voorwaarde bij de verkoop NADAT de prijs overeengekomen is.
Nu creëer JIJ een probleem, Tamara heeft dus al het recht om de afgesproken prijs nogmaals ter discussie te stellen als jij later met extra verkoopvoorwaarden aan komt zetten.

Je moet dus niet miepen. Overigens heb je natuurlijk dan wel het recht om de deal dan alsnog af te blazen.
pi_72962794
Tjezus kneus, als dat het beste is wat je kunt verzinnen verdien je het gewoon om tot het einde der tijden met die kast te blijven zitten. Maar dat is mijn mening.
  maandag 21 september 2009 @ 12:11:24 #38
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_72962856
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:08 schreef bluebit het volgende:
mwoah, ik vind Tamara niet zo raar.

Tenslotte heb jij blijkbaar niet in eerste instantie aangegeven dat die kast binnen een week opgehaald moest worden, en nu kom je plots met een extra voorwaarde bij de verkoop NADAT de prijs overeengekomen is.
Nu creëer JIJ een probleem, Tamara heeft dus al het recht om de afgesproken prijs nogmaals ter discussie te stellen als jij later met extra verkoopvoorwaarden aan komt zetten.

Je moet dus niet miepen. Overigens heb je natuurlijk dan wel het recht om de deal dan alsnog af te blazen.
Maar zo lag het in eerste instantie helemaal niet. De kast kan in principe wel langer blijven staan, maar ik dacht: het is fijn als ie weg is als ik verhuisd ben. Ik had best nog speelruimte. Veel zelfs.

Als ze had gezegd van: jee, dat wordt moeilijk, dan had ik aangegeven, ok, wordt het later, dat kan wel.

Waarschijnlijk heb ik dat wat onhandig gemaild maar ik verwachtte gewoon geen reactie met zoveel rare argumenten.
pi_72962893
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Nee, geen eBay. MP voldoet doorgaans goed.

Ik heb er echt last van dat ik altijd zo beleefd blijf. Ik wou dat ik het lef had (al is het maar voor één keer) om eens flink uit te halen. Al is het maar omdat ik in de verhuisstress zit.

Ik doe een poging.

"Hállooooo, zitten er wat knikkers klem of zo???" -----> naar dat Tamara-geval

Ja... en dan weet ik 't niet meer

Wie helpt er even verder??
Ik zou gewoon zeggen dat er al een prijs is overeengekomen en dat je niet gediend bent van verdere afdingpogingen. Gaat ze door, bezoek dan een willekeurig ander KLB-topic en kopieer de eerste scheldkanonnade die je tegenkomt en stuur dat. Als ze niet prompt reageert gewoon een andere koper zoeken. Tis tenslotte toch maar marktplaats.
  maandag 21 september 2009 @ 12:13:38 #40
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_72962924
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:12 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Gaat ze door, bezoek dan een willekeurig ander KLB-topic en kopieer de eerste scheldkanonnade die je tegenkomt en stuur dat.
pi_72962975
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:12 schreef trancethrust het volgende:
Tis tenslotte toch maar marktplaats.
Inderdaad, zoveel tijd en woorden is één koper op Marktplaats niet waard. Er is altijd wel een gek die meer biedt en minder moeilijk doet.
pi_72963083
Een wijf dat tamara heet en binnen 3 mailtjes het over haar vriend heeft.... dan weet je al genoeg met wat voorn tokkie volk je te maken hebt....

andere koper zoeken dus!
I'm not the man you think I am!
pi_72963177
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:35 schreef Boca_Raton het volgende:

Ik geef je groot gelijk, wordt er niet goed van.

Zelf deed ik een paar maanden geleden een bankstel, love seat en hocker weg. Alles bij elkaar nog geen 2 jaar oud heeft me toendertijd 1200 euro gekost, mijn vraagprijs 200,-.

Is er een nederlands vrouwtje geïnteresseerd en komt kijken, dus dag afgesproken en komt ze langs. Heeft ze een marokkaanse vent. Dus die begin alles door te snuffelen en bekijken en commentaar te geven over het zitten, stof etc.

Die vrouw was er helemaal weg van dus die zei ik neem het. Dus ik denk nou deal, komt ineens die vent aan.

"Luister vrouw, even mannen onder elkaar jij begrijp. Ik ga met hem spreken over de prijs"

Ik zo: WTF

Hij: "Vriend, jij vragen 200 oero voor complete set, jij begrijp iek helemaal met boes van mij baas aut Den Hag hiernaartoe, dat kosjt mij tijd en mij bensjinegeld, jij begrijp?"

