quote:
Op maandag 28 september 2009 10:40 schreef SingleCoil het volgende:[..]
Ah...dat weet jij natuurlijk...wat de denen al dan niet meer of minder doen. Ik neem aan dat jou horizon eindigd bij een personele bijdrage aan de inzet in Afghanistan? Enniehauw, het doet er niet zo heel veel toe, wat interessanter is, is dan van jou te horen waarom we dan wél in Afghanistan zitten. Ik ben benieuwd...
Ik zit zo een beetje Fok af te struinen, en jou aanwezigheid in Def viel mij op. Je bent er nog niet zo lang actief, athans.. intensief en als die activiteit er is dan is deze in discussie om vooral je frustratie over bepaalde zaken te uiten, waar jij het ergens niet mee eens bent, ook al gaat het ver boven jou pet en kun je door je gebrek aan kennis en informatie hoe het nu echt gaat in Afghanistan wel iedereen goed vertellen dat we er vooral niets te zoeken hebben en maar snel weg moeten gaan.
Je vraagt iedereen om argumenten te vertellen waarom we er wel moeten blijven, en niet enkel in dit topic, ook in andere topics zien we je.
Daar krijg jij argument na argument over desbetreffende discussie, en die weerleg je niet, maar daar stap je gewoon overheen. En telkens kom je met iets anders wat weer niet klopt, of volgens Singlecoil anders zou moeten. Ik zou je willen vragen eens te luisteren en echt in discussie te gaan, en op elkaars punten in te gaan. Anders kun je net zo goed 1 x je mening posten in dit topic en het daarbij laten.
Want in feite praat je heel veel, maar zeg je heel weinig.. eigelijk zeg je steeds hetzelfde. Athans dat lijkt zo. Je vind Afghanistan maar niets, de missie vind je niets, Militairen vind je niets, en iedereen die vind dat we daar iets nuttigs doen vind je niets.
Je weet vrij weinig over Afghanistan, en als jij geen militair bent.. weet je al bijna helemaal niets over de vooruitgang daar, het contact met burgerbevolking, het contact met Taliban, het contact met IED's, laat staan het contact met Navo partners in dat gebied. Al jou kennis, en dus jou gehele mening is gebaseerd op SBSshownieuws en alles wat jij vinden kan op internet en op straat hoort.
Hoe wil je dan in hemelsnaam aan een discussie deelnemen die over het sturen van Meer troepen naar Afghanistan, en dan een standpunt innemen dat bij voorbaat al
Nee scandeert.
Je weet het niet.. je weet er veel te weinig voor. Hoe kun je dat nu zelf serieus nemen?
Je kunt wel van alles willen, en roepen, maar feiten weten doe je niet.. dat is niet erg.. dat kan ook niet. Maar met zo'n Demissieinafghanistanlevertnietsop houding, ga je echt vooruit hier
Sta open voor wat personen die je er wel wat over willen vertellen ( en die dat ook weten ), dan steek je wat op, en is er een discussie mogelijk. Elke Militair heeft wel zijn mening over Afghanistan, en volgens mij heb je daar toch wel graag een discussie mee ( tenminste , wat doe je anders hier ? ).. en die willen ze ook best met je delen. Maar ga niet gek op kijken als je Miltairen niet naar je wens ziet reargeren als je met zo'n houding een topic binnenstapt