Ik:

Hij: "Iek jou bod doen om alles mej te neem, jij vrage 200 oero, ik jou bied 150! Dan ik neem allesj mee en jij blij jij van allesj af"

Ik: "Beste meneer, volgens mij heb ik vanaf het begin af aan contact met je vrouw/vriendin en tot nu toe is deze geïnteresseerd en wil het maar al te graag hebben.
Als ik had willen onderhandelen had ik dat wel op MP gezet maar voor deze prijs krijg jij nergens deze set. Weet je wel wat zo een love seat alleen al kost

Dus of jullie gaan akkoord met de prijs of anders gaan jullie maar. "

Zij: "Kom op Ali, ik wil het gewoon hebben, die bank waar ik nu op zit is helemaal bagger, voor zo een prijs heb je nergens zo een set die aan mijn wensen voldoet en binnen het interieur past. We nemen hem"

Ik naar Ali:
MOKUM XXX RATED
pi_72963211
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:46 schreef Electro-Worm het volgende:

[..]

Ja en jij bent gestoord.

Betalen om te verkopen
Of jij, sarcasme niet snappen ²
pi_72963240
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:22 schreef dronkeykong het volgende:
Ik naar Ali:
Je huis later die dag niet leeggeroofd door Ali en zijn 40 rovers?
  maandag 21 september 2009 @ 12:29:08 #46
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_72963352
quote:

[..]

[.....]
Dat was de korte carriére van Ali!
pi_72963388
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:24 schreef Aestivate het volgende:

[..]

Je huis later die dag niet leeggeroofd door Ali en zijn 40 rovers?

Echt daar ben ik wel altijd bang voor ja, vandaar dat ik meestal gewoon met nederlanders zaken doe, dacht ook wel dat dat snor zou zitten ware het niet dat ze met Ali aan komt zetten

Hij zat wel te kijken naar mijn 42" LCD en vroeg om contact met hem op te nemen als ik de tv zou wegdoen.
MOKUM XXX RATED
pi_72963439
quote:

[..]

Zelf deed ik een paar maanden geleden een bankstel, love seat en hocker weg. Alles bij elkaar nog geen 2 jaar oud heeft me toendertijd 1200 euro gekost, mijn vraagprijs 200,-.

Is er een nederlands vrouwtje geïnteresseerd en komt kijken, dus dag afgesproken en komt ze langs. Heeft ze een marokkaanse vent. Dus die begin alles door te snuffelen en bekijken en commentaar te geven over het zitten, stof etc.

Die vrouw was er helemaal weg van dus die zei ik neem het. Dus ik denk nou deal, komt ineens die vent aan.

"Luister vrouw, even mannen onder elkaar jij begrijp. Ik ga met hem spreken over de prijs"

Hij: "Vriend, jij vragen 200 oero voor complete set, jij begrijp iek helemaal met boes van mij baas aut Den Hag hiernaartoe, dat kosjt mij tijd en mij bensjinegeld, jij begrijp?"

Ik:

Hij: "Iek jou bod doen om alles mej te neem, jij vrage 200 oero, ik jou bied 150! Dan ik neem allesj mee en jij blij jij van allesj af"

Ik: "Beste meneer, volgens mij heb ik vanaf het begin af aan contact met je vrouw/vriendin en tot nu toe is deze geïnteresseerd en wil het maar al te graag hebben.
Als ik had willen onderhandelen had ik dat wel op MP gezet maar voor deze prijs krijg jij nergens deze set. Weet je wel wat zo een love seat alleen al kost

Zij: "Kom op Ali, ik wil het gewoon hebben, die bank waar ik nu op zit is helemaal bagger, voor zo een prijs heb je nergens zo een set die aan mijn wensen voldoet en binnen het interieur past. We nemen hem"

Ik naar Ali:
Jeutjepietje. Wat een verhaal! .
Duurde zeker wel lang voor je van de schrik bekomen was?

.
pi_72963452
Tja, marktplaats. Ik heb vaak genoeg mijn troep verkocht aan nette mensen, maar je hebt er af en toe tuig tussen zitten. Van die types die je niet eens in je huis wil hebben voor 5 minuten.

Vooral als je speelgoed verkoopt komen er de meest vage figuren op af. Overigens krijg je juist van dat tuig vaak belachelijk hoge biedingen. Dat je het voor dat soort bedragen bijna gewoon nieuw in de winkel kan kopen.
pi_72963502
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:32 schreef zovty het volgende:

[..]

Jeutjepietje. Wat een verhaal! .
Duurde zeker wel lang voor je van de schrik bekomen was?

.
Moest het ff van me afschrijven

Heb nog lang uit het raam moeten kijken of Ali er niet stond met zijn boesje, je weet maar nooit he.
MOKUM XXX RATED
  maandag 21 september 2009 @ 12:34:17 #51
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_72963506
Ik zou de kast in 1 keer van 5 hoog naar beneden gooien, er een foto van maken met de groetjes erop en naar Tamara sturen! Kom hem maar halen, hij ligt voor je klaar.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_72963536
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:34 schreef Equites het volgende:
Ik zou de kast in 1 keer van 5 hoog naar beneden gooien, er een foto van maken met de groetjes erop en naar Tamara sturen! Kom hem maar halen, hij ligt voor je klaar.
MOKUM XXX RATED
  maandag 21 september 2009 @ 12:35:20 #53
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_72963538
quote:
Oh heerlijk dit!
pi_72963568
quote:

[..]

Ik:

Ik naar Ali:
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  maandag 21 september 2009 @ 12:40:31 #55
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_72963660
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:30 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Hij zat wel te kijken naar mijn 42" LCD en vroeg om contact met hem op te nemen als ik de tv zou wegdoen.
"Normally, die TV izz 500 oeroos, but for joe my frent, 600 oeroos"

Je had 't kunnen proberen
  maandag 21 september 2009 @ 12:40:32 #56
184337 PartyAmber
versluys in your face
pi_72963662
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:48 schreef Boca_Raton het volgende:

Dit vind ik gewoon de debieligheid ten top. Hoe verzin je het??
Klopt toch ?
Je bereikt een deal met haar, om daarna opeens extra eisen te gaan stellen.
Prima, maar dan kan zij toch ook extra eisen stellen ?

Als de deal daar dan op afketst, so be it.

Dit is wel heel kinderachtig gedoe, zij had net zo goed na jouw mailtje kinderachtig kunnen replyen met "Deze week nog ophalen ? Jij bent gek in je hoofd, dikke doei, je stikt maar in je kast!".
Had net zo dom geweest.
O ja, niet dan toch zeker
  maandag 21 september 2009 @ 12:44:34 #57
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_72963755
quote:
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_72963765
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:40 schreef PartyAmber het volgende:

[..]

Klopt toch ?
Je bereikt een deal met haar, om daarna opeens extra eisen te gaan stellen.
Prima, maar dan kan zij toch ook extra eisen stellen ?

Als de deal daar dan op afketst, so be it.

Dit is wel heel kinderachtig gedoe, zij had net zo goed na jouw mailtje kinderachtig kunnen replyen met "Deze week nog ophalen ? Jij bent gek in je hoofd, dikke doei, je stikt maar in je kast!".
Had net zo dom geweest.
Wat een onzin. Een week is tijd zat. Lijkt mij ook heel normaal dat je iets wat je koopt binnen een week komt halen.
pi_72964006
Maar als je wat koop wil je het toch ook meteen hebben? Althans ik zou proberen het zo snel mogelijk af te halen.

Had een Cambridge Soundworks setje via MP gekocht bij iemand uit Goirle. Deze man zat eerst te twijfelen het wel aan mij te verkopen aangezien ik uit Amsterdam kom en hij het versturen van deze set niet zo zag zitten.
Aangezien ik voor mijn opdracht in Arnhem werkzaam was heb ik aan hem voorgesteld vanuit Arnhem de set op te halen.
Voor mij wel een "wereldreis" Amsterdam ->Arnhem->Goirle->Amsterdam maar goed als je het er voor over hebt doe je het wel.

Tevens had die man ook een vaas aan iemand uit Amsterdam verkocht maar deze kon het niet ophalen want hij had geen auto, heb dus aangeboden de vaas mee te nemen en die man heeft deze bij mij weer opgehaald.

Zo kan het dus ook.
MOKUM XXX RATED
  maandag 21 september 2009 @ 12:59:05 #60
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_72964153
dat gejank over mensen op marktplaats

als iemand je `ding` wil kopen voor een prijs die jou aanstaat op een verzend/bezorg/ophaalwijze die je aanstaat dan heb je een deal en anders zeg je `bedankt voor je interesse maar dit gaat niet werken`
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 21 september 2009 @ 13:07:29 #61
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_72964370
quote:

He TS, ik kan nog wel wat brandhout voor de open haard gebruiken, waar woont je huis?
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_72964608
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:35 schreef JJH het volgende:

[..]

quote:
From Me to cory *****

And get kidnapped? I don't think so.

Here's how it is going down: We'll meet Sunday afternoon in a crowded part of town. Lets say High St, by the courthouse. I'll be walking towards Market St and you'll be walking away from it at precisely 1:00 (when the courthouse clock goes off.) Have a black suitcase ready with $600 in unmarked, non-sequential US twenty-dollar bills. I'll have a suitcase as well, and be wearing a black suit. Tell me what you plan on wearing. We will accidentally bump into each other, drop our suitcases, and pick up the other person's suitcase and continue walking. The suitcase you pick up will have a key inside it to a 1998 Ford Econoline that will be parked on Miner Street. Use the key to open the back of the van, which will have the TV inside of it. Take the TV, and leave the key in the van. You will be watched so don't try anything funny. If the suitcase does not have $600 in it, the van will be destroyed.

Does this work for you?

From cory ***** to Me

no wtf
  maandag 21 september 2009 @ 13:17:07 #63
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_72964615
quote:
Op maandag 21 september 2009 13:07 schreef error_404 het volgende:

[..]

He TS, ik kan nog wel wat brandhout voor de open haard gebruiken, waar woont je huis?
Het is een mahonie kast!
pi_72964757
quote:
Op maandag 21 september 2009 13:16 schreef Alicey het volgende:

[..]

[..]

De rest ben ik nu ook aan het lezen, geweldige site
MOKUM XXX RATED
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: